Kevät 2004 ylppärit

zii sanoi:
Millonkas ne äikän tulokset julkistettiinkaan?
Me saadaan kysellä opettajan arvio torstaina. En tiedä sitten millon se lopullinen tulos tulee YTL:stä. Onko pari viikkoa ennen juhlia. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kolme ja puol tuntia tuli väsättyä paperille juttua aiheesta 10. Ei mitenkään erikoista tekstiä, huonoimpia aineita mitä ikinä kirjoittanut, mutta kyllä se läpi kummiski menee. Ehkä viikon päästä onnistuu paremmin..

gotto sanoi:
En raaskinu kirjottaa tuosta, tuntu että tulee liiankin lähelle omia harrastuksia. :)
Kirjotin sitten aiheesta 5 semmoisen korkealentoisen ja tekotaiteellisen paskan, kyllähän te tiedätte. Onneksi ei ollut pahemmin paineita kun on jo e plakkarissa, mitä nyt kävin katsomassa oisko sillai ihQja aiheita.

http://www.helsinki.fi/~paajala/teksti/pahuus.txt

Tässä esimerkki siitä, miten ei pidä kirjoittaa yo-ainetta.
Lähtenyt koululta L:nä, tullut takaisin I:nä :hyper:

edit: Ja 4½ sivua tuli kirjoitettua, aikaa meni jotakuinkin saman verran tunteilana.
Kirjotin kanssa tosta viitosesta, 4 ja ½ sivuu tuli kirjotettuu ja aikaa meni 2 tuntia.. :thumbs:

Minäkin kirjoitin aiheesta 13, rikoksen ja rangaistuksen ongelma. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan sain kirjoitettua jo luonnoksesta yli neljäsivuisen. Tavallisesti minulla ei ole ollut riittävästi sanottavaa, mutta nyt oli, ja sehän passasi. Toivon saavani magnan, sitä tasoa aineeni yleensä ovat olleet.

Mulla oli taas yo-kooma päällä. Menin sinne ja yhtäkkiä huomasin että olin käytäväs ja kello oli menny 4½h eteenpäin. Kirjotin siitä urheilu jne. -jutusta. Aika moista paskaa tuli kyl kirjotettua. Perjantaina saa onneks opettajan arvion. Voi sitte maanantaina mennä 48h valvoneena kirjottamaan jonkun levottoman sadun tms :D

Toivottavasti tosta joku B tulee.

JuhazOne sanoi:
Minäkin kirjoitin aiheesta 13, rikoksen ja rangaistuksen ongelma. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan sain kirjoitettua jo luonnoksesta yli neljäsivuisen. Tavallisesti minulla ei ole ollut riittävästi sanottavaa, mutta nyt oli, ja sehän passasi. Toivon saavani magnan, sitä tasoa aineeni yleensä ovat olleet.

Mulla meni suurinpiirtein samallai ja samast aiheest. Semmonen perusaine mut saa nähdä mitä sensorisetä tykkää.

Aiheesta 12. ja koko 6h meni. En olis uskonnut, kun preleissä meni 2,5h. Nytkin tuli pirunmoinen kiire. Just ja just sai puhtaaksi kirjoitettua, taisi jäädä jopa minuutti tai kaksi ylimärääistä aikaa! 5,5 sivua, elämäni pisin aine, ja toivottavasti paras :rolleyes:

Mige sanoi:
Jees, tulihan tuolla istuttua joku reilu 4tuntia. Kirjottelin siitä 10:stä niistä roskis dekkareista ja valvonnasta.. Ei varmaankaan hirveen hyvin mennyt, mut viikon päästä uusiks, yleensäkin oon ollu paljon parempi noissa otsikkoaineissa.

Kirjotin semmosen perus_varman_setin jolla nyt pääsee läpi mutta eipä se ketään varmaan sytytäkkään. Mutta jos viikon päästä räjäyttäis kunnon taiteellisen pohdinnan sinne, ni katotaan miten käy :hyper:

Niin joo, mäkin kirjottelin tosta aiheesta 10 vajaat neljä sivuu. Ihan älytöntä skeidaa, kuten mulla yleensä. Hävetti palauttaa opettajalle. Mutta kaipa se läpi menee... Ens viikon maanantaina sit kaikki peliin. Kallepalandermaisesti: Tulos - tai ulos. Riskillä lähen koittamaan jotain ihme tekosyvällistä tabermaniaa. Ja väännän niin kauan, että reksi saa kantaa mut pois! :hyper: :wall:

Kirjoitin aiheesta 4, eli siis se ylioppilaiden tilanne nyky-yhteiskunnassa. Helvetin huonosti meni, mutta niin vähän odottelinkin. C olisi toiveena, mutta uskoisin, että B tulee. Ensi maanantaina aion hyvän aiheen sattuessa räjäyttää potin, tai sitten en. :smile:

Weedie sanoi:
mä kirjottelin urheilusta ja douppinkista 3½ tuntia

Et kai kovin paljoa kirjottanu douppingista. Sain sellasen käsityksen tehtävänannosta että douppingista ei paljoa voi kirjottaa. Meinasin ite tehä samasta tehtävästä mutta päädyin sitten vitos-tehtävään.
Aika puuduttavaa oli sillä istuin paikalla nro 001, joka oli kaikkein lähimpänä seinää(1.5m). Viiden tunnin ja 2.5 sivun jälkeen ku lähin kävelemään ei meinannu nähä eteenpäin ku silmät oli tottunu kattomaan nenän eessä olevaa paperia eikä voinu lepuuttaa silmiäkään katsomalla kauemmas.. Pupillit olis varmaan ollu jännän näköiset(laajentuneet vai pienentyneet?).
(Typoja)

Onko vanhoja reaalikysymyksiä millään sivulla netissä? Hemmetti kun ei oo tullu luettua reaaliin käytännössä ollenkaan. :D Kerran maantiedon muistiinpanot läpi. Siinä ne.

HRC sanoi:
päädyin sitten vitos-tehtävään.
Aika puuduttavaa oli sillä istuin paikalla nro 001, joka oli kaikkein lähimpänä seinää(1.5m). Viiden tunnin ja 2.5 sivun jälkeen ku lähin kävelemään ei meinannu nähä eteenpäin ku silmät oli tottunu kattomaan nenän eessä olevaa paperia eikä voinu lepuuttaa silmiäkään katsomalla kauemmas.. Pupillit olis varmaan ollu jännän näköiset(laajentuneet vai pienentyneet?).
(Typoja)

Sama tehtävä ja 2,5 sivua :wall: Ei saakeli keksinyt enää mitään. Hieman kyllä pelottaa, mutta jospa se viikon päästä kulkis. Kun tuijottelin paperia muutaman tunnin, niin alkoi jo silmissä viiraamaan. Sininen puhtaaksikirjoitettu teksti alkoi välillä näyttämään jo vihreältä :evil: .

HRC sanoi:
Et kai kovin paljoa kirjottanu douppingista. Sain sellasen käsityksen tehtävänannosta että douppingista ei paljoa voi kirjottaa. Meinasin ite tehä samasta tehtävästä mutta päädyin sitten vitos-tehtävään.
hmm, toivotaan että siitä voi kirjoittaa paljon :nolo:
noh, keskiviikkona kuulee opettajan mielipiteen aineesta

Joo toivotaan. Mä alotin mun aineen: "Kaikkihan tietävät, ettei Winstrol aromatisoidu. Tästä johtuen antiestrogeenin tai aromataasiestäjän käyttö on turhaa pelkkää Winstrollia käyttäessä."

Mulla meni vähän yli kolme tuntia, kun kirjoitin suoraan kuulakärkikynällä suunnittelun jälkeen. Olin päättänyt jo etukäteen, että panostan sitten kunnolla siihen otsikkoaineeseen, kun mulle tuppaa nuo aineistoaineet olemaan myrkkyä. Keskimäärin olen aineistoaineista saanut jotain B:tä, mutta otsikkoaineesta välillä jopa M:ää. Kirjoitin siis sellaisen kolmen ja puolen sivun haistapaska-aineen siitä Ismo Alangon laulusta. Keskiviikkona onkin sitten jo totisempi meininki, kun pitäisi reaalista lähteä sitä laudaturia tai eximiaa hakemaan.

Odu sanoi:
Mulla oli taas yo-kooma päällä. Menin sinne ja yhtäkkiä huomasin että olin käytäväs ja kello oli menny 4½h eteenpäin. Kirjotin siitä urheilu jne. -jutusta. Aika moista paskaa tuli kyl kirjotettua. Perjantaina saa onneks opettajan arvion. Voi sitte maanantaina mennä 48h valvoneena kirjottamaan jonkun levottoman sadun tms :D

Toivottavasti tosta joku B tulee.

Joo, se aihe vaikutti lupaavalta. Sain kohtuu hyvän otsikon ja ekan kappaleen, mutta sitten lähti mopo käsistä.

10 kirjotin ja 4,5 sivua. Kai se hyvin meni...

KeppiNiska sanoi:
Niin joo, mäkin kirjottelin tosta aiheesta 10 vajaat neljä sivuu. Ihan älytöntä skeidaa, kuten mulla yleensä. Hävetti palauttaa opettajalle. Mutta kaipa se läpi menee... Ens viikon maanantaina sit kaikki peliin. Kallepalandermaisesti: Tulos - tai ulos. Riskillä lähen koittamaan jotain ihme tekosyvällistä tabermaniaa. Ja väännän niin kauan, että reksi saa kantaa mut pois! :hyper: :wall:

Tabermaniaa..
:hyper: :D

Joo, maanantaina kaikki kehiin. Sais tulla jotain inhimillisiä aiheita, eikä mitään analysoi suomen kielen rakenteen kehitystä 1600 ja 1700-lukujen taitteessa.

Tossa kirjoittaessa alkoi kyllä tänään silmät ja ajatus harhailemaan jossain puolessa välissä lyijykynä versiota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom