Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

Olen 172cm pitkä ja 74kg (13-14%bf) painava nuorimies. Huomenna olisi tarkoitus aloittaa talven bulkkailujen jälkeen ihan perus VHH dieetti, tavoitteena kireytyä kesää kohden (rasvat ~10%?). Kysyisin että kannattaisiko minun käyttää mitään rasvanpolttajaa apunani? Vaikuttavatko ne negatiivisesti lihasmassan säilyttämisen/lisäämisen kannalta dietin aikana? OxyELITE Pro-niminen tuote herätti kiinnostukseni, linkkiä en viitsi laittaa kun tänne ei vissiin saa (?)

Voit käyttää, mikäli siltä tuntuu eikä ongelmia stimulanttien kanssa ole. Eivät vaikuta negatiivisesti lihasmassaan. Oxyelite taitaa olla markkinoiden paras täällä Suomessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oonko iha paska ihminen jos piän pe ja la herkkupäiviä? tekis miel viel mätkyttää rapulassa..... mut voinko sallia sen :|

Täytynee itekin postailla tähän ketjuun, kun sen verta mainio ketju "pitkästä aikaa"... Alotin oman proggiksen Tammikuussa lähtöpainolla n. 86kg pituutta 171cm. Sen jälkeen menty vähän epätasaisen tasaisesti alaspäin. Täl hetkellä paino siis siinä 68kg paikeilla ja tavoite ois (ollut) 65kg kesäkuun alkuun mennessä... Voi olla ehkä liian äkkiä, mut toisaalta paino on aika reippaaseen tahtii vieläkin putoillut ilman mitään suurempia poppakonsteja. Rasvat tällä hetkellä siinä noin 9% tienoilla (pihtien ja vaa'an mukaan). Nyt on kuitenkin viimeset kaks viikkoo ollu aivan täynnä repsahduksia, MUTTA en tiä onko kukaan muu huomannut samaa trendiä, että mitä tiukemmas kondiksessa on niin sen helpommal tavallaan pääsee... Eli vaik nyt esimerkiks eilen repsahdin taas vähän syömään (tai siis vähän enemmänkin) ja paino nousi vaa'an mukaan kilon, mut fysiikka näyttää PALJON paremmalta. Ihan kun kaikki ois mennyt suoraan lihaksiin. Tiän kyl et menee lihaksen glykogeeneiks yms. Mut muutenkin et oon täs parin viikon sisään repsahdellu omasta dietistä suurinpiirtein joka toinen päivä, mut paino vaan ei enää nouse enää niin herkästi, kun silloin kun oli vähän enemmän tota elopainoa. Oon kyl kuullut tän just, et mitä tiukemmas kunnos sen enemmän voi pitää "cheat" päiviä yms. Ja näköjään pitää paikkaansa.... Mut kyl ny pitää lopettaa noi silti et pääsis tohon omaan tavoitteeseen!

Kovaa tsemppii kans muille diettaajille!!

Oonko iha paska ihminen jos piän pe ja la herkkupäiviä? tekis miel viel mätkyttää rapulassa..... mut voinko sallia sen :|

Tuskin se siuta ihmisenä huonontaa :) Mut ei kunnon diettiä voi vetää alkoholin kanssa ja kahdella herkkupäivällä viikossa. Ei vaan voi.

Tsemppiä Rakulalle, komeesti oot kyllä jo pudotellut kevään aikana!

Pitää kyllä kiittää Lostedtiä, että "yllytti" vielä kokeilemaan mässäilypäivää. Vaikka mässäily jäi vähän maltillisemmaks, niin tällä kertaa (ehkä juuri siksi?) se "toimi" just kuten pitääkin: sunnuntaina mässäilin, ja tänä aamuna vaaka näytti toukokuun alimman lukeman! :dance: Nyt on jaksanu taas rutistaa arjen kunnon miinuksilla, viikonloppuna sitten vain pienet miinukset tai nollapäiviä ja kohta on kesäkireystavoite saavutettu.

Mulla tympii koko homma niin pahasti, kun matkaa tavoitteeseen on vielä liian monta kiloa...alkaa usko loppumaan touhuun...ehkä tää flunssa tekee tehtävänsä....

Viime lauantaina oli paino aamulla 87.6 Päivä oli kuitenkin pyhitetty hunnigolla olemiseen. Ruokailuna meni aamulla prodepirtelö ja päivällä sitten rosson possupihvi. Illalla viellä patonkia ja alkoholia. Su aamuna oli paino 89.0. Tuosta sitten tippui nopeesti taas tuolla 87,? tasolle. Nyt aamulla sitten tasan 87.0.
Ongelmia on oikeastaan vain se että jostain syystä nyt alkaa olla joka treenin jälkeen lihakset kipeenä.
Toinen ongelma on oxyeliten aiheuttama päänsärky. Olen jostain syystä varsin stimulantti herkkä joten jos otan aamulla klo 7 ekan oxyn ja seuraavan jossain 12-13 välillä niin seuraavana aamuna on kuin vieroitusoireet tuosta kun herään.
Oma silmä ei oikeastaan huomaa viellä mitään pudotusta tapahtuneen (6kg) mutta housujen ja vyön kireydestä huomaan.

