Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

Itellä paino salipaino tippunu 90kilosta 83kiloon. Dieettiä takana jotain 6viikkoa, nyt pystyy hyvin kontrolloimaan jo näläntunnetta. Kalorit yrittäny pitää jossain 1400-1700kcal. Nyt on tainnu kroppa mennä huomaamatta ketoosiin koska suussa on paskan maku ja henki haisee pahalle. Aerobista muutamat kerrat takana, salia jtn 3krt viikkoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma tiputtelu alkoi 3.2 jolloin aamupaino 104.8kg, nytten 14.2 100.2kg. Tahti ihan hyvä, koska alkuun paino tipahti nesteiden poistumisen vuoksi pari kiloa sukkelaan.

Täällä tuntuu toimivan sellainen rytmitys, että arkipäivät mennään tuunatulla Juttaruualla ja viikonloppuisin sitten samalla kuin muukin perhe siis perusruokaa kohtuudella tietty ;) Positiivista oli lauantaiaamuna kun jopa vaimo mainitsi, et oho vähä on läski lähtenyt ja sehän antoi taas potkua mennä ettepäin, jes jes :)

Mitä oot tehny? Ollu sairaalassa tiputuksessa?...Hurja painonpudotus.-3kg/vko..:wtf:

Velocity dietillä 22-23 päivää (Prodejuomia pelkästään ja kalorit 600-800), jona aikana hävisi 14,2 kg sen jälkeen 2 päiväinen tankkaus ja siitä asti menty noin 1500 kcal ja 22 g hiilareita pvä. Ensi sunnuntaina olisi seuraava tankkaus, jos sinne saisi painon johonkin 101,5-102 kg, niin voisi jotain toivoa olla saada seuraavalla 3 viikon ketoosipuristuksella paino kaksinumeroisiin lukuihin.

1.2.–15.2. Aamupaino 58,4 -> 56,6 kg (-1,8 kg / -3,1 %)

Vyötäröltä on kadonnut ehkä 1 cm ja reisipläskin paksuimmasta kohdasta 0,5 cm. "Mittarifarkkuihin" ei kyllä vielä solahda millään :D

Molemmilla viikoilla on ollut yksi päivä, jolloin kalorilaskenta käytännössä mahdotonta ja hyvin poikkeavat syömiset. Toivottavasti seuraava viikko on normaalimpi. Jogurtin ja raejuuston sekoituksesta marjoilla on tullut meikäläisen uusi hyvä kaveri aamupalalle.

Hello! Täällä jäänyt aerobiset toistaiseksi vähiin mutta eilen sitten sain päähäni lähteä heittämään lumimyräkässä reippaan 60min kävelylenkin vaunujen kanssa ja voi hemmetti et olin piipussa kun kotiin pääsin. Huomasin vielä sellaisen muutoksen saunan lauteilla, että kalja on vaihtunut protskudrinksuun :)

Nyt on pari päivää kitkuteltu tuossa ~108 pinnassa. Taitaa olla ihan normaalia tuollainen painonlaskun hidastuminen, suunta on kuitenkin alaspäin mikä lienee tärkeintä :)
Maaliskuun loppuun menessä olisi tavoitteena saada paino alle sadan, saa nähdä onnistuuko...
Hoorah! Eilen aamupaino oli 107.4, tänään 106.4 :)

Mä aloitin dieetit viime viikolla maanantaina. Nyt lähtenyt jo 2,5 kg. No alussahan lähteekin aina kun on mistä pudottaa. ;)

Täällä myös yksi dieettailija. Dieetin piti alkaa vasta maaliskuussa, mutta hyvin suunnitellun (not) massakauden ansiosta huomasin viimeistenkin sopivien farkkujen hiukan puristavan, joten dieetti alkoi kuukautta ennemmin. Aloitin siis helmikuun ensimmäinen päivä, jolloin painoa oli krhm... 69,2. Söin toki edellisenä iltana subin ja karkkipussin, joten syytän sitä. Sekä sitä että lihakseni ovat varmasti valtavat, ei tuo kaikki tullut paino voi olla läskiä. Ainakin niin uskottelen itselleni. Suunnitelmana oli että aloitan gfg:llä eli tuolla parjatulla jutan ja bullin dieetillä, ja olen sillä alkuun 4-6 vkoa. Sen jälkeen hiukan modaan sitä omaan makuun sopivammaksi, nostan ehkä hieman kaloreita ja jatkan kesään asti tai koko kesän jos tarve vaatii. En voi valittaa tähän astisista tuloksista. Ensimmäisellä viikolla painonpudotus oli huimat kolme kiloa ja viime viikonkin hurjat 1,1 kg. Eli nelisen kiloa lähtenyt kahdessa viikossa, varmaan lähinnä nesteitä. Tällä hetkellä on aika hjuva fiiwis ja tuntuu että jaksaa hyvin. Herkkuperseenä olen saanut suuren lohdun noista uusista Leaderin so lo carb protskupatukoista, etenkin siitä jogurttipäällysteisestä. Syön niitä usein välipalaksi. :D

