Diettaus ja rasvanpudotus on helppoa hommaa, tammikuusta asti menty. Rasvaprosentin pitäminen sensijaan on vaikea homma, viime viikon olin lomalla ja kaloreita yli kulutuksen taisi mennä semmoset 6k. Huomaa heti että packin päällä on tavaraa sekä rintalihasten päällä. Aikalailla ikuisuusprojekti tää rasvaprosentin pitäminen, heti jos vähän herkuttelee/ottaa löysästi niin läski kyllä kehossa paikkansa löytää(sieltä minne läskiä vähiten haluaa). Kalorit on näinpä heti dietattava seuraavalla viikolla pois mitä vklp toi. Onko muilla mitään fiksuja vinkkejä miten saada rasva % pysymään samassa ympärivuoden?
Tosi maltillisilla plussilla vaan. Itse pidän rasvaprossan suht siistinä läpi vuoden, mutta lihasmassan kasvu onkin erittäin vaisua. Esim. Intermittent Fasting (tästä ketju pakkiksella) tyylinen ruokailu on auttanut mulla ja kun tuota onnistuin keväällä erittäin kurinalaisesti noudattamaan sainkin peilikuvan, vaa'an ja voimatasojen perusteella erittäin hyviä tuloksia. Suosittelen tutustumaan.