BB PRO Kille Kujala

Ai meinaat ettei sulla ole kehossa yhtään tulehdusta jos vedät 20 vuotta viinaa?
No mitä sitten? Jos kerran vuosikymmenten ryyppäämiselläkin elää maksimielämän, niin mitä helvetin järkeä on alkaa ressamaan jostain maitorahkasta? Kerroppa nyt mitä se malton tuoma tulehdus käytännössä tekee muutakuin että sä sanot että tulehdus. Miten se vaikuttaa terveyteen yleisesti? Pelkkää hönöilyä miettiä tommoista. Jollakin on koko kroppa tulehtunut ja elää 80 vuotiaaksi, mitä väliä? Samanverran merkitystä on sillä, paskannatko itään vai länteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja tää liittyy aiheeseen miten? Ai meinaat ettei sulla ole kehossa yhtään tulehdusta jos vedät 20 vuotta viinaa? Ok.
Maito sopii vauvoille ja vasikoille. Ja kahvin sekaan (jos tykkää).

Ihmisillä nyt vaan on monesti kehossaan tulehdustiloja. Jopa tietämättään. Juokaa vaan maitoa jos siltä tuntuu. Mä voin paljon paremmin ilman yhtäkään maitotuotetta. Enkä ole allerginen, enkä myöskään saa vatsavaivoja tai mitään sellaisia. Yleinen jaksaminen on toisella tasolla. Suomalaiset on aivopesty juomaan maitoa, koska bisnes sen ympärillä on niin kovaa.
Se, mikä on vastenmielistä on se, että sä varsinkin ekassa kommentissasi epäsuorasti lausut sen jotenkin objektiivisena totuutena että maitoa juovat ihmiset on tyhmiä. Se, että SÄ koet että sä "voit paremmin" ilman maitoa ei todista mitään.

Tollainen yksisilmäisyys nähdä omat valinnat ylivertaisina on helvetin ärsyttävää.

Juoko jengi vielä paljon maitoa? Melkoinen tulehduksien aiheuttaja kehossa.

Tosta aina joku öyhöttää, mut kenelläkään ei ole antaa esimerkkiä siitä mitä nämä tulehdukset ovat, miten ne oireilee tai mitä merkitystä niillä on mihinkään.

Olin kerran kuukauden ilman yhtäkään maitotuotetta. Ainut asia jonka huomasin oli se vitutus kun etin korvaavia tuotteita rahkalle, heralle, raejuustolle yms.

Mut kai mä vaan oon silti tyhmä ja aivopesty, kun käytän maitotuotteita edelleen, koska niin just foorumilla sanottiin.

Ja tää liittyy aiheeseen miten? Ai meinaat ettei sulla ole kehossa yhtään tulehdusta jos vedät 20 vuotta viinaa? Ok.
Maito sopii vauvoille ja vasikoille. Ja kahvin sekaan (jos tykkää).

Ihmisillä nyt vaan on monesti kehossaan tulehdustiloja. Jopa tietämättään. Juokaa vaan maitoa jos siltä tuntuu. Mä voin paljon paremmin ilman yhtäkään maitotuotetta. Enkä ole allerginen, enkä myöskään saa vatsavaivoja tai mitään sellaisia. Yleinen jaksaminen on toisella tasolla. Suomalaiset on aivopesty juomaan maitoa, koska bisnes sen ympärillä on niin kovaa.

View: https://www.youtube.com/watch?v=o0E6eyEfyZ0

Se, mikä on vastenmielistä on se, että sä varsinkin ekassa kommentissasi epäsuorasti lausut sen jotenkin objektiivisena totuutena että maitoa juovat ihmiset on tyhmiä. Se, että SÄ koet että sä "voit paremmin" ilman maitoa ei todista mitään.

Tollainen yksisilmäisyys nähdä omat valinnat ylivertaisina on helvetin ärsyttävää.

Kyllä ja vielä perus perustelut, että itselle tämä toimii niin hyvin jne. Ei merkkaa isossa kuvassa. Joillekkin sopii maito ja joillekkin ei. Jos ei tule varpusparveja maidon jälkeen, iho oireita ja ole on hyvä niin kannattaa juoda. Mutta jos galaksit räjähtää pöntöllä lasillisen jälkeen niin ei. Kyllä se nyt on niin päin custom garage, että taidat olla nyt sinä se aivopesty maidon pahuuden suhteen :)

Ps. en itse juo maitoa, mutta käyttäisin kyllä mielelläni maitotuotteita jos ei tulisi iho- ja vatsaongelmia niistä.

Joillekkin sopii maito ja joillekkin ei. Jos ei tule varpusparveja maidon jälkeen, iho oireita ja ole on hyvä niin kannattaa juoda. Mutta jos galaksit räjähtää pöntöllä lasillisen jälkeen niin ei.

