Kiinteytys??

Liittynyt
17.4.2002
Viestejä
178
WTF?!! Nyt on vaan silläälaella, että alkaa kupolissa kiehua joka ainoa kerta, kun näen jonkun käyttävän termiä "kiinteytys". Ei STNA!! Eikös se Jesuiitta tuossa jossain tokaissut, notta "ämmät kiinteyttää", ja ei ukko puhu *askaa. Sanokaahan te kiinteyttäjät, notta mitä ihmettä se yleensä tarkoittaa. :confused:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No höh olethan sinä nähnyt sen tv-mainoksen...

Blondi nainen tekee vatsalihaksia "tämä kiinteyttää vatsaa" sitten nostelee polvia "tämä kiinteyttää reisiä" WTF reisiä!! :lol2: mitähän tässä mainostettiin...olisiko ollut muroja :D
 
Originally posted by hyppyrotta
Sanokaahan te kiinteyttäjät, notta mitä ihmettä se yleensä tarkoittaa. :confused:


Ensinnäkin on pakko selventää: minä EN ole kiinteyttäjä, pois se minusta!!! :D

Ymmärrykseni mukaan ko. termillä tarkoitetaan lähinnä rasvan vähentämistä kropasta. Siis toisin sanoen: laihduttamista. Halutaan siis saada hoikka vartalo, jossa ei olisi mitään ylimääräistä. Tai näin olen sen ajatellut, eihän tuo rasvakudos niin kovin "kiinteää" ole... :p Se, mitä en sitten ymmärrä, on se mitä IHMETTÄ niillä @£#&%$#$£:n puolen kilon pinkeillä vinyyleillä veivaaminen tähän asiaan kuuluu...? Tai no onhan se nyt tietysti IHAN kamalaa, kun ei voi harjoitella yhtään isommilla painoilla, kun hihat alkaa heti kiristää kun hauis kasvaa niin HIRVEÄSTI... LOL!!! :lol1:

Jepjep. Mikä h****tti siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että PIRUSTI rautaa salilla + sopiva määrä aerobista treeniä + terveellinen ruokavalio = kauniit, "kiinteät" lihakset... LIHAKSISTAHAN se kropan muoto pääosin tulee... IMHO ne pinkit vinyylit saisi kieltää lailla!!! :evil:
 
Mukavaa avautumista Gillyanne :D Yksi asia mitä moni (ei punttimimmit) nainen ei näytä ymmärtävän on se että ei sitä kurvikasta vartaloa saavuteta sillä että kuihdutetaan se kroppa rasvattomaksi...eiköhän ne kurvit nimenomaan tule niistä lihaksista.

pinkit vinyylit tai 500g kromi"painot" rules :kippis2:
 
Originally posted by Ripe
Yksi asia mitä moni (ei punttimimmit) nainen ei näytä ymmärtävän on se että ei sitä kurvikasta vartaloa saavuteta sillä että kuihdutetaan se kroppa rasvattomaksi...eiköhän ne kurvit nimenomaan tule niistä lihaksista.




No niinpä. Tuntuu olevan kovin, kovin yleistä tuo "raudan pelko" naisväestön keskuudessa. Muistuupa mieleeni, kun tässä muutamia vuosia sitten olin äitini kanssa punttisalilla, ja tein siinä sitten pystypunnerrusta käsipainoilla (olisko ollut ihan jopa 8 kg:n painot...) :p Mutsi katseli aikansa meikäläisen touhua ja loihe sitten lausumaan, että "etkö sä pelkää hirveitä lihaksia kun teet noin isoilla painoilla?!?" Näin... :D :lol1: :lol2:
 
toihan on yleistä monien naisten keskuudessa, varsinkin aloittelevien. "Ei viitsitä treenata isoilla painoilla ettei ala näyttää kehonrakentajalta" :D :D :D
 
Nyt kun avaudutaan niin minä kans.
Mikäs ihme on siinä, että kun salilla käy näitä paksumpia neitokaisia, niin ne tekee aina jotain vitun takareisiä ja prässiä yms. Ja sellureidet ja perse senkun leviää. Onko kyse siittä että ollaan liian laiskoja menemään lenkille ja uskotellaan itselle pienen punttisväännön ajavan samaa asiaa?
 
