Kevään 2013 dieettaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake83
  • Aloitettu Aloitettu
Olen myös ollut dieetillä tämän vuoden. Alkoholit on nyt jääny kauppaan ja muutenkin ruokavalio muuttunut aika radikaalisti. 103.4kg alotuspaino, viime torstaina näytti 96.1. Ekan parin viikon aikana kun nesteet ym. paskat lähti ni putos ihan hulluna mut nyt pari viikkoa ollut tasaista reilua kiloa viikko. :) Salilla tulee tehtyä 2-jakoista ohjelmaa nelisen kertaa viikossa ja aerobista päälle sen mukaan mitä jaksaa ja saa itestä irti. Sarjapainot eivät ole laskeneet ainakaan vielä, oikeastaan vähän jopa tuntuu rauta kevyemmältä kun ennen dieettiä. Tavotepaino oli alunperin päästä 90 kiloon, mutta saatan mennä vielä hitusen alemmas riippuen tietysti miltä sen hetkinen kunto näyttää. Tsemppiä muille laihuttajille!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutama vuosi vierähtänyt viime postauksesta. Nyt on kuitenkin aihetta, -20kg tuli tänään "täyteen". Lokakuun puolivälissä aloitin lähtötilanteesta 174cm/130kg. Toiset 20 kg vielä jäljellä ja aletaan olemaan kondiksessa, jos sitten taas re-post :)

Vielä syyskuussa painoa oli 98 kiloa! Nytten kun olen ollut dietiillä noin 4kk painoa lähteny -25kg.
Nykyään mitat on siis 181cm ja painoa 72kiloa

Eka dietti josta en tällä kertaa lipsu ekan viikon jälkeen. 174cm lähtöpaino 74kg kolmas viikko menossa dietti ja aamupaino oli tänään 72kg kalorit tiputin uudella ruokavaliolla 1800kcal suhteella p44% h16% r40%
Dietillä haen lähinnä sitä että oppii vähän tietämään miten kroppa reagoi tällaiseen ja löytää ne oikeat kalorit jatkoa ajatellen seuraaville dieteille :) Ja onhan se kiva kerranki saada tuolta alavatsasta se kesäpakki näkyviin :)

Itsellä dieetti tökkii aikalailla ja nyt toista kertaa kipeenä dieetin aikana.
Viime lauantaista asti paranneltu itseä ja oli 38 kuumetta muutaman päivän. Ihan niinkuin kroppa yrittäis kertoa jotain kun mulla on jotenkin stressiä muutamasta asiasta kaiken dieetti hössötyksen lisäksi. Päätin pitää viikon tauon treenaamisesta ja lepäillä kunnolla.

Koko dieetin ajan on ollut omituisia tuntemuksia jaksamisen suhteen ja olen ollut tosi väsynyt välillä. Perusliikkeet salilla on alkanut sattumaan ranteisin mikä on mulle todella outoa.

Päätin muuttaa ruokavaliota kolmannen kerran ja alan nyt syömään kananmunia, rypsiöljyä, oliiviöljyä sekä pellavansiemen öljyä niin ei pitäis enään nivelet narskua. Kalorit pysyy suht samassa 2400kcal.

aamupaino tippunut 113,5kg --> 109,5kg.

Ensimmäinen kuukausi dieettiä takana ja tuloksena -5cm vyötäröltä ja -5kg vaa´alla! Jee! Tosin tahti vain hidastuu, kun yrittää normaalipainon sisällä tiristellä rasvoja. Tavoitteena olisi olla elokuussa hyvässä kunnossa, kun on tiedossa aikas mukava loma :)

Alkuvuodesta tuli lähdettyä opettelemaan hiukan oikein syömistä mitä kai diettaamiseksikin voi ainakin alkuun kutsua. Turhia mättöjä tullut vähennettyä reilulla kädellä ja kiinnitettyä entistä enemmän huomiota ravintoarvoihin. Lähtömitta oli 185cm/100kg ja eilen näytti aamupaino 96.7kg. Jos nyt kevään aikana muutaman kilon saisi rauhallisella tahdilla vielä lähtemään, että saisi muotoa hieman kiinteämmäksi.

Nyt reilu viikko dieettausta takana ja paino 78,9 (-1,2kg) mihin olen kyllä erittäin tyytyväinen.
78,4 oli tänään aamupaino eli painoa lähtenyt 1,7 kg 2 viikossa. Tosin jos ei olisi herkutellut viikonloppuna olisi varmasti saanut lähemmäs kilon pois painoa..

No pääasia silti että paino tippuu kokoajan!

No ehkä huomenna sitten, kun tänään välipäivä salilta ja pari aerobista. Ja aion nukkua riittävästi :) Mut lukujahan nuo vaan on, peili kertoo enempi. Ja vaatteet, eli kiristymistä kyllä tapahtunut, mut tiukan treenin myötä lihakset varmaan keränneet nestettä. Mut ois kiva silti nähdä se luku joka alkaa vitosella :D antais lisämotivaatiota. Tosin mun "valmentaja" sanoi ettei paino loppujen lopuksi tule juuri laskemaan, vaan kehon koostumus vaan muuttuu ja sentit vähenee paikoin ja paikoin lisääntyy :dance:

Ketuttaa vaan kun saisi sitä ihraa palaa eniten tuosta vatsan kohdalta, mut tuntuu et lähtee vaan kaikkialta muualta.

Kantsii noi aerobiset tehdä mahdollisuuksien mukaan maastossa imo. Ainakin omalla kohdalla paljon tehokkaampi keino kalorien poltossa ku jossain salilla tehtävät aerobiset.

Toi tehokkuushan on aika paljon kiinni siittä että millä teholla sen aerobisen tekee :rolleyes:
Mutta kyllä itsekkin suosisin maastoa. Se on jotenkin tylsää vaan sisällä crossailla, juosta juoksumatolla tai polkee kuntopyörää kun maisemat ei oikeen tuppaa vaihtuun. Ei auta vaik telkkaria katsois, yhtä tylsää. Paljon mukavampaa maastossa urheilla.

Mulla ei ainakaan tulis aamuaerobisesta mitään jos aamuvuorossa pitäs ulkona tehdä :D ei katuvaloja, tiet paskassa kunnossa jne. Joten juoksumatto tai crosstrainer oman kodin lämmössä on pop. Musat täysille ja ei muuta kun jalat heilumaan ;)

On tää kyllä perseestä, tottunu johonki 4-500g hiilarimäärin, nyt ei meinaa aivot toimia ja pinna tiukalla jatkuvasti, nälkä on koko ajan jnejne, kaipa tähän tottuu, kuudes päivä menossa, ja parisen kiloa nesteitä paennu vaikka kreaa olen koittanu nappailla.. ja silti ei ole edes mikään tosi vhh, vaan hiilarit siellä 150-200 välillä.:jahas:

Jepulis nyt menty tammikuu dieetillä

Ihan mukavaa touhua.
flat,550x550,075,f.jpg

Jepulis nyt menty tammikuu dieetillä 96.4kg ja nyt 91.0. Ihan mukavaa touhua.

Hah, samat sanat täällä. Paino tosin laskenut 28.12-3.2 86,6kg --> 79,2kg. Se tosiaan on mukavaa kun huomaa niitä muutoksia. Mietinkin et miten jatkaisin tätä dieetin ja bulkin syklittelyä. Toisaalta ei näis yli kuukaudenkaan kestävis dieeteis mitään vikaa oo. Pää kestäny toistaseks ihan hyvin. Tavotteena viel kuitenkin toinen kuukausi paahtaa, enkä usko et pää hajoo siinäkään ajassa. Kai sitä syksyllä taas pistää sen bulkin päälle ja dieettailee vuoden ekat kuukaudet sitä ylimääräistä. Ennen kesää tuleekin kuitenkin vedettyä lyhyempi bulkki ja siten lyhyempi dieetti niin täytyy kattoo sit kumpi sopii paremmin. Mut tosiaan, ei täs pitkässäkään dieetis vikaa oo.

Dieettailtu on kuitenkin joulukuun lopulta tähän päivään ja paino tosiaa on laskenut tuommoiset 7kg. Vauhti on ollut sopiva, lihaksien ja aineenvaihdunnankin mielestä. Kuukausi vielä enää todennäköisesti dieettiä. Nytten jo peilistä kattoo kaveri kenen kans kehtais mennä rannalle, mut vähän pitää viimeistellä vielä. Toi vatsa näyttää sivustapäin katottuna aika kivalta. Rinnasta alaspäin se on ihan suora, mut sit navasta alaspäin siihen ilmestyy joku ihme vuori. Tuo vuori täytyy poittaa niin sit on täydellinen.
http://www.pakkotoisto.com/ravinto/57608-kuvia-rasvaprosenteista/ Tuon ketjun kuvista saakin vähän osviittaa kauanko on enää dieettailtava.

Vaiheittain mennään, tammikuussa lopettelin kolan juonnin ja nyt siirtymä kaikesta muustakin turhasta pois ja ketoilemaan. Katellaan miten alkaa tuloksia näkymään. Tipatontakin nyt tammikuu takana, toukokuun loppuun asti pitäis vielä tipatonta jaksaa. Pudotettavaahan on yhden valtavan kaljamahan verran.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom