Ei kyllä oleteta. Mikeä syytetään jos syyllistä ei ole tiedossa. Jos sinä olet ollut keskustelussa mukana, niin silloin katseet kääntyy sinuun.ekana oletetaan mun olleen asialla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä oleteta. Mikeä syytetään jos syyllistä ei ole tiedossa. Jos sinä olet ollut keskustelussa mukana, niin silloin katseet kääntyy sinuun.ekana oletetaan mun olleen asialla
Tässä tuli mieleen sellainen käytäntö, että video pitäis kattoa etukäteen ennen linkkaamista ja kirjoittaa sitten joku kommentti/avaus keskustelulle. Esim mielenkiintoinen liike tai ajatus mikä videossa tulee ja sais muutkin kattomaan pätkän. Pelkkä video linkattuna ei ainakaan mulle yleensä herätä mielenkiintoa. Ja mieluiten joku oma ajatus videosta eikä vaan tubessakin olevaa esittelytekstiä kopioituna.Niin no mitäpä sille oikein mahtaa, jos videot eivät tunnu oikein minkäänlaista keskustelua kirvoittavan?
Niin no mitäpä sille oikein mahtaa, jos videot eivät tunnu oikein minkäänlaista keskustelua kirvoittavan?
Tämä, tuossa ei oo mitään järkeä, et nää kaks kaiffaria spämmää joka kisailijan ketjut täyteen ig kuvia sun muuta paskaa.Tässä tuli mieleen sellainen käytäntö, että video pitäis kattoa etukäteen ennen linkkaamista ja kirjoittaa sitten joku kommentti/avaus keskustelulle. Esim mielenkiintoinen liike tai ajatus mikä videossa tulee ja sais muutkin kattomaan pätkän. Pelkkä video linkattuna ei ainakaan mulle yleensä herätä mielenkiintoa. Ja mieluiten joku oma ajatus videosta eikä vaan tubessakin olevaa esittelytekstiä kopioituna.
Ihan vaan kehitysehdotuksena kun usein linkkaaminen tuntuu olevan vaan nopeuskisa:D
Olikos tää muuten joku erityinen photoshootti, tulossa johonkin lehteen tms?
Ei kyllä oleteta. Mikeä syytetään jos syyllistä ei ole tiedossa. Jos sinä olet ollut keskustelussa mukana, niin silloin katseet kääntyy sinuun.
Ei tästä mitään isoa numeroa tarvitse tehdä, mutta olihan tuo viestisi täysin ristiriidassa oman toimintasi kanssa.
heikommat lihasryhmät pysyneet edelleen heikkoina valitettavasti. Pronssia tulee sm-kisoista, jos sinne menee.Niin ja mitä mieltä olen näistä photoshootti kuvista?
Etuposet ovat Killellä tosi vahvat (olkapäät, rinta, hauikset), mutta takapuolella näyttäisi vähän siltä, että selkään kaivattaisiin vähäsen lisäsenttejä leveyssuunnassa.
Eli instakuvien spämmääminen haittaa keskustelua, mutta videoklippien ei, koska ne luovat sisältöä etusivulle. Ei tuo sisällöntuotto etusivulle muuta sitä, että sinne ketjuun voisi jotain kommenttiakin heittää sen videon osalta. Nyt ne täyttävät ketjuja siinä missä kuvatkin. Videoita jaksaa keskimäärin harvempi katsoa ja synnyttävät keskustelua vielä kuvia vähemmän.Jos et ole sattunut huomaamaan, niin niillä videoilla luodaan sisältöä mm. etusivulle, ei ainoastaan tänne foorumin puolelle,
Ja kritisoin nimeenomaan sitä kuvien spämmäämistä. Jokaista kuvaa ei välttämättä tarvinne erikseen postata tänne foorumille?
Eli instakuvien spämmääminen haittaa keskustelua, mutta videoklippien ei, koska ne luovat sisältöä etusivulle. Ei tuo sisällöntuotto etusivulle muuta sitä, että sinne ketjuun voisi jotain kommenttiakin heittää sen videon osalta. Nyt ne täyttävät ketjuja siinä missä kuvatkin. Videoita jaksaa keskimäärin harvempi katsoa ja synnyttävät keskustelua vielä kuvia vähemmän.
Varmaan samanlainen tarve kuin niillä videoillakin? Tosin kuvan kerkeää katsomaan yleensä, videon harvemmin.En sanonut, että haittaa. Pointti oli se, että onko välttämättä tarpeellista jokaikistä kuvaa erikseen tänne linkata?
Varmaan samanlainen tarve kuin niillä videoillakin? Tosin kuvan kerkeää katsomaan yleensä, videon harvemmin.
Vai onko menossa Arnoldiin? Siinä tapauksessa ei tule Sm-kisoihin ollenkaan, koska "flunssa".
Mä olen erimieltä. Mikä toi hermoilu juttu on?? Montaks kisaa Killellä on takana?? ja yhdestä on jääty pois kun tuli kipeäksi.Lapset,lapset. Olkaa kiltisti niin saatte tupakkia.. takaisin asiaan:
Jos Kujala oikeasti haaveilee pro- kortista niin sm-kisat pitäisi voittaa kädet alhaalla.
Ennustan: sössii kuntonsa nesteiseksi ja on toinen/kolmas.
Vai onko menossa Arnoldiin? Siinä tapauksessa ei tule Sm-kisoihin ollenkaan, koska "flunssa".
Joku henkisen puolen valmennus voisi tehdä hyvää ajatellen noita hermoiluja
Saa olla eri mieltä.
Tämä, tuossa ei oo mitään järkeä, et nää kaks kaiffaria spämmää joka kisailijan ketjut täyteen ig kuvia sun muuta paskaa.
Sama. Pakkotoisto on ainoa mistä kehonrakennusta seuraan. En ikinä jaksaisi etsiä mistään instagramista tai kisalijoiden omilta sivuilta juttua.Täh?!
Todellakin on järkeä ja kitisijöistä riippumatta toivottavasti Munakas ja Konaa jatkossakin "spämmää" paljon kuvia ja videoita eri some-kanavista ynnä netistä. Minä seuraan lukuisia alan kisaajia ja kaikkia vain Pakkotoiston kautta. Naigell ja muut jonnet varmaan käyttää noita Instagrammeja ja Snäppejä ja ovat subscribanneet itsensä joka Youtube -kanavalle, mutta kaltaiseni kalkkis saa tietoa ja kuvia nähdäkseen vain Pakkotoistolta.
Keep up the good work "spämmääjät"!