Trifixion
Banned
- Ikä
- 50
B.O.S.S. sanoi:Tuo sun äidin hakkaamisjuttu oli täysin samalla logiikalla perusteltu kuin mitä itse käytit -paitsi jos väität että thaimaalaiset lapset on omasta tahdostaan seksiorjia.
Niin, thaimaalaisten kohdalla sekä orjuus että vapaaehtoisuus ovat kyseenalaisia toisin kuin pahoinpitelytilanteessa, jossa on selvä orja ja pakko. Mikäli tässä ei tehdä selvää eroa tapauksien välillä, voi ns. lapsi mennä pesuveden mukana.
Sulle tässä ketjussa muutaman kysymyksen esittäneenä, älä ala vaahtomaan vastaamattomuudesta.
Unohdin vastata siihen kysymykseen.
Koska mun mielestä lapsen ja aikuisen välinen seksi on aina tuomittavaa.
Ei tarvitse toistaa. Tajusin jo ensimmäisestä laakista, että olet tuota mieltä, mutta yritin ymmärtää sinua kysymällä "miksi?". Mikäli et perustele, minun on mahdoton ymmärtää sinua. Tosin, kuten aikaisemmin totesin, mikäli noiden tapausten välille ei tee minkäänlaista eroa, keskustelu on turhaa.
Vastaa vuorostas, miksi toinen niistä on hyväksyttävä ja toinen ei? Tai vastaa nyt ylipäätänsä miksi ja missä tilanteessa lapsen ja aikuisen välinen seksi on hyväksyttävää, oon sitä nyt MUUTAMAAN otteeseen jo kysyny?
Minä olen sitä mieltä, että mielihyvän tuottaminen on oikein ikään ja sukupuoleen katsomatta ja trauman aiheuttaminen väärin ikään ja sukupuoleen katsomatta. Vaikea sanoa tarkemmin, koska konsteja on monia.