Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

Vuoden alusta asetin tavoitteen, että pudotan kesään mennessä 10% pois painosta. Lähtöpainon ollessa 115kg...

...Hyvin on toiminut. Enään on jäljellä 13%. Aamupaino 118,4kg...:hyvä:

Nimimerkki : Tarttis tehdä jotakin. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tammikuun alusta on nyt tiputeltu ja tulos on tällä hetkellä 91kg -> 85kg. Tuohon diettijaksoon osuu myös 1 dokausreissu sekä 1 ravintolaillallinen alkupaloineen ja jälkkäreineen. En ole tuota diettausta nyt niin tiukasti ottanut, jos joku päivä tekee jotain mieli niin sit sitä syödään. Yleensä jos tämmöistä pääsee tapahtumaan niin sitten seuraavat 2-3 päivää kiristellään vielä normaalia enemmän.

Jos tuonne 80kg tuntumaan pääsisi niin sit voisi alottaa bulkin ja tarkoitus vielä syklittää se niin että max 2kg lisää painoa per kuukausi ja jos kuukauden jälkeen on tullut yli 2kg niin sitten dietataan niin pitkään että ollaan siinä 2kg tavoitteessa ja sit taas uusiksi.

No niin! Nyt oli aamupainokin jo 59,0 kg joten kyllä tämä tästä. Huomenna se on jo 58 alkava luku.. nyt voipi ottaa hieman rennommin, eikä ainakaan nälkää aiota potea.

Hyvin on menny tähän mennessä. Vyötärönympärys on pienentynyt vuoden alusta 13 cm. Painoa en juurikaan seuraa. Vaakakin on ihan paska mut jos siihen yhtään voi luottaa niin noin 8-9 kiloa pudonnut.

Mulla ei paino meinaa tippua ja olen nyt kaikkia artikkeleita luettuani todennut, että ongelma voi olla ihan säästöliekki + kropan jumittuminen. Mä en syö säännöllisesti, vaan pidän ihan älyttömän pitkän tauon syömisestä päivällä ja syön vasta illalla. Ilmeisesti käy niin hitaalla päivän kroppa sitten, että se ei kuluta paljon mitään ja varastoi kaiken illalla. Ei tälle vissiin mitään tieteellistä selitystä ole, mutta personal trainer noin sanoi ja kuulostaa ihan järkeenkäyvältä.

Tänä aamuna aamupaino 101,6 kg, huomenna tämän kertainen 3 viikon ketojakso päättyy ja on tankkaus (5000-6000 kcal) ja sitten taas uusi 3 viikon jakso käyntiin.

Hyvin on läski tirissyt (+nesteet), kun aloituspaino tosiaan 2.1 oli 120,3 kg ja 3 viikon takaisen tankkauksen jälkeen 109,3 kg ja sitä ennen tyhjäpaino 106,1 kg.

Tulevan 3 viikon pätkän aikana onkin tavoite rikkoa 100 kg:n rajapyykki, ja eipä pitäisi tuottaa ongelmia vaikka vauhti selkeästi putoaisikin tämänkertaisesta 3 viikon jaksosta.

Mulla ei paino meinaa tippua ja olen nyt kaikkia artikkeleita luettuani todennut, että ongelma voi olla ihan säästöliekki + kropan jumittuminen. Mä en syö säännöllisesti, vaan pidän ihan älyttömän pitkän tauon syömisestä päivällä ja syön vasta illalla. Ilmeisesti käy niin hitaalla päivän kroppa sitten, että se ei kuluta paljon mitään ja varastoi kaiken illalla. Ei tälle vissiin mitään tieteellistä selitystä ole, mutta personal trainer noin sanoi ja kuulostaa ihan järkeenkäyvältä.

unohda nuo säästöliekit kokonaan, jos ei läski lähde ja paino tipu niin syöt kulutukseesi nähden liikaa. toki myös se, että jos ahkerasti vedät punttia niin myös lihasten kasvu vaikuttaa painoon.
jos nyt jo syöt normeista poiketen niin suosittelen tutustumaan täältäkin löytyvään pätkäpaasto ketjuun http://www.pakkotoisto.com/ravinto/64820-intermittent-fasting/

