Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama posti viiteen eri ketjuun?
Mikä vika ?
Kun se tuntuu häiritsevän, niin pidetään päivittelyt jatkossa vain vip-kuvaketjussa.
Onko suomalaiset oikeesti näin katkeraa kansaa?
Kateellisia siitä, että ei olla päästetty itseemme lihoon yli 40% rasvoihin vai?
Katkeria siitä, että tän kevään aikana, joittenkin muitten dietti on edistynyt kun sinun ei ?
Ja 82 kiloa vai mikä ikinä se äijän paino nykyään onkaan, niin onhan sulla suht korkea rasvaprosentti kiloihin nähden.
Mutta ei siinä jatka vaan pään rääpimistä ihan vapaasti :D
Minäkö tässä olen päätäni rääpinyt? Se on vielä kaukana siitä. Meillä taitaa muutenkin olla aikalailla eri tavotteet, mulle ei ole kehässä merkitystä onko rasvat 10% vai 15%, koteloon tulee jos reeniaika käytetään sixpäkin hakemiseen. Ja mitä mun dieettiin nyt tulee, niin se on kyllä ihan hyvässä aikataulussa menossa, eikä tässä nyt ollut siitä edes kyse. Minä en ole tässä päätäni rääpinyt, mutta feel free, perustakaa vaikka vielä pari ketjua lisää.
Ymmärän ihan hyvin jos Lostedt laittaa näitä päivityksiä eri ketjuissa, sillä eri ihmiset voivat seurata hänen edistymistään eri ketjuissa, mutta kuitenkin hänen postaukset aina liittyvät aiheeseen.
Sekö ei ole pään rääpimistä, että mainitset mun päästäneeni itseni lihavaksi ok.
Ja kyllä niitä kireässä kunnossa olevia ottelijoita on joka lähtöön. Ne eivät vain kisko dallaspullia ;)
Ai helvetti, dallaspulla. En ookkaan syöny aikoihin. Tarviikin käydä tänään hakeen, kiitos muistutuksesta!