Kevään 2013 dieettaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake83
  • Aloitettu Aloitettu
Uutenavuotena oli aamupaino 80 kg (171 cm). Tipattoman tammikuun myötä on kaljanjuonti (keskimäärin n. litra/päivä) jäänyt pois ja hieman olen myös katsonut mitä syön. Painoa on lähteny vuoden alusta 3 kg. Tavoitteena on tiputella n. 0,5 kg viikossa tuonne 72 - 73 kg:n tuntumaan. Punttitreeni tavoitteena sotilaspenkistä 20 toiston rajan rikkominen. Nyt menee 13.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna alkaa sitten rasvantiristelypeijaiset! Elokuussa alotin dieetin jälkeen "maltillisen" bulkin, jonka aikana paino nousi 78kg -> 101kg. :D Ruoka on siis maisunut vähän turhankin hyvin ja nyt siitä saa sitten maksaa.

Tavotteena ois päästä n. 85kg nurkille, riippuu tietenkin siitä mitä peili kertoo :)

Kertokaas joku mulle mistä kiikastaa kun oon nytten kohta kuukauden elelly 2200kcal/pv ja laaturuualla, eikä paino tipu. Kaikki ruoka on kulkenu rehdisti vaa'an kautta ja mitat 180cm/80kg. Makrot jotakuinkin: p:235g, h:170g ja r:60

Hih, eka 0,4kg selätetty :) ihan hyvin 8 päivässä, kun siihen sisältynyt kuitenkin 6 salitreeniä ja 8 aerobista +lenkit.

No nyt se humpsahti alle kuudenkympin, jes! 59,8kg tänään. Näitä lukemia en olekaan pitkään aikaan nähnyt vaa'alla, viimeksi taisin painaa saman verran viime vuonna tähän aikaan. Siitä se ylämäki sitten lähti... :D

28.1.2013 Alkoi minun diettini. 94.8kg & 177cm. Pientä flunssaa heti havaittavissa, että ei treeniä mutta kevyempää ruokavaliota :) Tavoite sitten selviää keväällä ;) mut ainaski -10kg pois..Onko kellään tietoa, missä voisi ittensä vesi punnita (tarkoitan kehon rasvaprosenttia)?

Mulla oli tavote et paino alkaa 1.2. vitosella mut kiire voi tulla :D tänään siis 60,4kg.

Nyt uskoa peliin hei :D Mullakin näytti vaaka vielä eilen 60,8kg mutta jonkun ihmeen kaupalla se humpsahti alas täksi päiväksi. Nukuin hyvin ja pitempään kuin normaalisti arkisin, joten se kai antoi hiukan armoa. Normaalisti en edes mittaisi kouluviikolla, sillä unta tulee niin vähän että hyvä kun iltapala on ehtinyt sulaa aamuun mennessä eikä huonosti nukutun yön jälkeen toimi vatsakaan aina. Joten tsemppiä, pidät vaikka 31.1. täysin lepopäivänä ja meet aikasin nukkumaan niin johan lähtee 8)

Vuoden alussa oli paino 179cm/136kg ja tällä hetkellä 130,8kg,tosin viikon verran paino pysynyt samana :/
Kalorit pyörii 2000-2300kaloria päivässä ja makrot on ollut joka päivä luokkaa P=210-240 H=90-110 R=80-100,salilla tulee käytyä 4krt viikossa!

Tuli herkuteltua viikonloppuna niin paljon että nyt kyllä hävettää :face:

Pitää koittaa nyt jäljellä oleva viikko vetää ravinnon ja liikunnan puolesta sillee että ei ainakaan kovin paljon paino nousisi enää.. :/

2.1. Alko dietti maltillisesti kohti kesäkuun alkua. Lähtö paino nesteinen 86,7kg
11.1. Vaaka näytti 85,4kg

Tänään aamupaino 82,1kg

Elikkä täytynee tässä lisätä vielä syömisiä reilusti ettei tahti ole liian kova.

Intermittent Fastingillä mennään. Salia 4-jakonen, treeni, lepo, treeni lepo tyyliin.

Steppiä kanssa diettaajille :puntti:

Nyt uskoa peliin hei :D Mullakin näytti vaaka vielä eilen 60,8kg mutta jonkun ihmeen kaupalla se humpsahti alas täksi päiväksi. Nukuin hyvin ja pitempään kuin normaalisti arkisin, joten se kai antoi hiukan armoa. Normaalisti en edes mittaisi kouluviikolla, sillä unta tulee niin vähän että hyvä kun iltapala on ehtinyt sulaa aamuun mennessä eikä huonosti nukutun yön jälkeen toimi vatsakaan aina. Joten tsemppiä, pidät vaikka 31.1. täysin lepopäivänä ja meet aikasin nukkumaan niin johan lähtee 8)

No katotaan kuin käy :D torstaina ois kyl selkä- ja hauistreeni, mut ne ei yleensä kerää painoa ihan niin paljon kun esim. jalkapäivä. Mä kerron sit pe et kuin kävi ;)

Täälläkin lähetään pikkuhiljaa kesää kohti pudottamaan. Tällä hetkellä mitat 182cm/81kg, tavoitteen ollessa siinä 70kg tuntumassa toukokuuhun mennessä, josta on hyvä lähteä kesällä nostamaan. Kalorit pyörii tiputtelun ajan siinä 1800-2000kcal. Katotaan, jos sitä vaikka tällä kertaa onnistuisi ja tsemppiä muille!

Näin parin viikon jälkeen aamupaino n. 79,5kg. Ei toistaiseksi ole tehnyt tiukkaa ja reenipainoissa tapahtunut kehitystä ylöspäin! Mittoja ei tule pahemmin mitattua eli peilin ja vaa´an avulla suunnistetaan oikeeseen suntaan!

4. viikko diettiä takana. Nesteisestä lähtöpainosta 104,3kg ollaan nyt tultu alas himpun verran vajaa viis kiloa lukemiin 99,4kg. Viikko sitten vaaka tosin näytti jo 99,6kg, joten neljännen viikon pudotus oli harmillisesti vain -0,2kg. Noh, tälläkin viikolla tultiin kuitenkin alaspäin, joka on tietysti oikea suunta.
Enää 16 viikkoa diettiä jäljellä ja pudotettavaa on vielä n. 10kg... :puntti:

Näin parin viikon jälkeen aamupaino n. 79,5kg. Ei toistaiseksi ole tehnyt tiukkaa ja reenipainoissa tapahtunut kehitystä ylöspäin! Mittoja ei tule pahemmin mitattua eli peilin ja vaa´an avulla suunnistetaan oikeeseen suntaan!

Ite olen 180cm/80kg ja nyt 4viikkoa tiputellu 2200-2300kcal/päivä ja nälkä etenkin illalla on aivan jäätävä eikä paino tipu :D pitänee kanssa koittaa sitten vajota yhä alempiin kaloreihin..

Ite olen 180cm/80kg ja nyt 4viikkoa tiputellu 2200-2300kcal/päivä ja nälkä etenkin illalla on aivan jäätävä eikä paino tipu :D pitänee kanssa koittaa sitten vajota yhä alempiin kaloreihin..
Mites paljon tulee liikuttua?

Rupeet vetämään 1-1½h lenkkejä ni luulisi että paino lähtee laskuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom