Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitas taalla pjuhutaan? liittyyks tää johonkin josta en tiedä mitään? aika rölli viesti muuten..IFBB Pro tuskin ymmärtää omasta kehostaan ja ruokavaliostaan hevonvittuja...
Toivottavasti olen täysin väärässä, mutta ei tuolla Killen rakenteella pitkälle pötkitä pro-karkeloissa.
Ei varmaan ollut sarkasmia.mitas taalla pjuhutaan? liittyyks tää johonkin josta en tiedä mitään? aika rölli viesti muuten..
joo totta, kaljapäissäni en heti tuota tajunnut.Ei varmaan ollut sarkasmia.
Pääsin kuvailemaan Killeä tiistaina. Päivän paino oli 113kg ja pituutta tosiaan 170cm. Killellä ollut vähän hankalaa tässä edellisellä viikolla ja ollut pitkään sairaana. Mikään pakkohan hänellä ei ole sinne kisoihin tällä aikataululla mennä, vaan se selviää tässä tulevina viikkoina, mitä ukosta lähtee irti. Itse ei aivan tyytyväinen omaan kuntoonsa ollut, mutta kukapa kilpailija olisikaan. Huikeen paksua lihasta ainakin täynnä!
Mun mielestä Killellä on jo nyt liian paksu keskivartalo joka tulee olemaan rajoitteena menestykseen. Nää on näitä mielipiteitä.
Mielestäni keskivartalo on jo nyt liian leveä sekä selän kokonaisuus heikko.Perustele nyt edes vähän mikä sun mielestä on rakenteessa pielessä.
Juuri näin. Rakenne on korkeintaan keskinkertainen. Samoin puuttuu sellainen joku yksittäinen suuri vahvuus kuten nyt vaikka ääretön kireys joka kisassa, mainio rakenne tai joku todella kova lihasryhmä. Ei se tarkoita etteikö voisi silti pro-kisoissa joskus vielä pärjätäkkin ja kaikki on mahdollista kun asenne on kohdallaan niinkuin Killellä tuntuu olevan. Ei muuta kuin eteenpäin sitä unelmaa kohti ja toivotaan että menestystä tulee vielä.Mielestäni keskivartalo on jo nyt liian leveä sekä selän kokonaisuus heikko.
Ja tietysti miten haluaa asian verrata. En teilaa sitä etteikö voisi päästä jossain pro kisassa top10, mutta se ei mielestäni ole vielä pitkälle pötkimistä. Mutta kuten sanoin:"toivottavasti olen väärässä."