Kevät 2004 ylppärit

Aiheesta 12 kirjoittelin perussekavaa kökköö, mutta täytyypi todeta, että Lassen kolumni oli kyllä ihan paska.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Odu sanoi:
Joo toivotaan. Mä alotin mun aineen: "Kaikkihan tietävät, ettei Winstrol aromatisoidu. Tästä johtuen antiestrogeenin tai aromataasiestäjän käyttö on turhaa pelkkää Winstrollia käyttäessä."

Tommosesta shitistä tulee miinusta.

Fak. Paineet kasautuu. Reaalista en oikein hyväksy mitään muuta kuin L. :/ Kuitenkin ryssin jotain, ja sitten vitutta.

Reaali sit huomenna.. Damn.. Oon koko lukuloman keskittyny historiaan ja sit biologiaan ja kyllä pitäis vähintään eximia tulla.. Riippuu paljon noista historian kysymyksistä, koska aattelin vastata melkeinpä pelkästään siihen. Saa nähä mitä sit tulee. Vähän on kyl paineita kun on korkeet odotukset tolta reaalilta. :urjo:

Mihis meinasitte muut vastailla reaalissa??

Odu sanoi:
Joo toivotaan. Mä alotin mun aineen: "Kaikkihan tietävät, ettei Winstrol aromatisoidu. Tästä johtuen antiestrogeenin tai aromataasiestäjän käyttö on turhaa pelkkää Winstrollia käyttäessä."
;) Mulle rupes jo satelee privaa et voinko olla oikeesti noin tyhmä jätkä :D

Miggo sanoi:
Joo tuliha siel lusittuu aika tappiin saakka, semmosta peruspaskanjauhantaa yks konsepti, aiheena nro. 7

Muuten samat sanat, paitsi en ollut tappiin asti :) Huomenna kirjoitellaan sitten fysiikkaa ja kemiaa, M riittäisi tulokseksi.

huomenna korottamaan reaali. kemiaan ja fysiikkaan vastataan. entinen C ei oikein riitä lähtöpisteisiin lääketieteeseen. =D

gotto sanoi:
Ei kannata hyväksyä/olla hyväksymättä vielä mitään, kirjoittamisestahan se on kiinni. :)

Mutta kurssien arvosanat on 9,10,10,10 ja 10, joten en kyllä muuhun ku L ole tyytyväinen. Aineena siis biologia. Ja suuntana lääkis.

Mä katon huomenna kysymyksiä maantiedosta, yhteiskuntaopista, fysiikasta ja psykologiasta. Toivottavasti löydän sieltä edes jotain, mihin osaisin vastata..

Psykologiassa voi olla joku sellanen helppo kysymys, missä kysytään jotain "Pohdi syitä miksi 13 v Roosa on ajautunut masentuneeksi." tms. Tuollaseen nyt pystyy jotain shittiä heittää. :D

Mites muuten fysiikassa? Meneekö tehtävät samanlailla kuin matikassa, että alussa on yleensä ne helpot ja loppua kohti vaikenee??

Away sanoi:
Mites muuten fysiikassa? Meneekö tehtävät samanlailla kuin matikassa, että alussa on yleensä ne helpot ja loppua kohti vaikenee??

Näin kai se on. Ensimmäiset 5 tehtävää ovat yleensä niin helppoja että itkettää - yleensä luokkaa piirrä kuvaaja tai vaikuttavat voimat. :)

edit: Ja fysiikka ja filosofia on pääsatsaukset, jos bilsasta tulis joku kiva tehtävä, joka sivuaa hormonitoimintaa, olisin erittäin iloinen. ;)
edit2: Lottopottihan olisi tietysti biologian jokeri dopingaineista. :hyper:

Lottovoitto on kutakuinkin joka kerta reaalissa esiintyvä "risteytys"-tehtävä, joka liittyy perimään. Itse en ollut avannut biologian kirjoja lukion ekan jälkeen ja tuosta paukahti viisi pistettä. Fysiikan kaksi tai kolme ekaa on yleensä myös uskomattoman helppoja. Kemiassa on yleensä ainakin yksi tehtävä orgaanisen kemian hommista, jotka ovat helppoja.

gotto sanoi:
Näin kai se on. Ensimmäiset 5 tehtävää ovat yleensä niin helppoja että itkettää - yleensä luokkaa piirrä kuvaaja tai vaikuttavat voimat. :)

Ei muuten ole. Ne menee aika sekaisessa järjestyksessä eikä niitä ole oikein aihealueisiinkaan jaettu. En tiedä millä perusteilla ne laitetaan mutta kyllä siellä lopussakin usein on helppoja.

juu sanoi:
Ei muuten ole. Ne menee aika sekaisessa järjestyksessä eikä niitä ole oikein aihealueisiinkaan jaettu. En tiedä millä perusteilla ne laitetaan mutta kyllä siellä lopussakin usein on helppoja.
Hyvä tietää. Täytyy kyllä katsoa kaikki tehtävät. Jos sieltä fysiikasta muutaman tehtävän löytäisin, niin olis ok. Mekaanikasta tajuan aika hyvin, muista en sitten ollenkaan. :hyper:

10. aiheesta kirjoitin. 3sivua sellasta normaalia paskan jauhantaa. Se ruotsalainen roskiskyttä Gunnar toi kyllä hauskaa lisätekstiä aineeseeni...

gotto sanoi:
Mitenkäs reaalin vastaukset asetellaan? Yksi tehtävä per paperi?

Kuis meillä oli prelissä niin, että yhdelle konsulle sai laittaa saman aineen monta tehtävää. Onko toi varmaa tietoa Joona???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom