Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
viime kesänä ostetetut farkut meni taas eilen jalkaan! :dance:

Toi on kyl kans mukava tunne ku vanhat housut menee vatsan kohdalta.. Toinen mukava asia on kun diettaa jonku kuukauden ja salilla käyttää löysää t paitaa ja sit dieetin lopussa käyttää hihatonta. Mukava ero.. :)

Ensimmäinen postaus meikäläiseltä :)

Dieettaus alkoi 9.1 , silloin aamupaino oli 97kg, tänään 12.2 aamupaino oli 91,5kg
Nyt meinaa vaan flunssa iskeä päälle, alkaa masentamaan jossei pääse treenaamaan.. ollut kuitenkin hyvä draivi päällä :D
on vedetty tyrnimarjoja, vitamiineja ja ibumaxia, peukut pystyyn ettei olisi huomenna pahempi olo.. :)

Tää viikko meni just eikä melkeen nappiin, eli painoa lähti tarkalleen 0.5kg. Sikäli tää diettaus sujuu hyvin ettei ainakaan viel oo ollu nälkä missään vaiheessa, mut kattoo miten se täs viikkojen edetessä. Mitä nää tankkauspäivät on ? Sama asia ku cheattipäivä et vedetään mitä sattuu miten halutaan vai onks idena syodä normaalisti, mutta nostetuilla hiilareilla ? Onks näitä pakko edes pitää ?

Ei hitto, kamala turvotus tänään punnituspäivänä viikon dieetin jälkeen. :face: Vannon syöneeni alle kulutuksen, näppäilleeni lukemat kalorilaskuriin ja syöneeni proteiinipitoisesti. Painonlasku stoppasi ja tämä turvotus alkoi keskiviikon jälkeen, enkä muita muutoksia tuolloin tehnyt kuin heraproteiinin, raejuuston ja rahkan lisäämisen ruokavalioon korvaamaan osaa liharuuasta. Ilmeisesti mulla kroppa ei herasta pidä - sen verran on pötsi turpeana. Onko muilla samoja kokemuksia?

Ei hitto, kamala turvotus tänään punnituspäivänä viikon dieetin jälkeen. :face: Vannon syöneeni alle kulutuksen, näppäilleeni lukemat kalorilaskuriin ja syöneeni proteiinipitoisesti. Painonlasku stoppasi ja tämä turvotus alkoi keskiviikon jälkeen, enkä muita muutoksia tuolloin tehnyt kuin heraproteiinin, raejuuston ja rahkan lisäämisen ruokavalioon korvaamaan osaa liharuuasta. Ilmeisesti mulla kroppa ei herasta pidä - sen verran on pötsi turpeana. Onko muilla samoja kokemuksia?

Hera, raejuusto, rahka... mitä näillä olisi yhteistä?

Ne on kaikki maitotuotteita. Jos et ole ennen mitään edellämainituista syönyt ja yhtään taipumusta laktoosiherkkyyteen on niin en ihmettele jos tuvottaa. Kaikista näistä onneksi löytyy myös laktoosittomia vaihtoehtoja.

Toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on, että kun ilmeisesti nainen olet, niin kuukautiset myös kerää nestettä ja turvottaa huomattavasti ja yleensä dieetillä vaikutus nestetasapainoon vaan korostuu entisestään.

Hyvin etenee: aamupaino 23.1. 103,2kg --> 30.1 99,6kg --> 6.1. 98,6kg --> 13.2. 97,7kg. Kolmen viikon pudotus siis -5,5 kg. Olen tyytyväinen, vaikka tällä tahdilla ei ehkä aivan pääse 90-kerhoon kolmekymppisille maaliskuun puoleen väliin mennessä. No yritys on kuitenkin kova.

Tänään aamupaino oli 57 kg eli tuollaisen 500-1000 g kun vielä putoo niin alkaa ylläpitokaloreihin nosto. Nyt tulee päivässä 1500-1800 kcal fiiliksen mukaan eli parin viikon päästä nostelen sit luultavasti 2 tonnin huitteille. Ellen mä sit innostu jostain muustakin kuin perus punttitreenistä niin pitää nuo kalorit laskeskella uusiksi.

Hera, raejuusto, rahka... mitä näillä olisi yhteistä?

Ne on kaikki maitotuotteita. Jos et ole ennen mitään edellämainituista syönyt ja yhtään taipumusta laktoosiherkkyyteen on niin en ihmettele jos tuvottaa. Kaikista näistä onneksi löytyy myös laktoosittomia vaihtoehtoja.

