Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

Eilen 83,8 ja tänään 83,4. Joten ollaan tavoitteessa tällä viikolla kun ajatus oli että paino on ennen lomaa 83,? Ja pysyy siinä. Nyt on kasvanut hieman ns "nälkä syödessä" ja olen ajatellut että josko se paino olisikin tuolla 79-80 syksyllä, kun alkuun ajattelin että 82 olisi sopiva.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuli muutettua 7.3km päähän anoppilasta jossa on hyvä kotisali niin nyt sinne polkenu puntille 3xvko (jalkapäivänä ei raaski) suuntaan menee 20-30min niin tässä nyt mietin että riittääkö tuo viikon aerobiseks? siis viikossa tulee 42km pyörällä ja 4 punttia. vai pitääkö lisätä aerobista?

entä miten ku jumalattomat man boobs:it niin pitäskö viel siis ottaa joku enemmän yläkroppaa aktivoivampi aerobinen tohon ohelle vai riittääkkö pyöräily? ts.palaako rasva kuinkahyvin koko kropasta pyöräillessä?

Mitään paikallista rasvan polttoa ei ole keksittykään. Yhtälailla se rasva palaa pyöräilemällä kuin hölkkäämällä, kunhan kalorit ovat miinuksella.

tuli muutettua 7.3km päähän anoppilasta jossa on hyvä kotisali niin nyt sinne polkenu puntille 3xvko (jalkapäivänä ei raaski) suuntaan menee 20-30min niin tässä nyt mietin että riittääkö tuo viikon aerobiseks? siis viikossa tulee 42km pyörällä ja 4 punttia. vai pitääkö lisätä aerobista?

entä miten ku jumalattomat man boobs:it niin pitäskö viel siis ottaa joku enemmän yläkroppaa aktivoivampi aerobinen tohon ohelle vai riittääkkö pyöräily? ts.palaako rasva kuinkahyvin koko kropasta pyöräillessä?

Kuten tossa ylempänä todettiin niin sitä läskiä mahdoton polttaa paikallisesti, kyllä ne man boobsit häviää kun tirisee ylimääräset pois ja ne uljaat mannerlaatat paljastuu sieltä alta mikäli tisuloissa on tarpeeks pihviä :)

Mielettömiä tuloksia olette tehneet! HYVÄ TE!!!

Tulin hakemaan täältä motivaatiota. Kesä ja etenkin loma on tuonut menetettyjä kiloja takaisin. Olo on huono enkä viihdy kropassani. En halua katsoa edes itseäni peilistä. Harmittaa niin paljon se, että hyvästä työstä osa meni hukkaan. No mutta nyt loppui herkuttelu. Vielä kyllä kaapissa olisi vähän herkkuja, mutta ajattelin, että en nyt koske niihin. Toisaalta parempi olisi heittä ne pois tai syödä, mutta jos syön, silloin huomenna on taas enempi läski possu olotila. Plääh! Ensi viikolla olisi tarkoitus jatkaa siitä, mihin kesäkuussa jäin. Lenkkeilyä, pyöräilyä ja saleilua. Eiköhän nämä kertyneet kilot lähde enemmin tai myöhemmin. Ehkä.

Alotin diettaamaan viime Joulun jälkeen kun ei paino noussut enää syömällä, ts. en jaksanut syödä enempää. Silloin aamupaino puntarissa 97,6kg. Pituutta ei ole kuin 173cm.

Nyt tänä aamuna vaaka näytti 81,2kg. Vielä jos jatkaisi tonne 80kg asti, 3vk olisi aikaa, sitten olisi viimeinen loma vk ja sen jälkeen plussakaloreille jotta sais hieman lihaakin kroppaan. 3vk tuli oltua lomalla jo ja yllätyin että sinä aikanakin paino tipahti yli 1kg. Tosin ei tullut salilla käytyä tuona aikana kertaakaan. Mitä nyt pientä jumppaamista mökillä, punnerruksia, vatsoja, rautakangella haukkaria ja olkapäitä yms. :)

Huhtikuun 10. aloitin, kun intistä pääsin. Lähtöpaino 78,5 ja nyt 72,5. Viimeiseen neljään viikkoon en ole salilla käynyt, mutta lihat ovat säilyneet ihan ok. Maanantaina taas rautaa nöyryyttämään :)

2.1.2012 Tuli aloteltua diettailu @ 183cm/29v/113,6kg, tänään InBody mittauksessa 86,6kg/bf13% Alkaa olemaan dietti taputeltu mutta "nälkä kasvaa" punttia nostellessa... Vielä tekis miel kiristellä vähäsen. Mitenkä muuten on jengillä lihaa lähtenyt rasvaa poltellessa? Itellä oli pelko aika korkeella kun tuntui että alkaa hihat lepattamaan paidoissa, mutta nyt oli kaksi inbody mittausta vertailtavana 2½kk väliltä niin läskiä lähti 5,9kg ja lihasta 0,4kg.

Lauantain-maanantai aamuna oli vaaka tasan 83,0. Joten just siinä missä oli tavoite loman alussa. Sitten maanantai-torstai olin reissussa ja tuli laiva/hotelli aamiaista sekä seisovaa pöytää + alkoholia niin tänään oli paino aamulla 85,0. Tämä painon nousu vahvistaa sen että tavoite tänä vuonna on tuossa 79-80 tasolla jolloin on aina vara hieman nousta vaikka matkoilla jne.

Kesän alussa kävin kehon mittaustestissä ja rasvat oli 4,7% :D. Nyt on tullu painoo lisää jonku verra ja koitan päästä samaa ku keväällä :p

Kilon olen saanut lisää kesäloman mässyttelyllä ja liikkumattomuudella :dance: Ei siis paha ollenkaan! Mä jo ajattelin pullistuneeni sotanorsuksi. Tästä on hyvä jatkaa.

Onkos porukalla ollu heikotusta dietin aikana? Itellä alkaa olla aika heikko olo niinku iha yleisestikki ku joutuu pitää hiilarit aika alhaal ja kaloreit ei tuu paljoa koneesee?

Onkos porukalla ollu heikotusta dietin aikana? Itellä alkaa olla aika heikko olo niinku iha yleisestikki ku joutuu pitää hiilarit aika alhaal ja kaloreit ei tuu paljoa koneesee?

Joskus on ollut heikko olo, mutta tuon olen yleensä ratkaissut nappaamalla palkkarin tai 250 grammaa rahkaa. Enemmän mulla on pinnaa kiristänyt kun heikottanut, mutta joskus salilla on kyllä huomannut energiatasojen olevan dieetin takia alhaalla. Jos pinna on ollut liian kireällä niin olen suosiolla lisännyt koneeseen hiilareita, sitten meininki on yleensä parantunut.

Hyvin tämä diettii on kyllä purrut. Alkupaino pyöri jossain 95 kg:n kieppeillä, nyt mennään 81 kg:ssa. Voimatasotkaan eivät ole tipahtaneet merkittävästi, koska olen treenannnut tiukkoja treenejä dieetin ohella. Uusia suonia on tullut näkyviin, yläpalikat pilkottaa ja lihaserottuvuus on parantunut selkeästi. Tsemppiä kaikille dieettaajille! Pitäisikö muuten perustaa uusi "Kesän 2012 dieettaus, vertausketju" ?

Tai tämän voisi muuttaa vuoden 2012 ketjuksi. Sillä mulla ainakin menee sitten tämä vuosi on/off systeemillä kokonaan. Nyt olen offilla eli lomalla ja sitten loman jälkeen 7viikkoa on. Sitten taas off 2viikkoa sitten jouluun asti on.

Joskus on ollut heikko olo, mutta tuon olen yleensä ratkaissut nappaamalla palkkarin tai 250 grammaa rahkaa. Enemmän mulla on pinnaa kiristänyt kun heikottanut, mutta joskus salilla on kyllä huomannut energiatasojen olevan dieetin takia alhaalla. Jos pinna on ollut liian kireällä niin olen suosiolla lisännyt koneeseen hiilareita, sitten meininki on yleensä parantunut.

Hyvin tämä diettii on kyllä purrut. Alkupaino pyöri jossain 95 kg:n kieppeillä, nyt mennään 81 kg:ssa. Voimatasotkaan eivät ole tipahtaneet merkittävästi, koska olen treenannnut tiukkoja treenejä dieetin ohella. Uusia suonia on tullut näkyviin, yläpalikat pilkottaa ja lihaserottuvuus on parantunut selkeästi. Tsemppiä kaikille dieettaajille! Pitäisikö muuten perustaa uusi "Kesän 2012 dieettaus, vertausketju" ?

Joo itekki huomannu, että meinaa vähä pinnakiristyy helpommin nälkäseen, mut pitäähän tää dietti rupeama nyt viiä loppuu asti ku kerta on jo päässy miltei tavotteesee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom