On kyllä mukavasti lähtenyt turvotus kun massakausi vaihtui dieetti kaudeksi, näyttää että olisi jo paljonkin laihtunut...
Välillä ihmettelen kun täällä ihmiset on innoissaan että lähtenyt monta kiloa viikossa, itse ainakin yritän pitää sen kokoajan siinä -500g/vk niin ei ainakaan lihasta pitäisi paljon lähteä. Aluksi tietenkin kun lähtee nestettä niin tahti voi olla hetken vähän reippaampi. Itsellä ei ainakaan olisi ongelmaa ottaa vaikka kahta kiloa viikossa mutta kyllähän sen tietää mistä silloin sitä painoa alkaa kanssa lähtemään..
Joo toi on totta, et ku bulkilta dietille ni siin lähtee turvotus kivasti. En todellakaan iloitse, kun näyttää et paino laskee vaa'alla silmissä joka viikko. Enemmän huolestuttaa se, että en syö tarpeeks ja käy samanlailla ku viimeks diettailin ketolla, et lähtee ne vähäsetki lihat siin messissä. Toivon todella, että toi mun alkupudotus johtu nesteistä ja hiilareista, ku oon vähentänyt hiilareita huomattavasti vaikka en ketoon tähtääkkään. Jos tää dietti menee lihojensäilityksen kannalta mettään, ni sit rupeen ikuisuusbulkille.
Alunperin oli idea, et 8kg/4kk, mut jos ny sit 6kg/3kk niin sit vois olla aika hyvä kondis. Siihen loppuun viel kiristelyä jos näyttää siltä.