Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viime kesänä ostetetut farkut meni taas eilen jalkaan! :dance:
Ei hitto, kamala turvotus tänään punnituspäivänä viikon dieetin jälkeen. :face: Vannon syöneeni alle kulutuksen, näppäilleeni lukemat kalorilaskuriin ja syöneeni proteiinipitoisesti. Painonlasku stoppasi ja tämä turvotus alkoi keskiviikon jälkeen, enkä muita muutoksia tuolloin tehnyt kuin heraproteiinin, raejuuston ja rahkan lisäämisen ruokavalioon korvaamaan osaa liharuuasta. Ilmeisesti mulla kroppa ei herasta pidä - sen verran on pötsi turpeana. Onko muilla samoja kokemuksia?
Hera, raejuusto, rahka... mitä näillä olisi yhteistä?
Ne on kaikki maitotuotteita. Jos et ole ennen mitään edellämainituista syönyt ja yhtään taipumusta laktoosiherkkyyteen on niin en ihmettele jos tuvottaa. Kaikista näistä onneksi löytyy myös laktoosittomia vaihtoehtoja.
Toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on, että kun ilmeisesti nainen olet, niin kuukautiset myös kerää nestettä ja turvottaa huomattavasti ja yleensä dieetillä vaikutus nestetasapainoon vaan korostuu entisestään.
jeps läskii on tullu kivasti paino nyt 97,4 munasillaan, oon tarkotuksella syönyt mitä eteeni on tullut jotta voimailureenit sujuvat mallikkaasti, ja niinhän ne onkin sujunut. Dieettini alkaa sitten ensi maanantaina, jolloin myös viikon reeni tauko ja keskityn talvi lomaan ja dieetin aloittamiseen. Ohjelman tulen mitä ilmeisemmin vaihtamaan body-tyyliseksi, ja sitten saa läski kyytiä, ja tarkoitus on paino rapsauttaa 10 kiloa pienemmäksi. Jos vappuna olisi toi kymppi poistunut, niin olisin todella tyytyväinen katsotaan kuinka käy
Nyt täytyy sanoa että syvä kiitos ja kumarrus karppaajille. Itse työskentelen naistavaltaisessa työpaikassa jossa on oma keittiö (luontaisetu, maksetaan siis vain verot safkasta). Aina ollut ihan perus kotiruokaa mutta nyt on aina myös karppivaihtoehto kun naiset karppaa sankoni joukoin. Passaa mulle, voin dieetillä vetää karppisafkaa ja bulkilla sitten sitä tavallista.
Eli kiitos karppaajat, helpotatte mun dieettiä duunissakin. ;)
Älä nyt ainakaan dieettiä ja treenitaukoa samalla viikolla aloita!!!!
Keventely ennen dieettiä on hyvä idea, mutta se täytyy suorittaa silloin kun kalorit on vielä plussan puolella. Miinuskaloreilla et palaudu kunnolla ja toisekseen kroppaa katsoo, että ei tule ruokaa eikä tule treeniä, niin mitä luulet, että se tekee aineenvaihdunnalle heti kättelyssä. Jo ensimmäisellä dieettiviikolla ei kannata kajahtaa perse edellä Karjalan mäntyyn.
Meillä on ruokalassa valittavana kolme ruokaa. Kaksi perusmättöä ja salaatti. Ennen salaattiin sai heittää lihaa/juustoa oman tunnon mukaan. Nyt ne on sellasissa pikkukipoissa liha/juusto, niin antaapahan olla. Pitää kysyä huomenna, että mitä kustantaa, jos ottaa kaksi kippoa lihaa. Kipossa on ehkä 70 g matskuu.
hmmm, elikkäs mites aloitan kysyy hän ?