Kevät 2004 ylppärit

Heh, jeah lakki pamahti tähän osotteeseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei perrrkele mitkä rajat pitkässä matikassa...:wall: Mulla lähti matikka 54/58 pisteenä riippuen täysin siitä, hyväksytäänkö yhden tehtävän hieman vajaa todistus. Nyt saa istua kotona jännäkakka housussa ensi viikon alkuun asti, kunnes saa tietää tulokset. Onneksi englanti nousee todennäköisesti eximiaan.

Niille joilla on kirjotukset vielä edessä, niin syksyllähän ei kannata kirjoittaa mitään. Meinaan vähän korkeammalla rajat aina. Kaikki pingot korottelee E:tä vielä L:ksi jne.

Syksyllä on ihan hyvä kirjoittaa pari ainetta alta pois. Ei tarvitse lukea sitten niin montaa ainetta kerralla (no joo, jos nyt joku sitä lukemista harrastaa).

Jakee sanoi:
Olinko oikeas, et mulle valitit? "Spede" ? Ok. Ok. :jahas:
Joo. Turha sun on miettiä mitään "pisteen vaille M" se on C sillon. Jos aina laskettais pisterajaa jonkun takia niin kaikilla olis L. Fakta on, että jotkut jää just ton rajan alapuolelle.

Ja noi huolellisuusvirheet. Sinähän ne teet kokeeseesi, ei naapurin Pertti. Oma virhe jos ei tee niin kuin käsketään. (Kyllä ylioppilaslautakunnalta tms tulee välillä ylilyöntejä, myönnetään)

No, aika näyttää saatko sen M:n, toivottavasti saat, mutta toi toi manaaminen auta mitään :)

Nojuu. Huolellisuusvirheet on kyllä tänä keväänä ollu takana. Enkkukin meni persielleen kuuntelun/huolimattomuuden takia siinä kuuntelussa. Oma vikanihan se on, sen myönnän kyllä. Halusi vaan sanoa vähän ärräpäitä, kun tuollainen pisteen vaille jääminen vituttaa ihan jumalattomasti. Varsinkin, kun tiedän, että olisin pystynyt paljon parempaan.

Onneksi nuo yo-kisat ei ratkaise kaikkea, pääsykokeella sisään lukemaan dippainssiksi ouluun tjt ni kyllä se homma siitä etenee, kaiketi.

Ja toi matikan koe oli ihan oikeasti "läppä". Huolellisuutta vaan mittasi, ja tällaiset, kuten minä, eivät siinä onnistuneet. Kyllähän huolellisuus on matikkaa, mutta voisi nyt vähän vaativampia tehtäviä laittaa.

Ja en mä tietenkään vaatinut, että minun suoritukseni takia rajaa laskettaisin pisteellä. Onhan se saattanut laskea vaikka 30 pisteeseen siellä tarkistuksessa. :)

Parin viikon päästä käydä hakeen paperi koululta ja lähteä maailmalle. No armeijaan ainakin. :)

(ehkä vitutti hieman tuossa edellistä postatessa, nyt on jo parempi mieli, kun salitreeni takana:) )

No tänään tippu postiluukusta sitten ne lopulliset tulokset. Reaali E, 32 pisteellä ja äikkä C, 70 pisteellä, eli kummatkin arvosanat just niin vähillä pisteillä, kuin mahdollista. Enkku valitettavasti 5 pojoo vajaa E.

Äikkä L, reaali L, englanti L
Näihin olen tyytyväinen - vähän pakkokin. :) Sainpahan nostettua äikän ja enkun.
Ruotsi E
Tässä taas sitten vuoden vitsi: kuinka vitussa minä kirjoitan muka ruotsista eximian?
Matikka M
:(

Äikkä L, A-ruotsi E, A-englanti M, A-saksa M, C-ranska E ja reaali E.
Että näin tällä kertaa ja ensi kertaa ei sitten tulekaan.

Lakki tuli tännekkin, mutta oikeestaan ei ois kiinnostanut vi**uakaan vaikkei olis tullutkaan.

Ei vittu, mulla nousi kolme ainetta ytl:ssä ja just silleen et pisteen/pari yli rajojen.. Enkun opettaja, sellanen helvetin vanha mursu joka on erittäin vittumainen laittoi mulle enkun aineesta 78pojoo, mut ytl:ssä nous 85pojoon :D

Ja niitä tuloksia sitten tuon vuodatuksen jälkeen, ja oon kyllä erittäinkin tyytyväinen useimpiin näistä..

Reaali: L, 42p
Englanti: E
Saksa: E
Äidinkieli: C
Ruotsi: C
Pitkä Matikka: A :jahas: (tyrinpä sitten huolella)

Nytpähän voi sitten ens vappuna riehua lakki päässä :rolleyes:

Ite sain enkun aineesta 88 pojoa YTL:stä. Paras mitä ikinä lukioaikana. Kirjotin lisäravinnemainoksen pariodioivaan tyyliin. "Rasva palaa ja lihasmassa kasvaa samaan aikaa räjähdysmäisesti!1"

Äidinkieli C
Ruotsi B
Englanti B
Matikka lyhyt E
Reaali C

Eli tollaset C:n paperit..

Kirjotin elämän paskimman äikän aineen: 70 pistettä. Aina oon kirjottanu M:ää, joskus jopa eximiaa. No näin tällä kertaa. Mulle toi paperi ei merkkaa yhtään mitään muuta kuin sitä, että oon ylioppilas.

Jos noilla pääsis AMK:hon lukeen tuotantotaloutta, niin olisin helvetin tyytyväinen: :kippis1:

Pitkä matikka L
Reaali E
Äidinkieli E
Englanti E
Ruotsi M
Ranska M

Ihan OK. Reaalissa ja ruotsissa olisi ollut mahdollisuuksia pykälää parempaankin, mutta toisaalta äikkä ja enkku olisivat yhtä hyvin voineet olla pykälää heikompia, joten ihan tyytyväisiä tässä ollaan. Ja mikä tärkeintä - näillä tuloksilla ei tarvitse mennä pääsykokeisiin, vaan pääsen sisään papereilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom