BB PRO Kille Kujala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Akim oli kova, odotellaan sitä Killen tuomaa wow efektiä vielä. Isojen poikien kanssa se näyttää vähän katoavan kuvasta vielä, pikkuhiljaa hyvä tulee. Toivottavasti.

Tää Brazilian Rafael (5sija) oli mun silmää kyl tyylikkyydessä ja rakentees aiva huikee, varsinki eestä.

Tuplat takaa luokattoman huono ammattilaiseksi mutta muuten erittain kaunis fysiikka ja tietyissa poseissa aika isokin. Tuosta voi rakentaa kovan paketin. Esteettinen, tykkasin!

Tietty maksavat, pakkohan niiden on. Ei mennyt kummiskaan ihan ohjekirjan mukaan tuo, että ensin julkaistaan kysymättä kuva ja myöhemmin sovitaan maksusta.

Joo mutta aika paha olisi ollut taalta Kanadasta asti tehda mitaan. Mutta eipa hataa, lahestyin heita ystavallisella viestilla ja sovittiin maksusta joka on nimellinen mutta periaatekysymys. Ja eihan heilla varsinaisesti ollut tapaa lahettaa minulle viestia ellei heilla ole pakkis profiilia - epailen.

Joo mutta aika paha olisi ollut taalta Kanadasta asti tehda mitaan. Mutta eipa hataa, lahestyin heita ystavallisella viestilla ja sovittiin maksusta joka on nimellinen mutta periaatekysymys. Ja eihan heilla varsinaisesti ollut tapaa lahettaa minulle viestia ellei heilla ole pakkis profiilia - epailen.
Eikä ne edes yritä, että olisivat ottaneet muhun yhteyttä ja sitten olisin välittänyt kysymyksen saako kuvaa käyttää.

Mä olisin rikas jos saisin laskuttaa kaikkia sivuja jota nussii kuvia.

Joo, kyllähän netissä kuvia nyysitään sinne ja tänne, joka on ihan hanurista. Mutta ei suomalaisen ammattimedian kohdalla ole sitten ollenkaan hyväksyttävää. Aina lasku perään, jos joku kotimainen oikea lehti luvatta käyttää kuvaa.

Millaisia summia noilta lehdiltä yms voisi pyytää?

Muutaman kympin tarjosivat ja otin sen ihan mielellaan vastaan sen kummemmin neuvottelematta. Se kattoi mun kisa ja expo lipun eli kavin kayttannossa katsomassa ne ilmaseksi. Ihan tyytyvainen olen :)

Tietty ihan eri asia jos ottaa ammattitason kuvia. Mutta mun kuva on - niinkun nakyy - napattu halvalla amatoorikameralla.

Millaisia summia noilta lehdiltä yms voisi pyytää?

Tuon kaltaisesta kuvasta normaali korvaus olisi 50-100 euroa, jos kuva julkaistaisiin luvan kanssa. Ammattikuvaajan normaali korvaus uutiskuvasta on 100-150 euroa. Kun lupaa ei oltu kysytty, olisi voinut ihan hyvin laittaa 150 euron laskun tuosta kuvasta eikä siinä olisi ollut Iltalehdellä nokan koputtamista.

Kille on kyllä hieno ihminen, jolla on lisäksi hyvä sydän. Komea fysiikka. Tämä mies on lyönyt itsensä läpi myös kansainvälisesti. Jännä seurata, mitä esimerkiksi viisi seuraava vuotta tuovat mukanaan. Malliltaan yksi hienoimmista, ellei hienoin suomalainen bodaaja. Mr Olympia 212 kutsuu ;)

Kille on kyllä hieno ihminen, jolla on lisäksi hyvä sydän. Komea fysiikka. Tämä mies on lyönyt itsensä läpi myös kansainvälisesti. Jännä seurata, mitä esimerkiksi viisi seuraava vuotta tuovat mukanaan. Malliltaan yksi hienoimmista, ellei hienoin suomalainen bodaaja. Mr Olympia 212 kutsuu ;)

212? Ajattelitko et lähtee kutistumaan. Sun juttuja ku lukee ni oot trolli tai sit aina kuistilla.

Muutaman kympin tarjosivat ja otin sen ihan mielellaan vastaan sen kummemmin neuvottelematta. Se kattoi mun kisa ja expo lipun eli kavin kayttannossa katsomassa ne ilmaseksi. Ihan tyytyvainen olen :)

Tietty ihan eri asia jos ottaa ammattitason kuvia. Mutta mun kuva on - niinkun nakyy - napattu halvalla amatoorikameralla.

Hyviä kuvia ne oli. Kiitoksia kun jaoit ne meille.

Suositut

Back
Ylös Bottom