Jos tulee varpusparvia ja galaksit räjähtää reaktioita maidosta niin silloin on laktoosi-intolerantikko ja vaihtaa sen maidon vain laktoosittomaan versioon. Laktoosi-intoleranssi voi kehittyä myöhään aikuisiälläkin. Suurin osa jostain syystä kuvittelee sen olevan synnynnäistä. Ylipäätään kannattaa vetää laktoosittomia maitotuotteita, koska ei siitä laktoosista mitään hyötyä ole. En ole koskaan kuullut, että jollekin olisi laktoosittomasta maidosta tullut varpusparvia tai mitään muitakaan oireita.

Jos tulee varpusparvia ja galaksit räjähtää reaktioita maidosta niin silloin on laktoosi-intolerantikko ja vaihtaa sen maidon vain laktoosittomaan versioon. Laktoosi-intoleranssi voi kehittyä myöhään aikuisiälläkin. Suurin osa jostain syystä kuvittelee sen olevan synnynnäistä. Ylipäätään kannattaa vetää laktoosittomia maitotuotteita, koska ei siitä laktoosista mitään hyötyä ole. En ole koskaan kuullut, että jollekin olisi laktoosittomasta maidosta tullut varpusparvia tai mitään muitakaan oireita.

Jos et ole ennen kuullu niin nyt kuulet, ei kestä maha maitoa eikä maitotuotteita ollenkaan ihan sama onko laktoosittomia. Maha ja suoli menee sekaisin ja paska lentää kuin varpusparvi, mitään viilejä, jogurtteja eikä vastaavia pysty käyttään mutta sitten taas tietyt juustot ei aiheuta mitään kummallista. Sempä takia vedän isoja määriä kananmunia kun maitotuotteita ei vaan pysty käyttään. Ei edes pieruheraa kestä maha vaikka olis isolaattia ja laktoositonta. En tiedä mistä johtuu.

Tosta aina joku öyhöttää, mut kenelläkään ei ole antaa esimerkkiä siitä mitä nämä tulehdukset ovat, miten ne oireilee tai mitä merkitystä niillä on mihinkään.

Olin kerran kuukauden ilman yhtäkään maitotuotetta. Ainut asia jonka huomasin oli se vitutus kun etin korvaavia tuotteita rahkalle, heralle, raejuustolle yms.

Mut kai mä vaan oon silti tyhmä ja aivopesty, kun käytän maitotuotteita edelleen, koska niin just foorumilla sanottiin.

off-topic:

Oma kokemukseni:

Koko ikäni käyttäny paljon maitotuotteita ja varsinkin juonut paljon maitoa. Koko ikäni olen myös ollut tiheään flunssassa/räkätaudissa, lähes kerran kuukaudessa. Pari vuotta sitten aloin tekemään muutoksia ja kokeiluja ruokavalioon, kun jätin maitotuotteet pois flunssat väheni noin 1-2 kertaan vuodessa. Ero oli huomattava ja merkittävä.

Lähes 15 vuotta meni, ennen ku älysi edes kokeilla ruokavaliomuutosta. Pistin flunssat lapsuuden/nuoruuden antibioottikierteestä johtuvaan mahdollisesti heikkoon vastistuskykyyn, mutta onneksi ei asia ollut näin. Harmittaa, koska pidän maidosta ja onhan maitotuotteet hirmu käteviä mm proteiinin lähteitä, mutta parempi näin. Suurimmalle osalle maitotuotteet ei tunnu tekevän mitään, joten nauttikaa niistä:) raejuusto, juusto ja hera ei tunnu tuottavan ongelmia, joten niitä syön edelleen

Minulla ei ole laktoosi-intoleranssia, mutta pakki kyllä menee sekaisin ja ihottuma ei tykkää jos juon maitoa. Ärtyvä suoli on joskus lääkärin mukaan diagnisoitu, useimmiten tällöin fodmap hiilihydraattejen pois jättäminen auttaa. Nykyään olen saanut vatsan siihen kuntoon, että oikeestaan hyvin harvat ruoka-aineet onneksi vetää löysälle maidon ollessa yksi niistä oli sit laktoositonta tai ei. Ja fodmap ruokavaliossahan suositellaan juuri laktoositonta maitoa. :unsure: Mutta joo, tämä minun osaltani maidosta, joku oma ketju voisi olla paikallaan.

Mikähän olisi sellainen ruokavalio, ettei mikään ruoka-jihadisti pääsisi sanomaan, että siinä on jotain ihan hemmetin vaarallista ainetta? Jos söis vaan broileria, seitä ja oliiviöljyä, juomaksi pelkkää vettä? Pystyisikö tällaisella ruokavaliolla saavuttamaan Raamatun Nooan isäksi mainitun Lemekin iän, vajaa 800 vuotta?

Mikähän olisi sellainen ruokavalio, ettei mikään ruoka-jihadisti pääsisi sanomaan, että siinä on jotain ihan hemmetin vaarallista ainetta? Jos söis vaan broileria, seitä ja oliiviöljyä, juomaksi pelkkää vettä? Pystyisikö tällaisella ruokavaliolla saavuttamaan Raamatun Nooan isäksi mainitun Lemekin iän, vajaa 800 vuotta?

Ei semmoista ole olemassa. Välimerenruokavalio ja eliminaatiodieetti lienevät hyviä lähtökohtia. Jos tarkoitus on pitkä ikä niin lyhyemmät ja pidemmät paastot lienee hyvä asia lisätä ohjelmaan. Välimerenruokavalion voi modata ketogeeniseksi/vegaaniksi, jos kokee tarvetta modailuun.

Ymmärrän että oman suolen toiminta on jokaiselle läheinen ja tärkeä aihe, mutta löytyisiköhän kokemusten vertailulle joku sopivampi ketju kuin "IFBB Pro Kille Kujala"?

Mutta mikä on itse "IFBB taistelu-jaskan":n mielipide? Ennemmin nyrkki perseessä kuin asua... kuin juoda maitoa?

Viimeksi muokattu:
off-topic:

Oma kokemukseni:

Koko ikäni käyttäny paljon maitotuotteita ja varsinkin juonut paljon maitoa. Koko ikäni olen myös ollut tiheään flunssassa/räkätaudissa, lähes kerran kuukaudessa. Pari vuotta sitten aloin tekemään muutoksia ja kokeiluja ruokavalioon, kun jätin maitotuotteet pois flunssat väheni noin 1-2 kertaan vuodessa. Ero oli huomattava ja merkittävä.

Lähes 15 vuotta meni, ennen ku älysi edes kokeilla ruokavaliomuutosta. Pistin flunssat lapsuuden/nuoruuden antibioottikierteestä johtuvaan mahdollisesti heikkoon vastistuskykyyn, mutta onneksi ei asia ollut näin. Harmittaa, koska pidän maidosta ja onhan maitotuotteet hirmu käteviä mm proteiinin lähteitä, mutta parempi näin. Suurimmalle osalle maitotuotteet ei tunnu tekevän mitään, joten nauttikaa niistä:) raejuusto, juusto ja hera ei tunnu tuottavan ongelmia, joten niitä syön edelleen

Tämä. Ainakin elimistön tulehdukset vaikuttavat vastustuskykyyn sekä yleiseen vireys/jaksamistilaan.
En jaksa jauhaa tästä enempää kun näillä maidonkittaajilla menee niin helvetisti tunteisiin. :)

Ainakin elimistön tulehdukset vaikuttavat vastustuskykyyn sekä yleiseen vireys/jaksamistilaan.
Olis kiva katsoo kun tulisit tekemään mun kanssa noita kyykkyvetoja, että mites jaksat kun et käytä maitoa ja mä käytän. Paskanvitut, mitään tekemistä jaksamisen kanssa. Ihan oikeesti, lopeta höpöttäminen.

Olis kiva katsoo kun tulisit tekemään mun kanssa noita kyykkyvetoja, että mites jaksat kun et käytä maitoa ja mä käytän. Paskanvitut, mitään tekemistä jaksamisen kanssa. Ihan oikeesti, lopeta höpöttäminen.

Jaksamisella tarkoitin nimenomaan jotain äärimmäistä urheilusuoritusta? Oletko ääliö vai esitätkö vain?
”Yleiseen vireys ja jaksamistilaan”. Miten vittu sä tosta väännät jonkun maksimi kyykkysuorituksen vertailukuvaksi. Onko pakkotoiston keisarilla oma saatanan lehmätila kun menee noin vitun tunteisiin.

Jaksamisella tarkoitin nimenomaan jotain äärimmäistä urheilusuoritusta? Oletko ääliö vai esitätkö vain?
”Yleiseen vireys ja jaksamistilaan”. Miten vittu sä tosta väännät jonkun maksimi kyykkysuorituksen vertailukuvaksi. Onko pakkotoiston keisarilla oma saatanan lehmätila kun menee noin vitun tunteisiin.

Jos mä käytän MAITOTUOTTEITA REILUSTI, pari litraa maitoa joka päivä, niin mua väsyttää vitusti enemmän, minkä sille voin. Enkä ole ainoa.

No jos yleinen jaksaminen on heikkoa, niin miten sitten pystyy repimään irti useita kertoja viikossa kovaa treeniä? Mä en nyt ymmärrä sitä sun pointtia? Eli siis kotona väsyttää, eikä jaksa roskia viedä, mutta sitten salilla jaksaa vetää sairaita treenejä? Mikä tulehdustila se semmoinen on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom