Kevään 2013 dieettaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake83
  • Aloitettu Aloitettu
Salakavalasti on paino tippunut 105.7-101. Treenaan ei oo päässyt niska-hartia olkapää ja käsi ongelmien takia. Masentaa jo tää tauko.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä alkoi myös dietti. 105kg läskiä kehossa, ja 90kg olisi tavoite toukokuun loppuun mennessä.Turhaahan sitä silti täällä on mainostaa, ei mun dietit muita kiinnosta, niinkuin ei muakaan teidän muiden laihtumiset, tai bulkilla olot.

En määkään tänne kirjottele sen takia että muita pitäis kiinnostaa mun dieettini vaan sen takii kun sillä on jonkinnäköisiä terapeuttisia vaikutuksia :rolleyes:

ah, tiistaina ilmaseen inbody720aan, viime kerrasta onkin varmaan jo 9kk. Aina on näyttäny aika hyvin mulle tuo inbody kuhan on menny samanlaisella seteillä eli koko aamu syömättä. Saa nähä onko tuossa ajassa ehtinyt hommata yhtään lihasta kun sitä kokeiltiin puolisenvuotta tehdä ja nytten taas kiristelty... Rasvaprossan veikkaus 14%, ja puntarillakaan ei oo kuukauteen kohta tullu käytyä ja sillon oli 85.4, nyt veikkaisin 81.x...

Puhhh... huomenna se alkaa. Eilen vietettyjen synttäreiden jäljiltä kooma meinaa vieläki vähän ilmotella itestään. Noh... motivaatiota tässä pumpattu tammikuu ja kertyneet löysät luovutetaan ilomielin uuteen kotiin, anyone?? Tällä kertaa koitetaan pitää järki päässä eikä lyodä yli koko touhua niinku viimekkss. Motivaation ylläpitämiseksi olen aatellut ottaa säännöllisin välein kuvia ja ehkä ruveta kuvaamaan päivittäisiä tunnelmia videolle. Voi sitten seurata kehittymistä ja naureskell/itkeä itselleen kun mahdollisia tuloksia näkymään.

Nyt taitaa olla mulle sopiva painonpudotys tyyli.
ma-pe tiukka deetti
la-su saa syödä vapaasti.

Punnitus joka aamu ja viikon keskipainot kalorilaskurista.
Aloitus 94,6
Viikko2 93.6kg
Viikko3 92.7kg
Viikko4 91.5kg
Viikko5 90.9kg

Tavoitteena 75kg 14.5.2013

Noin kilo viikossa, tällä jatketaan, niin kauvan, kun toimii.

Nyt taitaa olla mulle sopiva painonpudotys tyyli.
ma-pe tiukka deetti
la-su saa syödä vapaasti.

Punnitus joka aamu ja viikon keskipainot kalorilaskurista.
Aloitus 94,6
Viikko2 93.6kg
Viikko3 92.7kg
Viikko4 91.5kg
Viikko5 90.9kg

Tavoitteena 75kg 14.5.2013

Noin kilo viikossa, tällä jatketaan, niin kauvan, kun toimii.
Pitääkin kokeilla itse myös tätä systeemiä.

Turhaahan sitä silti täällä on mainostaa, ei mun dietit muita kiinnosta, niinkuin ei muakaan teidän muiden laihtumiset, tai bulkilla olot.

Kylla itsea motivoi dieettia jaksamaan kun lukee muiden onnistumisia. Varsinkin VIP-puolella missa kuviakin vaki laittaa edistymisesta.

Viikkokeskiarvolla itksekkin painoa mittaan

Lahto: 93.1kg vyotaro 93cm
Viikko1 91.15kg
Viikko2 90.3Kg
Viikko3 89.8Kg
Viikko4 89.3Kg Vyotaro 87cm

Tanaan viidennen viikon puolivalissa paino 88.8kg. 79.9kg tavoitteena. Toivottasti on valmis 15.4 mennessa, ettei tarvii pienen lomareissun jalkeen palata dieetille.

Pikkasen jo kevennelty joulusta, varsinainen dietti alkaa huomenna 2.1.2013 eli sama päivämäärä, kun viime vuoden aloitus.

Joulun ja UV:n jälkeen turvotusta reilusti.

Vuosi sitten lähtöpaino: 120,3 kg

Tämän dietin lähtöpaino: 89 kg (ennen joulua 84-85 kg)

Tavoite: 74 kg

Homma etenee :)

Tänään aamupaino 83,8 kg.

Tavoite 72-74 kg mikä pitäisi olla saavutettu 17.8.2013 eli ennen Helsinki city marathonia :)

- - - Updated - - -

Pikkasen jo kevennelty joulusta, varsinainen dietti alkaa huomenna 2.1.2013 eli sama päivämäärä, kun viime vuoden aloitus.

Joulun ja UV:n jälkeen turvotusta reilusti.

Vuosi sitten lähtöpaino: 120,3 kg

Tämän dietin lähtöpaino: 89 kg (ennen joulua 84-85 kg)

Tavoite: 74 kg

Homma etenee :)

Tänään aamupaino 83,8 kg.

Tavoite 72-74 kg mikä pitäisi olla saavutettu 17.8.2013 eli ennen Helsinki city marathonia :)

Viime viikon alin paino 59,4kg eli -400g edelliseen. Lauantaina tankkailtiin enimmäkseen kroppaa mutta myös vähän päätä :) ja paino nousi sen +400g eikä enempää. Nyt uudelle viikolle tavoitteeksi alle 59kg ja sit ruvetaankin jo kohta olemaan tilanteessa, josta ei tarttis enää alaspäin mennä painon suhteen mutta kroppa voisi kiristyä. Kovempaa treeniä ja vähän enemmän kaloreita, ehkä HIITiä? We'll see...

Teki muuten erittäin hyvää toi lauantainen tankkaus. Sunnuntain jalkajumpalla sai pistää ranttaliksi painojen suhteen ja hikeä virtas niin kuin lehdistöä Tuksun bileisiin. Aivan mahtava treeni!

Täällä alkoi myös dietti. 105kg läskiä kehossa, ja 90kg olisi tavoite toukokuun loppuun mennessä.Turhaahan sitä silti täällä on mainostaa, ei mun dietit muita kiinnosta, niinkuin ei muakaan teidän muiden laihtumiset, tai bulkilla olot.

Hyvin sanottu, mutta olet osittain väärässä. Mua nimittäin saattaa himpun verrran kiinnostaa siitä yksinkertaisesta syystä, että lähtö- ja tavoitepainot on meikäläisellä hyvin samansuuruiset. Omaa dieettiä tulee huomenna täyteen 5. viikkoa ja lähtöpaino oli 2.1.13 104,3kg. Dietin pituus on 20 viikkoa, joten tuonne toukokuun puolenvälin paikkeille kärvistellään. Tavoite on juurikin tuo samainen 90kg. Tän aamun paino oli 98,2, joten ihan hyvässä vauhdissa ollaan.

Joten kertoile vain tännekin pudotusurakan edistymistä, ihan mielenkiintoista on kuulla miten edistyt. Ja ehkä se jopa vähän motivoi itseäkin jatkamaan/jaksamaan vielä seuraavat 15. viikkoa. Mulla on kyllä lisämotivaattorina vielä veljen kanssa lyöty veto.

Kolme viikkoa takana ja 91kg--->87.. vähä mietityttää onko liian nopeaa, on kyllä mistä lähteäkki mutta silti..
Makroja en oo jaksanu laskea ko on nuita muuttujia eli laitosruokaa sun muuta välissä, mutta proteiinia tulee varmaan tarpeeksi ja en oo nälkää nähny ni toisaalta aivan hyvin menee..
Eikä oo kilo tavotetta vaa vetelen tälleen maaliskuun alkuun ja sitte poat syyhään vähä aikaa..:)

Itellä alkoi ensimmäinen dieettini kunnolla 14.1, mutta tammikuun yhteistulos on ollut -5kg. Salin aloitin vasta viime viikolla tauon jälkeen, mutta vaihdoin eilen yksijakoisesta kahteen, kun se tuntuu kulkevan paremmin :) sunnuntaina oli mättö, mutta nyt pitäiskö kalorit edelleen siinä 1600 vai vähentäisin/lisäisin aerobisen? vai kannattaako odotella pidemmälle? haluun todellakin välttää ainevaihdunnan pilaamisen, mistä oon nyt lukenut pakkiksella... mitat tällä hetkellä 165/70 ja tavoite 165/55

5. dieettiviikko taputeltu. speksit tähän mennessä:
lähtöpaino 2.1.2013: 104,3 kiloa (aika nesteinen uudenvuoden jäljiltä)
pituus: olen 174 cm lyhyt
1. viikko: -3,1 kg
2. viikko: -0,8 kg
3. viikko: -0,8 kg
4. viikko: -0,2 kg
5. viikko: -1,3 kg

5 viikon saldo siis -6,2 kg, pakko on olla tyytyväinen. Enää 15 viikkoa dieettiä jäljellä =)

5. dieettiviikko taputeltu. speksit tähän mennessä:
lähtöpaino 2.1.2013: 104,3 kiloa (aika nesteinen uudenvuoden jäljiltä)
pituus: olen 174 cm lyhyt
1. viikko: -3,1 kg
2. viikko: -0,8 kg
3. viikko: -0,8 kg
4. viikko: -0,2 kg
5. viikko: -1,3 kg

5 viikon saldo siis -6,2 kg, pakko on olla tyytyväinen. Enää 15 viikkoa dieettiä jäljellä =)

Heh, mulla alkoi samana päivänä dietti ja paino tippunu täysin saman verran! :kippis1: Lähtöpaino oli 108,0. Mulla tavotteena tällä hetkellä alle satanen ja siitä eteenpäin kaikki on plussaa...

^tolla tahdilla se on reilu pari viikkoa samanlaista dieettausta ja oot täällä neuvolassa punnittavien painoluokassa kanssa =)

Vuoden alusta tähän mennessä -8kg. Perkele kun alkaa aina hirvittää dietatessa, että miten alas se paino pitää päästää ennenkun alkaa jotain näkyvää tapahtua. Nyt on vyötäröltä 11cm lähtenyt (99cm) eikä vielä näy oikein missään.

Ekaa kertaa pitkään aikaan voin sanoa, että alan jo olemaan tyytyväinen peilikuvaani. Yllätyin painostani, koska luulin, että olen pudottanut enemmän. Pikkaisen päältä pari kiloa lähtenyt veke. Ei haittaa, koska enään ei ole kuin se pikkasen päälle parisen kiloa niin olen tavoitteessani. Jee! :dance: Tosin katson mielummin sitä peilikuvaa, kuin vaakaa. :)

Viime syksynä alkanut dietti jatkui taas Maanantaina noin kuukauden tauon jälkeen. Edellisellä jaksolla tippui paino noin 5-7kg ihan tarkkaa lukemaa ei ole (johtuen että aloitus paino oli mitattu eri vaa'alla). Tauko teki hyvää ja taas on uutta energiaa jatkaa projektia. Nyt tavoitteena olisi tiputtaa noin 3 kiloa pois seuraavan kuukauden aikana, ja sitten taas tarkastella tilannetta uudelleen. Paino oli nyt aloittaessa 81kg eli sellainen +1kg tuli kuukaudessa.

Nyt alkaneeseen jaksoon on tehty muutoksia treeniin. 2-jakoisesta ohjelmasta siirryin tekemään 3-jakoista 2-on 1-off periaatteella. Tarvittaessa ylimääräisiä lepopäiviä väliin jos siltä alkaa tuntumaan. BCAA ja ZMA valmisteet myös kokeiluun, jos niillä nyt muuta kuin henkinen vaikutus olisi. :face:

Kuukauden päästä sitten katsotaan joko kävisi tekemässä uuden inbody mittauksen vai tekisikö vielä yhden jaksotuksen ennen kesää. Peili kertokoon tähän vastauksen, ainakin jo nyt tulokset ovat olleet näkyviä. Peili arvion mukaan luulisin nyt mentävän noin 15% rasvoissa kun lähtö oli noin 20%. Tavoitehan oli painaa lukema sinne lähemmäs 10%.

Suositut

Back
Ylös Bottom