Telkussa väitetään päivästä toiseen, että esim. "vain 3 minuuttia päivässä, ja saat unelmiesi vartalon". Jos joku uskoo tuohon, niin se voisi selittää asian.

Kyllähän se punttis on lihavallekin oikein hyvä paikka, mutta ei se yksinään tahdo riittää! Aerobista päälle niin alkaa suunta olemaan oikea.
 
Originally posted by Tonza
Telkussa väitetään päivästä toiseen, että esim. "vain 3 minuuttia päivässä, ja saat unelmiesi vartalon". Jos joku uskoo tuohon, niin se voisi selittää asian.

No vittu! Joku Jenni-niminen tyttö tiivistää tyhmyytensä Jippiin palstalla. Aika vati ämmä. Lukekaa itse.
 
"Faktathan" ovat nämä:
- rasvaa voi polttaa paikallisesti
- hyvä ruokavalio on rasvaton, muusta koostumuksesta viis
- kerran viikossa on hyvä pitää mässypäivä, jolloin voi syödä (ja syödään) mitä vain
- punttitreeni raskailla painoilla ei sovi naiselle, koska se rumentaa, muljauttaa kohdun sijoiltaan, kasvattaa parran ja pullistaa lihakset suunnattomiksi sulattamatta rasvaa, jolloin rasva lihaksen päällä korostuu entisestään, ikään kuin monsterimaisesti pullistuu ihon alla
- lisäravinteet, palautusjuomat yms. ovat roinaa
- jos jollakulla on mallityttöjä paksummat reidet/pohkeet/käsivarret/mitäikinä kyseessä on luontainen taipumus kasvattaa valtavia lihaksia, joten kyseisiä alueita ei saa treenata lainkaan; missään nimessä kyseessä ei ole se, että henkilöllä olisi mainituissa paikoissa sankka fläsäkertymä, vaan ne ovat nimenomaan lihasta ja kiistaton todiste poikkeuksellisesta perimästä

Hmm, mitä listasta unohtui?

Tulipa tällainenkin mieleeni: jos miehensiepparilaitteet olisivat ehdottoman välttämättömiä tasapainoiselle treenille, olisi kohtuullisen irstasta vääntää reidenlähentäjiä isoilla painoilla sekasalilla. ;) (No niin, flunssa ja kuume saavat tämän tädin hourailemaan)
 
Nee, naulan kantaan! :lol2:




Originally posted by Wilu
Nyt kun avaudutaan niin minä kans.
Mikäs ihme on siinä, että kun salilla käy näitä paksumpia neitokaisia, niin ne tekee aina jotain vitun takareisiä ja prässiä yms. Ja sellureidet ja perse senkun leviää. Onko kyse siittä että ollaan liian laiskoja menemään lenkille ja uskotellaan itselle pienen punttisväännön ajavan samaa asiaa?


Tekisivätkin, mutta kun meikäläisen kokemuksen mukaan siellä salilla veivataan lähinnä reisiloitontajaa ja -lähentäjää vähintään 50 toiston sarjoissa... ja jos prässiin eksytään, niin tehdään EHDOTTOMASTI pelkällä kelkalla "ettei vaan lihakset kasva, kun mä haluun hoikat ja sirot jalat". PRKL! :evil:


Joo, mä taidan olla vähän kiukkuisella päällä tänään ;)
 
Eiköhän siis sovita, että lopetetaan se kiinteyttäminen edes tällä palstalla, tai tulen vetää lättyyn sitä tyyppiä, joka vielä kiinteyttää?! PRKL! :evil:

Joo nyt nukkumaan kuume veks. Tuutilauluja otetaan vastaan.. :p
 
Originally posted by hyppyrotta


Joo nyt nukkumaan kuume veks. Tuutilauluja otetaan vastaan.. :p

"Pro, pro, protsku-rulla. Mistäs tiesit palautusjuomaan tulla?

BodyStores't, Tampereentieltä, manselaisten moottoritieltä."
 
Originally posted by Gillyanne
ja jos prässiin eksytään, niin tehdään EHDOTTOMASTI pelkällä kelkalla "ettei vaan lihakset kasva, kun mä haluun hoikat ja sirot jalat". PRKL! :evil:

Itseasiassa... Olen muutaman kerran kulkenut salilla rakkaan tyttöystäväni kanssa ja muistuu mieleen eräs tapaus, kun kuntosalin omistaja tarjosi asiantuntevaa ohjaustaan hänelle. Likka on ehkä pieni ja laiha, mutta kokoisekseen vahva, kuin perkele. Tämä teki hack-kyykkyä 'bout kelkka+40-45 kg ja ei kauaa kerinny tehdä, kunnes tämä omistaja (nainen, vanhentuva) ryntää paikalle ja komentaa, että "Pistä kaikki painot pois! Tee pelkällä kelkalla!". Kyllä se tiukkaa teki, mutta niinhän sen treenin kuuluu tehdäkkin! Ja mä itse pidin huolta, että muoto oli kunnossa, eikä paikkoja telottu! Voitte kuule uskoa, että tuon tapauksen jälkeen ei enää kyseistä tyttöä tuolle salille saanu... Pilatkaa vaan omat treenit vemputtamalla 50x600x5kg sarjoja, mutta tarviiko pilata toistenkin?!? ARGH!!
 
Minä olisin sanonut että haista sinä ämmä ******, mulkaissut pahasti ja lastannut lisää levyjä kyytiin :D
 
Niin mä neuvoinkin tyttöä tekeen, mutta voi olla, että olis lähteny sali alta...siinä vaiheessa, kun nainen on treenannu jotain 40 vuotta ja omasta mielestään oikein + syvällisesti keskustellut Kike Elorannan tai whateversenytolikaan kanssa, on ego melko korkealla, tasoa: "Minä oikeassa, te väärässä, jos minä väärässä, palaa alkuun."
 
Originally posted by Kilppa
Itseasiassa... Olen muutaman kerran kulkenut salilla rakkaan tyttöystäväni kanssa ja muistuu mieleen eräs tapaus, kun kuntosalin omistaja tarjosi asiantuntevaa ohjaustaan hänelle. Likka on ehkä pieni ja laiha, mutta kokoisekseen vahva, kuin perkele. Tämä teki hack-kyykkyä 'bout kelkka+40-45 kg ja ei kauaa kerinny tehdä, kunnes tämä omistaja (nainen, vanhentuva) ryntää paikalle ja komentaa, että "Pistä kaikki painot pois! Tee pelkällä kelkalla!". Kyllä se tiukkaa teki, mutta niinhän sen treenin kuuluu tehdäkkin! Ja mä itse pidin huolta, että muoto oli kunnossa, eikä paikkoja telottu! Voitte kuule uskoa, että tuon tapauksen jälkeen ei enää kyseistä tyttöä tuolle salille saanu... Pilatkaa vaan omat treenit vemputtamalla 50x600x5kg sarjoja, mutta tarviiko pilata toistenkin?!? ARGH!!


No voi sun helv... Voiko tollaisia OIKEASTI olla olemassa?!?:evil:

Ihan uteliaisuuttani kysyn, perusteliko tämä salinpitäjä-naikkonen tuota "neuvoaan" millään tavalla? Vai oliko kyseessä vain "kun mä en tee isoilla painoilla niin ei tee kyllä kukaan muukaan" -idiotismi? :mad:
 
Originally posted by Gillyanne

Ihan uteliaisuuttani kysyn, perusteliko tämä salinpitäjä-naikkonen tuota "neuvoaan" millään tavalla? Vai oliko kyseessä vain "kun mä en tee isoilla painoilla niin ei tee kyllä kukaan muukaan" -idiotismi? :mad:

Ei perustellut, mutta uskoisin, että tämän logiikan mukaan ei niin pieni ihminen saa niin isoja painoja käyttää, ettei telo itteään tai jotain vastaavaa...jos se kuitenkin teki kokonaisia, hallittuja toistoja niillä, niin ei kyllä oikein perusteita löydy...

*edit*
Se varmaan ihan pahaa pahuuttaan yritti tuhota mun vuoden aivopesun ja ravinto-opin tulokset, mitä mä olen naiseeni suoltanu, olin kovalla työllä saanu sille uskoteltua hiljalleen lisäämällä painoja, että se pystyy tekemään isommillakin painoilla halutessaan ja sitten se tulee ja pilaa kaiken! GRRR!! :evil: ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom