Pieristä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reitit? Mä kiipeen keskimäärin 5x vuoteen, & käytös aivan kulahtaneet kengät, mitkä sain joskus 40-luvul. Luotto noiden pitoon 2/5, mut kasuaalikiipeilyyn riittänee. "Tekniikka" on mulla silti aika tasoa every limb for himself lol.Kreit! Nyt sit pikkusen jalkatekniikkatreeniä ja alkaa reititki sujumaan![]()
Käsitin väärin. Eiköhän noista 99% tossa ollu ihan ennalta määriteltyjä reittejä kuitenki, vaikka tyyli vapaaNo pisteestä X pisteeseen Z = reitti. Vaikka kiipeis harvoin, ei se tarkota, ettei siitä saisi kiipeilyn näköistäkinKun kerta muutakin treeniäs analysoit siten ja täten. Kyllä noilla popoilla kohtuudella pärjää
Sielpäin on mukavasti kiivettävääkin, joten reippaasti kuudes kerta kehiiin
![]()
Missäs hintaluokassa sun valmennukset kiipeilyn puolella pyörii suunnilleen, oishan se kiva päästä hommassa eteenpäin vai jokos 40v ikä alkaa olemaan este kehittyä kunnollaKyllähän se hieman siitä kertois. Tuolla määrällä se tavoite vois olla kyllä jo siellä 7b/c- tasolla. Ite oon valmentanut monen ikäsiä kiipeilijöitä viimesen 20v tasolla 6A - 8C. Jos kovasti ahdistaa, laittele mailia ja katotaan, miten voisin autella.
Onhan se paikallaan jauhaminen aika rasittavaa, jos siihen panostaa noinkin paljon. Kurkkaa tuonne vaikka eka, mutta kaikesta voi keskustella. Siellä on infoa kaikenlaista: www.jto-valmennus.comPitääpä tutustua sivuihin. "Harmi" et 40v ei ole paha ja painat 10kg enemmän ku itse, niin poistuu nekin tekosyyt :D Varmaan juuri tässä 7a korvilla treeniä pitää alkaa järkeistämään jos haluaa eteenpäin. Nyt pääasiassa vaan käynyt kiipeilemässä mitä huvittaa jos liidikurssia ei lasketa joka oli pakko käydä, että saa paikallisilla sisäsaleilla kiivetä reittejä ja sormivoimaa treenannut puolihuolimattomasti kotosalla levypainoilla ja yhdenkäden sormilaudalla.No 40v ei oo ollenkaan paha. Mä oon ite 56v, kiivennyt 25v. Edelleen koen kehittyväni sekä kiipeilyssä että mm. otevoimassa. Muutama kasi tänäkin vuonna taittunut, vaikka tää 90kg painokaan ei ihan paras apuri oleOnhan se paikallaan jauhaminen aika rasittavaa, jos siihen panostaa noinkin paljon. Kurkkaa tuonne vaikka eka, mutta kaikesta voi keskustella. Siellä on infoa kaikenlaista: www.jto-valmennus.com