Kiinteytys??

Originally posted by Kilppa
Ei perustellut, mutta uskoisin, että tämän logiikan mukaan ei niin pieni ihminen saa niin isoja painoja käyttää, ettei telo itteään tai jotain vastaavaa...jos se kuitenkin teki kokonaisia, hallittuja toistoja niillä, niin ei kyllä oikein perusteita löydy...



Niih... Raija Koskinen 48kg,

Kyykky 180.5kg, ME Veto 167.5 EE

(by J.Jake: It's a big weight-thread)

:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aahh, Gillyanne, Koskinen on mun ehdoton idoli :) Mulla oli kerran (vuosia sitten) kunnia seurata vierestä rautarouvan kyykkytreeniä ja toisen kerran vetoja. Dziisus... En vain kuollaksenikaan enää muista tarkalleen mitä rautoja oli liikkeessä, pirusti kuitenkin. Kyykyssä jotain 140 ja hyvä että saivat kyykkytelineen laskettua riittävän alas :D
 
PmLats, itsekin olen kerran saanut sivusta seurata kun R.Koskinen on treenannut kyykkyä. Itse kyykkäsin toisella telineellä ja voi että kuinka teki mieli kadota maan alle, kun kys. rouva ei edes lämmitellyt niillä painoilla millä itse kyykkäsin.

RESPEKTIÄ. :cool:
 
Huhhuh, ei muuta voi Raija Koskisen nostamista kiloista sanoo!

Jos puhutaan naisista, voimasta ja lihaksista, niin mun makuun esim. Karoliina Lundahl ja Mikaela Ingberg on peijakkaan hyvän näkösiä ja naisellisia naisia, vaikka voimaa varmasti piisaa. Joku ällimäkpälli/rimpularuikula look ei nappaa.

Ja mitä tulee kiinteytykseen, niin koko termi on melko turha. Mistress Krista tiivistää asian hyvin:
LIE: Men train, women tone.

To be serious about strength training, eliminate the T-word-"tone"-from your vocabulary. Lifting a tiny weight for a hundred reps is a waste of time and energy, plus it never really stresses your muscles enough to make them much stronger. As the good Sgt. Robo says, "More isn't better, better is better."

Toi oli otsikon "Lies in the gym" alla. Vielä kun saisi mahd. monen salilla käyvän naisen uskomaan tuon jotenkin, niin maailma parantuisi ;)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom