Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

Vielä pitäisi ainakin toukokuun loppuun asti skarpata jotta vaaka iskisi tauluun seiskalla alkavat lukemat. Paino nyt ennätysmatala 82,7 kg (lähtöpaino n. 87 kg). Vappu kieltämättä hieman verotti, samoin nyt käynnissä olevat lätkän MM-kisat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamupaino: 83,9 kg

Olipahan jostain syystä aamupaino vähän heilahtanut :D

No nyt ihan alimmillaankin painotavoitteeseen matkaa enään alle 10 kg (74 kg) fiilis on HYVÄ :)

Tämän aamun mittoja ennen tankkauksen aloittamista:

Vyötärö: 90 cm
Lantio: 96 cm
Hanska: 39 cm
Rinta: 103 cm
Pohje: 41 cm
Reisi: 58 cm
Forkku: 32 cm

Ja tässä kuvat, noista se 9,9 kg pois ja alkais varmaan olemaan rapea kondis sillon suunniteltuna dietin lopetuspäivänä 2.9 ja kesällä 2013 ollaan sitten yyberkesäkondiksessa :D

Liitteet

• SANY0067.JPG
    SANY0067.JPG
    97,8 KB · Katsottu: 238
  • SANY0068.JPG
    SANY0068.JPG
    104,6 KB · Katsottu: 223
  • SANY0069.JPG
    SANY0069.JPG
    106 KB · Katsottu: 252
  • SANY0070.JPG
    SANY0070.JPG
    107,4 KB · Katsottu: 260
  • SANY0071.JPG
    SANY0071.JPG
    105,2 KB · Katsottu: 265
  • SANY0072.JPG
    SANY0072.JPG
    104 KB · Katsottu: 220
  • SANY0074.JPG
    SANY0074.JPG
    100,9 KB · Katsottu: 228
  • SANY0075.JPG
    SANY0075.JPG
    93,7 KB · Katsottu: 221
  • SANY0076.JPG
    SANY0076.JPG
    100,3 KB · Katsottu: 249
Mikä vika ?
Kun se tuntuu häiritsevän, niin pidetään päivittelyt jatkossa vain vip-kuvaketjussa.

Ei mitään vikaa päinvastoin, harva täällä on viitsinyt näin kattavasti päivitellä diettejään vieläpä kuvien kera, keep up the good work ja postaile toki
tännekkin, kun kaikilla ei ole vippejä.

Jos muutama marisee niin sillä ei ole mitään merkitystä, täällä on varmasti satoja jotka lukee sun kirjotuksia erittäin mielellään ja monet on varmasti
saaneet lisää motivaatiota omaan taisteluun:) Lostedin koko projekti on yks mielenkiintosimmista asioista mitä tällä koko palstalla on tullut vastaan.

päivittäköön 5 ketjuun yks vitunmaku, iha kiva seurata toisen kehitystä eikä kaikilla ole tosiaan niitä vippejä.
Paljon paskempiakin posteja tulee koko ajan.

haterafrican.jpg

Onko suomalaiset oikeesti näin katkeraa kansaa?

Suomessa kateus ja katkeruus voittaa kiimankin, näin on joku viisas aikoinaan sanonut. :(

Lostedtille iso peukku, todella rautainen itsekuri ja hienoa tulosta!

Oma painokin pyörii nyt noin 86 kg tienoilla, kun lähtöpaino oli 94. On hieman kevyempi olo:rock:

EI vaan kateellisia siitä, että toinen pystyy laihduttamaan niistä rasvoista alaspäin ja kannustamalla muita samanlaiseen suoritukseen.

Ymmärän ihan hyvin jos Lostedt laittaa näitä päivityksiä eri ketjuissa, sillä eri ihmiset voivat seurata hänen edistymistään eri ketjuissa, mutta kuitenkin hänen postaukset aina liittyvät aiheeseen.

Kateellisia siitä, että ei olla päästetty itseemme lihoon yli 40% rasvoihin vai?

Katkeria siitä, että tän kevään aikana, joittenkin muitten dietti on edistynyt kun sinun ei ?

Ja 82 kiloa vai mikä ikinä se äijän paino nykyään onkaan, niin onhan sulla suht korkea rasvaprosentti kiloihin nähden.

Mutta ei siinä jatka vaan pään rääpimistä ihan vapaasti :D

Katkeria siitä, että tän kevään aikana, joittenkin muitten dietti on edistynyt kun sinun ei ?

Ja 82 kiloa vai mikä ikinä se äijän paino nykyään onkaan, niin onhan sulla suht korkea rasvaprosentti kiloihin nähden.

Mutta ei siinä jatka vaan pään rääpimistä ihan vapaasti :D

Minäkö tässä olen päätäni rääpinyt? Se on vielä kaukana siitä. Meillä taitaa muutenkin olla aikalailla eri tavotteet, mulle ei ole kehässä merkitystä onko rasvat 10% vai 15%, koteloon tulee jos reeniaika käytetään sixpäkin hakemiseen. Ja mitä mun dieettiin nyt tulee, niin se on kyllä ihan hyvässä aikataulussa menossa, eikä tässä nyt ollut siitä edes kyse. Minä en ole tässä päätäni rääpinyt, mutta feel free, perustakaa vaikka vielä pari ketjua lisää.

Minäkö tässä olen päätäni rääpinyt? Se on vielä kaukana siitä. Meillä taitaa muutenkin olla aikalailla eri tavotteet, mulle ei ole kehässä merkitystä onko rasvat 10% vai 15%, koteloon tulee jos reeniaika käytetään sixpäkin hakemiseen. Ja mitä mun dieettiin nyt tulee, niin se on kyllä ihan hyvässä aikataulussa menossa, eikä tässä nyt ollut siitä edes kyse. Minä en ole tässä päätäni rääpinyt, mutta feel free, perustakaa vaikka vielä pari ketjua lisää.

Sekö ei ole pään rääpimistä, että mainitset mun päästäneeni itseni lihavaksi ok.

Ja kyllä niitä kireässä kunnossa olevia ottelijoita on joka lähtöön. Ne eivät vain kisko dallaspullia ;)

Ymmärän ihan hyvin jos Lostedt laittaa näitä päivityksiä eri ketjuissa, sillä eri ihmiset voivat seurata hänen edistymistään eri ketjuissa, mutta kuitenkin hänen postaukset aina liittyvät aiheeseen.

Kerrotko vielä miksi ne eri ihmiset eivät voisi seurata sitä edistystä samassa ketjussa? Mikä se pointti on lyödä sama posti neljään eri ketjuun, joista kaksi on vielä samassa osiossa ja yleensä ihan päällekkäin? Kyllä asiasta kiinnostuneet huomaavat sen ensimmäisen jo. Parhaimmillaan tuntuu päivitystä tulevan pariin otteeseen SAMAN päivän aikana. Ihan oikeasti, ei jokaista gramman heilahdusta tarvitse raportoida vaikka kyseessä olisi millainen projekti.

Sekö ei ole pään rääpimistä, että mainitset mun päästäneeni itseni lihavaksi ok.

Ja kyllä niitä kireässä kunnossa olevia ottelijoita on joka lähtöön. Ne eivät vain kisko dallaspullia ;)

Ai helvetti, dallaspulla. En ookkaan syöny aikoihin. Tarviikin käydä tänään hakeen, kiitos muistutuksesta!

Suositut

Back
Ylös Bottom