:D

huomenna alkaa :)

Ei pidä paikkaansa, että kroppa alkaisi jumittamaan vaan kokemuksien perusteella tuollainen pätkäpaastoaminen on osoittautunut varsin hyväksi tavaksi pudottaa painoa samalla säilyttäen lihasmassa. Personal trainerissa on luultavasti hakuteillä. Kroppa ei myöskään mene säästöliekille ellet näännytä itseäsi alle 1000 kcal/vrk monta kuukautta eikä säästöliekin vaikutus siltikään ole suuri. Lasketko kaloreita? Todennäköisesti syöt vain liikaa, jos painoa ei putoa. Suuriakin määriä voi syödä kerralla, kunhan vuorokauden kokonaiskalorit ovat miinuksella.

Hienoja pudotuksia täällä!

Mulla ainakin on paino jumittanut nyt melkeen kaks viikkoa. Ei nyt vielä hälyttävää, mutta pistää ärsyttämään. Kalorit pyörii 1300kcal kieppeillä ja salillakin oikeesti painan, en niillä kituutus kiinteytyspainoilla kuitenkaan :D Ehkä pitäs toi puntari oikeesti heittää mäkeen ja kattoa aina kuukauden välein. Onneks nyt ei sillälailla lannista et hommat jäis kesken, pistää vaan miettimään et missä mättää. Viikko vielä vanhaa reeniohjlemaa ja sitten vaihtoon.

haidiah: Kai olet muistanut tankkauspäivän pitää aina silloin tällöin, itsellä alkaa hommat jumittamaan 3 viikon dietin jälkeen, mutta ainakun tankkaa kunnolla ja aloittaa uusiksi, niin vaikka se paino hetkellisesti nousee 2-3 kg niin 4-5 päivää niin on samassa painossa ja sen jälkeen paino tippuu taas reipasta vauhtia sen 2 viikkoa.

Joo oon pitänyt ja kalorit mulla on sillon noussu about 2500kcal. Normaalisti oon syöny, mutta määröjä lisänny. Hiilarit, rasvat ja protskut pyörii silloin 150g pinnassa. 2-jakosella teen ma,ti,to ja pe. Ke, la ja su on lepopäiviä. Ennen paino on aina laskenu maanantaiksi, mutta nyt ei sitten millään, huoh :(

Minkä kokoinen olet ? Meinaan, että omat tankkaukset on luokkaa 5500-6000 kcal, tosin mun tankkauksilla on tarkoitus antaa pääkopallekkin lepoa, eli menee ihan pizzaa, karkkia, leivonnaisia, maitoa. :D

87kg, et en mikään keijukainen. Vielä olis raskauskiloja 16kg jäljellä...kaikki vaan tuntuu olevan niin helvetin tiukassa, vaikka raskaudestakin on vuosi. Mutta olishan se kiva tietää et missä homma oikein mättää, kun kuiten omasta mielestä reeni ja ravinto on kohillaan.

31.12.2011 alotuspaino 126,9kg.
=>
19.2.2012 aamupaino 117.5kg.

Muutos suurimmaksi osaksi liikunnan lisäyksellä ja kalorilaskurilla seurailtu syömisiä. Tavote on jossain 91kg kieppeillä, joten vielä on matkaa.

Ei vittu kun tuli abiristeilyllä nollattua tulokset. ARGH, paino hyppäs 4kg ylöspäin, vittu. No nyt vaan ahkerasti alkavalla viikolla paino taas laskuun :)

Aamupaino 56,4 kg ja tänään on herkuttelupäivä. :) Vielä jatkan kiristelyä luultavasti pari viikkoa ja sit siirryn ylläpitokaloreille. :)

Mitä mieltä olette saako pelkällä salitreenilla pudotettua painoa? Menossa polvi leikkaukseen niin ei kestä juoksemista yms..
Maaliskuussa olisi tarkoitus aloittaa, mutta aerooppinen ei onnistu, niin onko mitään järkeä?

Suositut

Back
Ylös Bottom