Diettailua takana kuutisen viikkoa ja paino tippunut 83 -> 77,5. Putoaminen ehti jo pysähtyä kerran 79 nurkille pariksi viikoksi mutta jatkoi onneksi aikanaan tippumista :) Ainoa homma, tai no lähes ainoa mikä tässä hommassa hajottaa on se, että kämppis vetelee joka saatanan päivä jotain arnoldsin donitseja talossa. :face:

Diettailua takana kuutisen viikkoa ja paino tippunut 83 -> 77,5. Putoaminen ehti jo pysähtyä kerran 79 nurkille pariksi viikoksi mutta jatkoi onneksi aikanaan tippumista :) Ainoa homma, tai no lähes ainoa mikä tässä hommassa hajottaa on se, että kämppis vetelee joka saatanan päivä jotain arnoldsin donitseja talossa. :face:

Tää on vähän tahdonvoiman taistoa kieltämättä. Se on siistiä ku kaverit on et, mennää syömään raflaan jne. "mennään..." sisältää aina yleensä jotain dietille haitallista ni siin pitää aina hissukseen vähän selitellä, et mieli tekis, mutta kun ei voi... Baariin voi onneks mennä, koska en oo kova ottamaan kuppia eikä onneks kaveritkaan ni koko konkkaronkka hengailee siel lähinnä selvin päin ^_^

Itse aloitin dieettauksen jo tammikuun alussa ja paino on pudonnut 99,5kg - 95kg eli juuri niin maltilla kuin oli tarkoituskin. Kesään asti on tarkoitus jatkaa.

Täällä sujuu dieetti hieman erikoisemmin. Vatsan toimintaan tullut hidastusta ja yritän saada sen toimimaan normaalisti. Oon lisännyt aamuaerobisen ennen aamupalaa ja syön vain 1 aamupalan = puuro + raejuusto. Erikoista on se, että aamupaino on lähes kilon suurempi kuin alkuillan paino :wtf: En tajuu... Ruokarytmi on varmaan perseellään tai jotain. Aamulla paino 59,6 kg ja töiden jälkeen 59,0 kg.

Dieettiä tasan kaksi viikkoa nyt takana. Aamupainon viikkokeskiarvo tippui ensimmäisellä viikolla 1,6 kiloa ja toisella viikolla vielä 1,8 kiloa, eli 79,1kg -> 75,7kg. Vyötärönympärys 91,5cm -> 89cm. Vielä kolmas ketoviikko vedetään ja sitten massiivinen hiilaritankkaus. Homma kulkee, eli jatketaan samaan malliin :D

Tohon mahan toimintaan on mulla ainakin auttanut uusi tuttavuus Talk Muru. Talkkunasta tehtyjä muroja, jossa on vähemmän kaloreita kuin 4-viljan puurossa. Makeuttamaton ja lisäaineetonkin on. Kaloreita 300kcal/100g, proteiini 12,3g, hiilari 54,4g, rasva 4g, kuituja 20,7g

Itse heitin tuon juttailun nyt mäkeen. Ei vaan sopinu aikatauluihin nuo syömiset. Ehkä en haluakkaan noin raadollisesti aikatauluttaa omaa syömistä, joten nyt palattiin vapaaseen syömiseen. Miksipä se ei sillä tippuis jos tammikuussakin tippui 4 kiloa. Kalorit nyt kuitenkin pyörii suht samoissa lukemissa kuin juttailussa.

Pari mättöpäivää täälläkin ollu, mutta nekin on sit otettu hyvistä lähteistä :) Jos sais vaan tahdin pietettyä yllä et kuukauden lopussa olis taas 4kg tippunu. Tällähetkellä ainakin näyttää et vois onnistuakkin tässä kuukaudessakin :)

Itsellä alkoi dietti tammikuun alkupuolella, ja samalla myös treenaus 2 vuoden tauon jälkeen. Paino on pudonnut 105kg:sta 100kg:an. Samalla voimat on nousseet noin 20 prosenttia, lihasmuistin ansiosta, joten motivaatio on edelleen hyvä. Ei ole tehnyt edes tiukkaa. No yhtenä päivänä oli hermo aika lailla kireällä, kun hoimmat ei oikein onnistunut. Sen olen huomannut, että hermo menee helpommin miinuskaloreilla.
Vielä viis kiloa, niin tavoite on saavutettu. Kireä en vielä silloin ole, ja jos motivaatiota riittää, niin sitten jatketaan vielä. Itselläni motivaatioon vaikuttaa suuresti treenien kulkeminen, ja tulosten parantuminen/huononeminen. Jos tulokset jatkaa nousuaa, tai eivät ainakaan laske, niin silloin motivaatiota riittää. Sikspäkin ei sentään tarvitse näkyä, kun oon vakisuhteessa, ja piparia saa muutenkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom