Kevään 2013 dieettaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake83
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jutta on joskus sanonut, että alkoholi voi katkaista rasvanpolton jopa 2-3 päiväksi. Itse kyllä otan joskus dieetillä alkoholia, mutta harvemmin. Juon niin vähän muutenkin, joten eipä tee tiukkaa olla ilman, mutta jos on juhlat, aion nauttia ihan hyvällä omallatunnolla alkoholiakin.

Jutta on joskus sanonut, että alkoholi voi katkaista rasvanpolton jopa 2-3 päiväksi.

Jutalla nyt on muutenkin täysin epätieteellisiä mielipiteitä, kuten aamuaerobisen välttämättömyys rasvanpoltossa...

Kalori se on alkoholinkin kalori, toki alkoholi on kaikista turhin ja ravintoköyhin makro ja elimistö käyttää sen sataprosenttisesti hyödyksi, mutta ei se itsessään dieettiä pilaa sisältämiään kaloreitaan enempää.

Dieetti edennyt tähän tahtiin:
Aloitus 27.12 86.4kg
1 vko 6.1 84,2kg
2 vko 13.1 83.2kg
3 vko 20.1 82,4kg
4 vko 27.1 80,6kg
5 vko 3.2 79,2kg
6 vko 10.2 78,8kg

Ja tänä aamuna 13.2 aamupaino 78,8kg. Mulla ollu nyt paino varmaan 6pv jumissa. Kaloreitakin koitettu laskee mutta ei oo auttanut. No joka tapaukses tää on kuitenkin normaalia et painon lasku alkaa jossain vaiheessa vähän hidastumaan. Kiristettävääkään ei enää ole paljoa. Pieni uimarengas vielä tuossa navan alapuolella on mutta sekin näyttää silti jo vähän kutistuvan. 1kk enintään dieettiä jäljellä.

Perjantaina kaiketi ensimmäinen mättöpäiväkin varmaan puoleentoista vuoteen. Täytyy kattoo jospa se antais vähän boostia tuolle tiputukselle. Perjantaita odottaessa :kuola:

Hyvin etenee. Kuudes dieettiviikko taputeltu ja pudotettua painoa nyt -7,4 kg. Tällä viikolla putosi taas -1,2kg. Pitänee vissiin ruveta syömään hieman enemmän, kun kahden edellisen viikon pudotukset on olleet -1,3 ja -1,2 kg, putoaa jo vähän liian nopeasti. Dieettiä on kuitenkin jäljellä vielä 14 vkoa ja tavoitepainoon 90kg:hen matkaa "enää" n. 7 kg.

Treenit kulkee ja meikäpoika tykkää <3 Onko olemas MITÄÄN muuta mukavaa tuhoajaa takareisille kuin SJMV ja koukistukset??? Jotenki tuntuu että tämä pelkkä takareisipäivä on aikas turhake. Jos vetäisi sittenkin 4-jakosella mutta mitä keskiviikkona sitten tekisi, salille on kuitenkin hinku! Ehdotuksia? Olen saanut pidettyä itseni pois puntarilta ja odotan maanantaina vähän pelonsekaisin tuntein :D Anoppi oli tuonut jos jonkinlaista pullaa, pikkupizzoja, leipää (juustosämpylöitä!) yms. Ja itse saan katsoa vain vierestä kun muut mättää :D Noh lauantain mättöpäivää odotellessa! Hyvää ystävänpäivää kaikille :)

http://juusodd.blogspot.fi/

Nyt kyllä iskee epätoivo jos ei vaa'an lukema jo huomenna ala vitosella. Lauantai-aamuna painon sopisi olla max. 59,7kg muuten saa kyl syöntipäivä jäädä tulevaisuuteen..

Meikäläisellä vuoden alusta kestäneellä dieetillä paino tippunut 90kg --> 85,5 kg. Tavoite on tuossa 81 kg tienoilla. Hyvin menee mitä ny välillä kebulla vois poiketa. Mutta ei...

Liikunnassa kyllä huomaa, että lihakset jotenki väsyy huomattavasti helpommin esim lenkillä/hiihtäessä kuin ennen dieetin aloitusta. Ja palautuminen kestää vähän kauemman kuin normaalisti. Muilla sama homma vai selittelenkö huonontunutta kuntoani vaan tällaisella? :D

Mulla vuoden alusta 68,5 kg -tänä aamuna 65,8kg.

Pituutta on 173cm joten ihan normaalipainon sisällä tiputellaan. Kiinteytystä enemmän haen joten ihan hirmu tiukalla dieetillä en ehkä ole, mutta miinuksilla kuitenkin. Oon itse tosi tyytyväinen tuloksiin ja uskon että niitä tulee vieläkin. Urheilu kulkee jotenkin tosi hyvin nyt ja ruokien suunnittelu etukäteen on kivaa. :whip:

Loppusyksystä alkaen -12kg. Vaihdoin "normaalin" vähähiilarisen dietin pätkäpaastoiluun samoilla kaloreilla, niin johan rupes paino taas laskemaan ilman jumeja. Sitä ennen jumitteli viikkoja aina samoissa lukemissa. Pituus/paino 183/80

Komppaan ylempää, paino paukkuu alas järkyttävällä tahdilla. Voimatasot laskee hieman itellä, mutta viime dieetin jälkeen nousi kuukauden sisällä entiselleen. Oon treenannu paaston lopuks ja nyt otan BCAA:ta käyttöön ennen treenejä, kuulemma hyvä juttu. Muutamassa viikossa 3kg rojahtanu paino alas nesteiden jälkeen :rock:

Liikunnassa kyllä huomaa, että lihakset jotenki väsyy huomattavasti helpommin esim lenkillä/hiihtäessä kuin ennen dieetin aloitusta. Ja palautuminen kestää vähän kauemman kuin normaalisti. Muilla sama homma vai selittelenkö huonontunutta kuntoani vaan tällaisella? :D

Olen huomannut saman. Mulla oli viime maanantain selkätreenistä selkä vielä viime viikonloppunakin kipeä ja kun normaalisti jaksan juosta kolmekin varttia putkeen, niin keskiviikkona jo vartti tuntui kovalta. Vähäiset hiilarit varmaan tekee ton?

Alkuvuoden verran katseltu syömisiä ilman sen kummembaa aerobisen lisäämistä, salilla käydään edelleen neljä kertaa viikossa. Tammikuun alussa aamupaino tasan 100kg, tänään näytti 95,9kg. Useamman päivän jumitti 96,4kg lukemissa, mutta eilen ystävänpäivänä tuli käytyä syömässä kolme ruokalajia ravintolassa ja hieman heilautti sitten vaakaa. Joku 91-92kg olisi ehkä tavoite ennen kuin alkaisi taas hyvillä ruoilla ottamaan enemmän kaloreita ja rakentelemaan, saas nähdä päästäänkö tällä mutulla sinne asti vai joutuuko kohta oikeasti laskemaan kaloreita.

Olen huomannut saman. Mulla oli viime maanantain selkätreenistä selkä vielä viime viikonloppunakin kipeä ja kun normaalisti jaksan juosta kolmekin varttia putkeen, niin keskiviikkona jo vartti tuntui kovalta. Vähäiset hiilarit varmaan tekee ton?

Juu, varmaan se on syynä. Vähän sama fiilis kuin joskus on erehtynyt lähtemään aamulenkille ennen aamupalaa.

6/14 viikkoa olis dieettia takana. joka paiva on tullu exceliin paino tayteltya.

Capture.JPG

Noniin Ferya, onnea! Sieltä se tuli kun riittävän kauan odotti :D

19.2. asetettu tavoite painolle 58,5kg. Viime mittauksesta (59kg) silloin kulunut tasan viikko. Eilen vika kova treeni - joka oli muuten aivan loistava, pitkään aikaan en oo väsymyksen vuoksi kyennyt yhtä hyvää treeniä tekemään - ja nyt hiihtolomalla pidän kevyen viikon. Eli venyttelyä, saunaa, putkirullailua, kevyitä aerobisia. Tylsää, mutta pakollista... Ainakin painon pitäis tippua helposti tonne tavoitteeseen, kun nesteet lähtee.

Jee hyvä minä....viime vuonna aloitin syksyllä siivoamaan ruokavalion ja nyt kunnon diettiä päälle...Paino on tippunut ihan ok..108.9--->95.8 tänä aamuna eli....13.1kg.:dance2:.Vielä olis semmonen 15vko/10 kg tavoitteeseen.

Ps.Mikään ei ole niin kivaa kuin DIETTAAMINEN!!:hyper:

Viime helmikuussa 104kg, siitä paino alas 85kg asti ja sikabulkki fiksusti päälle. 5kk:ssa komeasti paino takaisin 98kg ja nyt ollaan taas menty kymmenisen viikkoa miinuksilla ja vaaka näyttää 86kg. Vitun fiksua. Noh, tarttuspa siinä ehkä vähän lihaakin kyytiin, mutta ens kerralla osataan mennä maltillisella plussalla hyvän safkan avulla, kunhan on tämä miinustelu viety loppuun asti. Niin ja oli tossa välissä periodi missä en laskenu syömisiä ja paino junnas samassa pari kolme kuukautta, vitun fiksua sekin. Tavoitteet kunniaan. Out.

Suositut

Back
Ylös Bottom