mulla oli koko diettirojektin ideana saada suhteelliset voimatasot ylös pomppimista varten..mutta mutta turhamaisuus iski ja prkl se rantakunto tänne!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

No tiedostan, että se on hitaampaa, jos sitä meinaat.
Eipä toi 32,2 kg tähän mennessä kyllä ilmaiseksi nekään tulleet :D

että voisin ton niin pahasti kusta. Ja kun peilikuva ja omat näppituntumamittaukset antais olettaa että läski palaa ja paino tippuu. Oon nyt hieman hämilläni. :wtf: En usko että mistään nestetasapainon heittelystäkään voisi olla kiinni, vettä yritän juoda tasaisen tappavasti sen 3l pvä, salipäivinä varmaan menee yli 4l. Sinun -300, -1000kcal muuten saattaa todellisuudessa olla ihan jotain muuta. Esim +100, -600kcal.
Ihmetyttää kyllä, kun yleensä nyt vähintään nesteitä on lähtenyt ihan reippaalla kädellä kun hiilarit on tiputtanut matalalle.juu, no aika näyttää![]()
Tosin tahti ei ole juurikaan hiipunut yli 100 kg ajoista, joten vaikea ajatella, että se yhtäkkiä tyssäisi, mutta sitten lisätään aikaa jos hiipuu tahti niin paljon.
Mutta tosiaan vaikea sanoa, koska olen aina ollut pyöreä enemmän tai vähemmän.![]()

Uus avatar ? Mitä noi palikat on mitä tuossa vattan seudulla näkyy![]()