Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

84.2kg näytti vaaka aamulla vaikka lauantaina olikin mättöpäivä niin paino pudonnu jo siitähin melkein kilon! :wtf: Ensimmäine tavote (80kg ennen kesäkuuta ) näyttää realistiselta ainakin tämmösellä painon pudotuksilla. Mitä nyt treenipäiväkirja näyttää niin keskimäärin 1.4kg lähteny per viikko. Kesää kohti :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on tullut 3 päivää mässäiltyä ja juotua putkeen kaikenlaista... en edes uskalla vaakaa katsoa :D Noh, eiköhän ne löysät ala tirisemään sitäkin vauhdikkaammin nyt kun kuuri jatkuu taas!

Mulla nousi viime tankkauksessa 6,3kg. Meitsin enkat. Vajaassa viikossa ne lorottelin vekka :)

Vähän jännä kyllä miten paino heittelee nesteiden / hiilareiden kanssa helposti. Ja mä kun luulin, et mulla heitteli pahasti, kun yhdessä päivässä nous aamupaino 74.6 -> 75.8 ja sit tippu 75.8 -> 74.4. Oivoi nyt rupee näyttämään siltä, että kohta rupeaa puskemaan ylimmäistä vatsapalikkaa esiin :hyper:

7kg tippunu nyt paino mutta se tippuu niin vitun hitaasti ettei uskoiskaan. 0.00001 kg per viikko

93kg->85kg tippu mulla nopeesti, johonkin n. kahteen kuukauteen, 85kg->83kg sitten kestikin 1½kk ja nyt on kuukausi tippunut vauhdilla, 83kg->79kg

Paino luokkaa 95.6kg aamulla. Ei taida päästä alle 92 näillä jumpilla kesäkuuksi.

Pian pitää ostaa uusia vaatteita, se on kivaa se. Ku vanhat alkaa roikkua.

Muutama päivä sitten ajatus (ettei oma paino meinaa tippua enää ollenkaan), kuitenkin jotain on taas tapahtunut, ruokien hieman normaalia tarkempi syynääminen auttoi, vaaka näytti viimeksi 15 vuotta sitten näin vähän, 76.3kg /bmi 24.9 :)
Ei ois enää pitkä matka...nyt noin 10% rasvoissa

Itse asiassa, kreatiini nostaa painon kilon/otettu annos, tuntuu jotenkin uskomattomalta, onko muilla samanlaisia havaintoja?

Kesä lähenee ja väki vähenee diettiketjusta :D

Tänä vuonna ylpeydekseni taidan olla niitä harvoja, jotka pysyy kelkassa loppuun asti :)

Ite oon taas mukana. Pitää tiputtaa vyötäröltä pari senttiä ennen 2.6 niin ei tarvitse ostaa uusia puvun housuja :D Reilun kuukauden nyt ollut "normaalilla" ruokavaliolla ja paino pysynyt siinä 105kg pinnassa eikä karannut nousuun.
Aamupaino tänään 104.2.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom