Aamupaino 112,0, eli -25kg rajapyykki saavutettu. Oon päässy hyvään rytmiin treenaamalla nelijakosella viisi päivää putkeen ja tankkaamalla hiilareita jälkimmäisenä offipäivänä. Treenit kulkee uskomattoman hyvin vaikka paino laskee kokoajan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viitisen kiloa jo lähtenyt, painoa noin 75,5 kg. Ja vieläkin on etureppua.
Se ei tunnu lähtevän millään. Salilla olen vaihtanut noihin triplasarjoihin ja safkaa menee todella vähän. Tänään protskut vedetty prodejuomasta, joka on tietenkin rasvattomaan maitoon sekoitettu. Päivän ruuaksi vedin lautasellisen kananuudelia, jossa oli kanaa 2/3.
Viitisen kiloa jo lähtenyt, painoa noin 75,5 kg. Ja vieläkin on etureppua.
Se ei tunnu lähtevän millään. Salilla olen vaihtanut noihin triplasarjoihin ja safkaa menee todella vähän. Tänään protskut vedetty prodejuomasta, joka on tietenkin rasvattomaan maitoon sekoitettu. Päivän ruuaksi vedin lautasellisen kananuudelia, jossa oli kanaa 2/3.
Onks sulla paljon pituutta / millanen treenitausta ? Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun itse 175/74.6kg tällä hetkellä ja tuntuu, että pari kiloa sais vielä lähteä. Takana myös diettailua noin 7kg.
177cm. Treenailua viime heinäkuusta, sitä ennen sellaiset 15 vuotta futista. Juoksukuntoa tosin ei enää ole nimeksikään.
Fläsää oli kertynyt paljon, käsistä ja jaloista tosin lähtenyt jo hyvin, mutta rinta, maha ja jenkkikset tuntuvat pysyvän tätä vauhtia ikuisesti. En voi oikein enää kiristellä safkoista, tänään vain yksi lämmin ruoka. Treenattua tulee noin 4 krt/vko.
Luulin, että tälläinen viiden kilon dieetti riittäisi, mutta tässä vaiheessa tuntuu, että pitäs mennä lähemmäs 70 kiloa. Mikä tuntuu aika huvittavan pieneltä.
Joo ihan sama, aattelin etta 75kg:ssa pitais nayttaa jo kirealta, no enaa ei oo sentaan jenkkakahvoja, mutta aika epatodennakosta, etta taa maha kokonaan lahtee ennen 70kg:ta, hieman hirvittaa, et jouduis jopa vetamaan 68kg asti, mika on ihan naru kunto jo.
Ja siinä tämän hetken kuvat mistä näkee, että pakko se on se 12 kg vielä kirrata ja jännä miten paikallisesti rasva on asettunut kun suurimmat löllöt enään vatsassa ja ojentajissa :D
Komeeta jälkeä!
Pakko pitää huomenna kunnon mässäilypäivä ja sitten vetää vielä yks rutistus, jos ei muuten jaksa niin pitää palata katteleen näitä motivaatiokuvina :D