Narpilla aika kovan kuulosta settiä. 30 minuuttia liikkumista poistumatta seinältä. Meiksi ei jaksais edes tikapuilla liikkua 30 minuuttia . Jto, mitä noi lukot tarkoittaa, miten tehdään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oman kokemuksen mukaan Suomessa boulderpaikassa on ihan yhtä epäsosiaalista porukkaa kuin vaikka ruuhkabussissa. Tämä ei ole negatiivinen kommentti vaan toteamus, koska aihe on muutenkin ihan kansallinen ilmiö ja sama mitä lajia harrastaa.
Eilen kävin taas harjoittelemassa ja selvästi näkee että on kehittynyt hieman. Pienemmissä otteissa jaksaa roikkua jo hetken ja pääsin melkein ensimmäisen 6-tason reitin ylös. Tosin en edes yritä kiiveä ylös mitään reittejä koska pelkään putoamista ja että rikon selän. Konalassa oli nyt muutama uusi todella hyvä reitti omille taidoille. Mm. aikaisemmin kaipaamiani negatiivisia reittejä hyvillä otteilla oli 2 kpl ja yksi 5-tason kiva reitti (keltaiset otteet). Kengät on ihan saatanasta jalassa ja toisesta jalasta lähtee ainakin yksi kynsi kenkien takia.
Kyllä täällä neuvosto-venäjälläkin saa olla melko rauhassa, vaikka keskimäärin ovatkin sosiaalisempaa porukkaa. Johtuuko sitten siitä, että itse en hae juuri mitään kontaktia - todennäköisesti.
Mulla täysin samat kommentit, alkaa vähän jo sujua, pääsin viikko sitten melkein 6-tason reitin myös. Pelkään myös korkealla ja joka kerta, kun joutuu kurottamaan tai hyppäämään viimeiseen otteeseen, eikä ole varmuutta, saako kunnolla kiinni, kylmää niin pirusti. Osa noista menee varmaan pelkästään tuon takia vituiks. Oon tullu alas jo kertaalleni niskoilleen, 4-5 päivää olivat kipeenä, mutta mitään ei menny rikki. Kertaalleen polvi vääntyi huonossa alastulossa, edelleen kipeä, mutta ei haittaa menoa sen suuremmin.
Kengistä en valita, ovat ihan prkleen tiukat, mutta kyllä ne pitääkin otteissa! Viime vkl ensi kertaa 2pv putkeen ja olipahan varpaat ja oikea kantapää kipeenä sen jälkeen, oli vielä normaalia pidempiä settejä :D
Paljon sulla on kiipeilyä takana? Täällä tais tulla 10 kertaa täyteen juuri viime vkl, tuntimääränä jotain vähän reilu 20. Työt haittaa harrastamista.
Miten se onnistuu?Oon tullu alas jo kertaalleni niskoilleen
Miten se onnistuu?