Nopeesti ne nesteet liikkuu miehestä ulos, 2,5 pvän mässytyksen jälkeen paino 87-> 95,8 kg :D

Tänä aamuna 88,1 kg, kun 4 diettipäivää mäsäytyksen jälkeen takanapäin :)

Nyt on tosiaan lähiaikoina tirissyt todella mukavasti rasva nimenomaan tuosta mistä pitääkin, eli keskivartalosta. Pituutta siis 174cm ja aamupaino tänään tosi tyhjänä 73.1kg. Vyötärö jo alle 75cm ja paksuimmastakin kohtaa nyt alle 80cm, tarkemmin siis 74.5cm/79cm. Ja mittausvirheitä ei enää tule kun on vuosikaudet mitattu samasta kohtaa ja menee siis vähintäänkin rutiinilla. Kädet hieman vajaa 39cm ja reidet 58cm. Olo on tyhjä, mutta nyt pitää vaan uskaltaa vetää viimeiset 4 viikkoa täysillä. Ja ilman mitään herkkupäiviä kuten aiemminkin jos mahdollista. Heti kun saa kunnon määrän sapuskaa naamariin niin lihakset "täyttyvät" ja fiilis on "rotevampi" :D Tavoitteena saada vyötärö 73cm ja paksuimmasta kohtaa 77cm. Tyhjä aamupaino kuitenkin pitää pysyä yli 70kg eikä hanska saa tippua alle 38cm :) Hieman vajaa 4vko siis vielä aikaa, mutta jos vähänkään samanlainen meinkinki jatkuu niin pääsen tavoitteisiini ja sitten viikoksi lomailemaan. Enää ei nälkä häiritse vaan motivaatio menee helposti sen yli ja jos on vaikeaa, niin katson "I want to look like that guy"-dokkarin :D Tsemppiä kaikille kiristelyyn"

Aamupaino tänään 80.3kg eli laskenut apauttirallaa 4kg kolmessa viikossa. Välissä oli kyllä semmosta mässyttämistä, ettei ollut dieettisafkoista tietoakaan.. Nyt kuitenkin ollut syömiset kurissa puoltoista viikkoa ja varmaan ens viikon alussa paino alle 80! Tsemppiä muille dieettaajille!

82.4 aamupaino eli eipä paljo paino putoa mutta sentit lähtee :O tänään kuntosalilla tapahtui eräskin ihme jota en ole ennen nähnyt: pari ylintä vatsalihasta pilkahti jännittäessä :hyper:.. saatan jopa palkita itseni siitä hyvästä parilla huurteisella suomipelin yhteydessä :D

Hohoo ja huomenna 2 kuukautta diettiä täyteen.. ja näkyy lähteneen 12.6kg pois siinä ajassa :hyvä:

Nyt mennään jo rajoilla voinko sanoa että dieetti jatkuu. Ei vaan riitä voimat oikein enää. Ekat neljä kuukautta oli tosi helppoja, mut sit vaan jotenkin, ku painoa lähtenyt rapiat 18 kiloa kroppa ja mieli alko hannaa vastaan oikein kunnolla. En ees tajua mikä on muuttunut, mut jotenkin vaan ruokahalukin tuntuu kasvaneen älyttömästi, vaikka en oo ees liikkunu juur mitään pariin viikkoon.

Kitinää.

Mullakin tökkii, mutta nyt vasta 9 viikko loppumassa. -10kg on mennyt, 79kg-68,8kg, pituus 170cm. Musta tuntuu, että mun kropassa on tapahtunut jotain. On laihduttanut isoilla vajeilla ja syönyt keskimääri 800-1200 kcal ja salitreeni+aerobinen 2-3krt/vko. Olo on ollut hyvä. Viimeiset kolme päivää oon palellu ja ollu vähän isompi nälkä. Painokin nyt parin/kolmen viimeisen päivän aikana noussut 800g. Ihan tyhmää valittaa näin lyhyessä ajassa, mutta hirveästi v*tuttaa. Onkohan nyt tää paljon puhuttu painon jumitusvaihe, eli kun paino pysyy samana jopa useita viikkoja? Eka vaisto on heti syödä vähemmän, mutta sitten mä kuihdun... Syömään plussilla/normaalisti jonkun aikaa en uskalla myöskään... :( Yhyy...

No mutta tsempataan!!!

Mullakin tökkii, mutta nyt vasta 9 viikko loppumassa. -10kg on mennyt, 79kg-68,8kg, pituus 170cm. Musta tuntuu, että mun kropassa on tapahtunut jotain. On laihduttanut isoilla vajeilla ja syönyt keskimääri 800-1200 kcal ja salitreeni+aerobinen 2-3krt/vko. Olo on ollut hyvä. Viimeiset kolme päivää oon palellu ja ollu vähän isompi nälkä. Painokin nyt parin/kolmen viimeisen päivän aikana noussut 800g. Ihan tyhmää valittaa näin lyhyessä ajassa, mutta hirveästi v*tuttaa. Onkohan nyt tää paljon puhuttu painon jumitusvaihe, eli kun paino pysyy samana jopa useita viikkoja? Eka vaisto on heti syödä vähemmän, mutta sitten mä kuihdun... Syömään plussilla/normaalisti jonkun aikaa en uskalla myöskään... :( Yhyy...

No mutta tsempataan!!!

Nopeesti lukastuna vaikuttais hyvinkin paljon siltä, että olisi aika syödä päivä tai pari oikein reippaasti mitään laskematta ja jatkaa sitten. Tai no, nyt tarkemmin vilkaistuna nuo sun kalorit 800-1200kcal/vrk uskallan sanoa, että nyt ON se aika...

No mutta tsempataan!!!

Ihan järkyttävän alhasilla kaloreilla oot mennyt. Nosta suosiolla johkuin 1500kcal paikkeille, ei dietillä ole tarkoitus kuolla nälkään.

Ei hitto, tuntuu kuin olisi jämähtänyt tähän 75,5 kiloon. Viikkoon ei muutosta.

Vähän samaa vinkkiä sulle, kannattaa syödä päivä tai pari sen kummemmin miettimättä ja sitten taas takasin normaaliin diettisyömiseen niin kyllä se siitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom