Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon käsittänyt että syö 15 valkuaista. Onko ollut jossain IG Storyssa että 15 kokomunaa? Jos on, niin sitten on mennyt täysin ohi.Voisiko joku selittää tyhmälle mitä järkeä on tossa Killen vakkari aamupalassa? Syö siis joka aamu instan mukaan 15 kananmunan munakkaan..prodea tolla määrällä +100g ja rasvaa lähes 80g.
Voisiko joku selittää tyhmälle mitä järkeä on tossa Killen vakkari aamupalassa? Syö siis joka aamu instan mukaan 15 kananmunan munakkaan..prodea tolla määrällä +100g ja rasvaa lähes 80g.
Mä oon käsittänyt että syö 15 valkuaista. Onko ollut jossain IG Storyssa että 15 kokomunaa? Jos on, niin sitten on mennyt täysin ohi.
Mäkin olin siinä uskossa että valkuaisia mutta olin ainakin eilen näkevinäni storyssa että kyse olikin kokonaisista. Enkä ainakaan huomannut että olisi siinä pätkän aikana jaotellut vaan kokonaisia meni pannulle...Kille syö syömisen ilosta! ;) Ei vais, valkuaisia se mun ymmärryksen mukaan on syöny. Voin olla toki väärässä!
Mäkin olin siinä uskossa että valkuaisia mutta olin ainakin eilen näkevinäni storyssa että kyse olikin kokonaisista. Enkä ainakaan huomannut että olisi siinä pätkän aikana jaotellut vaan kokonaisia meni pannulle...
Mä oon käsittänyt että syö 15 valkuaista. Onko ollut jossain IG Storyssa että 15 kokomunaa? Jos on, niin sitten on mennyt täysin ohi.
15 valkuaista on noin 45 g proteiinia.Joka tapauksessa onko noin suuresta proteiini määrästä mitään vastaavaa hyötyä? Eikö ihminen pysty hyödyntämään kerralla noin 50 grammaa proteiinia?
Hmm.. en tiedä miten hemmetin pieniä kanamunia sulla on mutta keskikokoisessa kananmunassa on valkuaista noin 35g. 35gx15kpl=525g. Valkuainen taas sisältää n.13g prodea per 100g. Jolloin 525g tulisi prodea noin 68g. Saman tuloksen antaa myös finelin laskuri kuin mun päätelmät.15 valkuaista on noin 45 g proteiinia.
Mä laskin vain 15 x 3 g. Jäänyt ilmeisesti jostain M-koon kananmunasta tuo 3 grammaa per valkuainen mieleen.katso liitettä 149853
Hmm.. en tiedä miten hemmetin pieniä kanamunia sulla on mutta keskikokoisessa kananmunassa on valkuaista noin 35g. 35gx15kpl=525g. Valkuainen taas sisältää n.13g prodea per 100g. Jolloin 525g tulisi prodea noin 68g. Saman tuloksen antaa myös finelin laskuri kuin mun päätelmät.
Hmm.. en tiedä miten hemmetin pieniä kanamunia sulla on mutta keskikokoisessa kananmunassa on valkuaista noin 35g.
Niin kokonaisessa. Puhuttiin valkuaisen osuudesta.Kananmunassa on prodea noin 8 grammaa. Jos olet tehnyt proteiinilaskelmat sen mukaan etta kananmunassa on 35 grammaa prostkua niin pahasti on mennyt metsaan.
Keskimaarainen kananmuna on 57 grammaa ja sadassa grammassa kananmunaa on 13 grammaa prodea.
Niin kokonaisessa. Puhuttiin valkuaisen osuudesta.
Vastaukseni oli Cbb_Jarnon kommenttiin siita etta kananmunassa olisi 35 grammaa proteiinia. Niinkuin sanoin kokonaisproteiini on n. 8 grammaa josta valkuainen n 4 grammaa. Aika yksinkertainen asia, jengi onnistuu kylla lahjakkaasti laskemaan nama vaarin.
Siis tuossahan sanotaan että valkuaisen osuus koko munasta on yleensä se 35g. Keltuaista loput. Ei sanota että 35g proteiinia. Jos syö vaan valkuaiset niin laskee sen mukaan tietysti mitä se nyt sitten onkaan, en jaksa tarkistaa.Vastaukseni oli Cbb_Jarnon kommenttiin siita etta kananmunassa olisi 35 grammaa proteiinia. Niinkuin sanoin kokonaisproteiini on n. 8 grammaa josta valkuainen n 4 grammaa. Aika yksinkertainen asia, jengi onnistuu kylla lahjakkaasti laskemaan nama vaarin.
Jotkut / monet bodarit syövät tiettävästi vain 3 kertaa päivässä, joten protskua tulee varmaan yli ton 50g kerralla. Kaipa kroppa sen yli 50g:n kerta-annoksenkin pystyy hyödyntämään(?).Joka tapauksessa onko noin suuresta proteiini määrästä mitään vastaavaa hyötyä? Eikö ihminen pysty hyödyntämään kerralla noin 50 grammaa proteiinia?
Pystyy tottakai.Jotkut / monet bodarit syövät tiettävästi vain 3 kertaa päivässä, joten protskua tulee varmaan yli ton 50g kerralla. Kaipa kroppa sen yli 50g:n kerta-annoksenkin pystyy hyödyntämään(?).