Jep. Lähinnä nyt ajattelin, että näkyisivät muuna turvotuksena kuin vaa'alla. Tosin jostain olen lukenut, että hera voi esim. ketoosissa painoa jopa junnata, kun maito vaikuttaa insuliinitasoihin jotenkin. Muuta en tästä tiedä kuin olen helkkarin hiilariherkkä. :(

Toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on, että kun ilmeisesti nainen olet, niin kuukautiset myös kerää nestettä ja turvottaa huomattavasti ja yleensä dieetillä vaikutus nestetasapainoon vaan korostuu entisestään.

Ei ole kuukautisia nyt vähään aikaan tulossa, niin ei ole sillä puolella vaikutusta. Jään kai epäilemään maitotuotteita, en muuta keksi. Makeutusaineitakaan en nimittäin olen eilen nauttinut ja kitannut paljon vihreää teetä sekä lisäravinteet kiltisti. Mä jo ajattelin, että olisiko jopa suolanpuutos, vaikka olen napsinut kalium-ja magnesiumtabletteja sekä eilen vedin vissyä 1,5 litraa. Nappasin noin 1/4 teelusikkaa puhdasta ruususuolaa. Ei ainakaan auttanut turvotukseen. :(

Nyt täytyy sanoa että syvä kiitos ja kumarrus karppaajille. Itse työskentelen naistavaltaisessa työpaikassa jossa on oma keittiö (luontaisetu, maksetaan siis vain verot safkasta). Aina ollut ihan perus kotiruokaa mutta nyt on aina myös karppivaihtoehto kun naiset karppaa sankoni joukoin. Passaa mulle, voin dieetillä vetää karppisafkaa ja bulkilla sitten sitä tavallista.

Eli kiitos karppaajat, helpotatte mun dieettiä duunissakin. ;)

jeps läskii on tullu kivasti :) paino nyt 97,4 munasillaan, oon tarkotuksella syönyt mitä eteeni on tullut jotta voimailureenit sujuvat mallikkaasti, ja niinhän ne onkin sujunut. Dieettini alkaa sitten ensi maanantaina, jolloin myös viikon reeni tauko ja keskityn talvi lomaan ja dieetin aloittamiseen. Ohjelman tulen mitä ilmeisemmin vaihtamaan body-tyyliseksi, ja sitten saa läski kyytiä, ja tarkoitus on paino rapsauttaa 10 kiloa pienemmäksi. Jos vappuna olisi toi kymppi poistunut, niin olisin todella tyytyväinen :) katsotaan kuinka käy :)

jeps läskii on tullu kivasti :) paino nyt 97,4 munasillaan, oon tarkotuksella syönyt mitä eteeni on tullut jotta voimailureenit sujuvat mallikkaasti, ja niinhän ne onkin sujunut. Dieettini alkaa sitten ensi maanantaina, jolloin myös viikon reeni tauko ja keskityn talvi lomaan ja dieetin aloittamiseen. Ohjelman tulen mitä ilmeisemmin vaihtamaan body-tyyliseksi, ja sitten saa läski kyytiä, ja tarkoitus on paino rapsauttaa 10 kiloa pienemmäksi. Jos vappuna olisi toi kymppi poistunut, niin olisin todella tyytyväinen :) katsotaan kuinka käy :)

Älä nyt ainakaan dieettiä ja treenitaukoa samalla viikolla aloita!!!!

Keventely ennen dieettiä on hyvä idea, mutta se täytyy suorittaa silloin kun kalorit on vielä plussan puolella. Miinuskaloreilla et palaudu kunnolla ja toisekseen kroppaa katsoo, että ei tule ruokaa eikä tule treeniä, niin mitä luulet, että se tekee aineenvaihdunnalle heti kättelyssä. Jo ensimmäisellä dieettiviikolla ei kannata kajahtaa perse edellä Karjalan mäntyyn.

Nyt täytyy sanoa että syvä kiitos ja kumarrus karppaajille. Itse työskentelen naistavaltaisessa työpaikassa jossa on oma keittiö (luontaisetu, maksetaan siis vain verot safkasta). Aina ollut ihan perus kotiruokaa mutta nyt on aina myös karppivaihtoehto kun naiset karppaa sankoni joukoin. Passaa mulle, voin dieetillä vetää karppisafkaa ja bulkilla sitten sitä tavallista.

Eli kiitos karppaajat, helpotatte mun dieettiä duunissakin. ;)

Meillä on ruokalassa valittavana kolme ruokaa. Kaksi perusmättöä ja salaatti. Ennen salaattiin sai heittää lihaa/juustoa oman tunnon mukaan. Nyt ne on sellasissa pikkukipoissa liha/juusto, niin antaapahan olla. Pitää kysyä huomenna, että mitä kustantaa, jos ottaa kaksi kippoa lihaa. Kipossa on ehkä 70 g matskuu.

Mulla vaan paino nousee. Nyt on aamupaino 100,7kg.Sinällään peilistä kroppa ei näytä yhtään läskimmältä kuin 95kilosena, mutta ahdistaa. En tiedä voisko tuo kreatiinin jälleenaloittaminen ja tankkaus olisi voinut nostaa yli 5kg painoa näin jo valmiiks isossa (200cm) kropassa? Hirvee stressi päällä muiden juttujen takia päällä, ja kipeenäkin oon ollut ja aineenvaihdunta ihan tukossa. prkl!

98.5kg näytti vaaka salin jälkeen ja nyt lähtee totista totisempi kiristely! Rasvaprossa varmaan 22-24%. Tarkoitus saada ns. vauvaläskitkin pois eli eka kunnon dietti tiukkaan kuntoon. Helppoa ei tuu olemaan varsinkaan pe ja la karkkien pois jättö :face:

Tiuskis,

Ei todellakaan välttämättä nouse paino yhdellä tankkauspäivällä vaikka vetäs paljonkin. Itse asiassa mulla käy usein niin että kun siirryn miinuskaloreilta plussakaloreille lihasten kasvatusta varten niin parin päivän mättämisen jälkeen (esim 500kcal yli kulutuksen) tulee vasta se ihan alin paino. Paino siis monesti laskee eka vähän plussilla. MUTUILISIN että se johtuu kehon nesteenvarastointimekanismista: kun syö paljon (=nestettäkin tulee paljon) niin keho katsoo mahdolliseksi myös vapauttaa kerääntynyttä nestettä pois. Myös suoli ruoeaa toimimaan ihan eri tavalla.

Tässä meni nyt reilu viikko tautien takia ja tänään tehdään pehmeätä laskua takasin ruotuun. Paino kylläkin laski mutta sen tietää mistä se on pois. Varmaan kyllä rasvaakin lähti. Tänään varovainen treeni ja muutaman sadan kalorin miinukset.

Älä nyt ainakaan dieettiä ja treenitaukoa samalla viikolla aloita!!!!

Keventely ennen dieettiä on hyvä idea, mutta se täytyy suorittaa silloin kun kalorit on vielä plussan puolella. Miinuskaloreilla et palaudu kunnolla ja toisekseen kroppaa katsoo, että ei tule ruokaa eikä tule treeniä, niin mitä luulet, että se tekee aineenvaihdunnalle heti kättelyssä. Jo ensimmäisellä dieettiviikolla ei kannata kajahtaa perse edellä Karjalan mäntyyn.

hmmm, elikkäs mites aloitan kysyy hän ?

Meillä on ruokalassa valittavana kolme ruokaa. Kaksi perusmättöä ja salaatti. Ennen salaattiin sai heittää lihaa/juustoa oman tunnon mukaan. Nyt ne on sellasissa pikkukipoissa liha/juusto, niin antaapahan olla. Pitää kysyä huomenna, että mitä kustantaa, jos ottaa kaksi kippoa lihaa. Kipossa on ehkä 70 g matskuu.

Meillä saa mättää itte lautaselle. Tosin jos nyt on vaikka broilerin rintaa niin sitten on yleensä raja että yksi file per naamataulu. Tosin aina on joku tyttönen joka syö vaan puolet niin ei dieetilläkin saa kyllä mahan täyteen.

Mutta tämä karppi-ilmiö on nyt ensimmäisen kerran itselleni hyödyksi. Aina aikaisemmin joutunut vähän kikkaileen noiden ruokailuiden kanssa. Tuo kun on käytännössä ilmaista (maksan verot ja tuo nostaa vuosituloja ja sitäkautta eläkettä) niin ei sitä todellakaan viitti omia eväitä mukana roudailla. En mä niin pro potari ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom