Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt suorastaan hämmennyin. Tän päivän kulutus on kyllä ollut hyvä, mutta että ruokailut ois myös ollu noin "hyvät". Laskin kalorilaskurilla ehkä jopa vähän yläkanttiin tämän päivän ruokailuni ja olen n. 1500kcal miinuksella. Erittäin ilahduttavaa oikeestaan. Ei se miinuksilla oleminen ole näköjään kauheen vaikeeta sittenkään. Tossa on sitä paitsi jo ihan liikaa miinusta. Meenpä syömään jotain hyväää nyt ja hyvällä omatunnolla. :) Mutta vaan vähän, koska ei siitä haittaakaan oo jos kalorit on reilusti miinuksella. Nopeemminpahan tää ohi vaan on.

Tervehdys kanssadiettaajat, täytynee itsekin kantaa kortensa kekoon ja laittaa tän hetkinen tilanne tänne ennenkuin kevät kääntyy kesäksi. Korkkasin kohtalotoverin kysymykseen postausneitsyyteni, mutta jatketaan tänne. Aloitin diettaamiseni v.2011 alussa karppaamisella ja lähtöpaino oli 180kg(eli ihan jenkkilukemissa..) poljin kotona kuntopyörää 2kk n. 4xviikossa, mutta perse tuli hillittömän kipeeksi tuossa hommassa ja maaliskuun laiskottelin kuntoilusta, huhtikuussa kaverini houkuttelemana läksin salille ja jäin pahasti koukkuun. Painoni putosi v.2011 loppuun 52kg ja teki stopin, mutta otin alan ammattilaiseen yhteyttä joka teki treeni- ja ruokaohjelman ja sillä on nyt päästy 106kg kehopainoon 18% rasvoilla, tavoitteeksi asetin itselleni 10% rasvat mutta jos menee alle niin en ole murheissani... Hyvää kevään jatkoa kaikille ja treenatkaa kovaa...:whip:

Tervehdys kanssadiettaajat, täytynee itsekin kantaa kortensa kekoon ja laittaa tän hetkinen tilanne tänne ennenkuin kevät kääntyy kesäksi. Korkkasin kohtalotoverin kysymykseen postausneitsyyteni, mutta jatketaan tänne. Aloitin diettaamiseni v.2011 alussa karppaamisella ja lähtöpaino oli 180kg(eli ihan jenkkilukemissa..) poljin kotona kuntopyörää 2kk n. 4xviikossa, mutta perse tuli hillittömän kipeeksi tuossa hommassa ja maaliskuun laiskottelin kuntoilusta, huhtikuussa kaverini houkuttelemana läksin salille ja jäin pahasti koukkuun. Painoni putosi v.2011 loppuun 52kg ja teki stopin, mutta otin alan ammattilaiseen yhteyttä joka teki treeni- ja ruokaohjelman ja sillä on nyt päästy 106kg kehopainoon 18% rasvoilla, tavoitteeksi asetin itselleni 10% rasvat mutta jos menee alle niin en ole murheissani... Hyvää kevään jatkoa kaikille ja treenatkaa kovaa...:whip:

kovaluu!!!kiität vielä tulevista elinvuosista :)!

nyt tämäkin on päässyt kalorinlaskurin maailmaan, aivan huippua!! mistä olenkaan jäänyt paitsi. miten soveltavasti te laitette kalorit ylös? esim jos pakkauksen mukaan olet syönyt esim. ruokaa 100 kcal verran, mutta kalorinlaskurin mukaan kyseinen ruoka on 110 kcal. kumpaa uskotte pakkausta vai kalorinlaskuria?

täällä kaksi viikkoa takana -2,45 kg. tuo kalorinlaskurin on kyllö tuonut mielenkiintoa, uskaltaa syödä jopa herkkua hyvällä omalla tunnolla. nyt on kuitenkin paha hehkuttaa liikaa, koska kokemuksia painon kanssa ei ole kauheasti.

Muutama kilo sitten mitattuna oli 13, nyt on varovainen arvio että olis jotain 10-11%.. Varsinkin tässä loppuvaiheen kahden viikon ketoosi-ryöpytyksessä on palanut rasva ihan silmissä. Verisuonet luikertelee jo keskikropassakin ihan selvästi.

Komiaa! Mä oon suunnilleen kympissä nyt ja vitoseen on tosiaan matka. Takaraja on 1.10, muuten häviää kasa rahaa :)

Komiaa! Mä oon suunnilleen kympissä nyt ja vitoseen on tosiaan matka. Takaraja on 1.10, muuten häviää kasa rahaa :)

Oletko varmasti perillä mitä 5% rasvat tarkoittaa?
En itse näe tuossa mitä järkeä jos ei tosiaan aio sitten lavalle nousta

Heitetäänpäs tämmäinen lainaus tuolta niin ei kukaan ajattele että 5% rasvat olisi jotenkin normaalia
"Kehonrakentajan rasvaprosentin ollessa kuuden luokkaa ei siis kysymys ole enää terveellisestä tilasta, ja tuskin kukaan niin luulekaan. Tällainen tilanne on yleensä myös väliaikainen ja ajoittuu kisojen yhteyteen jolloin kehon lihaksista pyritään saamaan niin erottuvat kuin suinkin mahdollista."

Oletko varmasti perillä mitä 5% rasvat tarkoittaa?
En itse näe tuossa mitä järkeä jos ei tosiaan aio sitten lavalle nousta

Heitetäänpäs tämmäinen lainaus tuolta niin ei kukaan ajattele että 5% rasvat olisi jotenkin normaalia
"Kehonrakentajan rasvaprosentin ollessa kuuden luokkaa ei siis kysymys ole enää terveellisestä tilasta, ja tuskin kukaan niin luulekaan. Tällainen tilanne on yleensä myös väliaikainen ja ajoittuu kisojen yhteyteen jolloin kehon lihaksista pyritään saamaan niin erottuvat kuin suinkin mahdollista."

Eiköhän tähän ikään tiedä mistä on kysysmys.

nyt tämäkin on päässyt kalorinlaskurin maailmaan, aivan huippua!! mistä olenkaan jäänyt paitsi. miten soveltavasti te laitette kalorit ylös? esim jos pakkauksen mukaan olet syönyt esim. ruokaa 100 kcal verran, mutta kalorinlaskurin mukaan kyseinen ruoka on 110 kcal. kumpaa uskotte pakkausta vai kalorinlaskuria?

täällä kaksi viikkoa takana -2,45 kg. tuo kalorinlaskurin on kyllö tuonut mielenkiintoa, uskaltaa syödä jopa herkkua hyvällä omalla tunnolla. nyt on kuitenkin paha hehkuttaa liikaa, koska kokemuksia painon kanssa ei ole kauheasti.

Älä anna 10kcal stressata, ellet vedä kiloa, eli ero olis 100kcal. Kaikki nuo arvot on viitteellisiä, koska tarkkaa kulutusta et koskaan saa tietää. Merkkaa valehtelematta, eli älä ainakaan vähättele syömisiä, mutta liioittelukin on pahasta tietyssä vaiheessa (todellinen vaje liian suuri).

Hyvä vauhti painonpudotuksella. Tsemppiä jatkoon.

huhhuh.. paino oli aamulla 86.0 ja nyt iltapaino 86.5kg.. Vissiin nesteet lähteny pois kropasta. Saa jännityksellä kahtoa että mitä se puntari aamulla näyttää :wtf:

Aamupaino 85.1kg.. tuntuu kyllä aika pelottavalta aina ku nesteet lähtee ja vuorokauden aikana laihtuu kilon :D Melkein jo -10kg mutta ei kuitenkaan ihan vielä.. vielä se 100grammaa

Edit. Oiskohan tuo ensimmäine mättöpäivä tässä vajaan kahen kuukauden dietin aikana ansaittu :D

Noni, elämäni ensimmäinen dieetti- jakso alkaa olla viimistä rintareeniä vaille valmis ja vappuna on sitte päätösbileet, jossa voi jo vähän nautiskella :dance:
Dieetti alko tuossa helmikuun kolmannella viikolla ja paino oli niinkin ylhäällä kun 88,0...(ja rasvat pihdeillä mitattuna 23 )noh, siitä sitte alettiin kaverin kans yhessä puotteleen, tosi tarkasti otettiin syömiset ja juomiset ja reenailtiin niin salilla kuin juoksuradallakin...

Alku oli tosi sitkeetä ton painon kans mut sit ku se lähti tippuun niin sit se kans tippu :) Aluksi tähättiin siihen et vapuksi oltais 10 % rasvoissa, mut aivan sinne ei kuitenkaan päästy, loppu rasvat jäi 15 prossaan, mikä kyllä on hyvä jo sekin, ottaen huomioon ettei lihaa palanu koko aikana ku pikkusen toista kiloa ja rasvaa sit lähti reipas yheksän..
Eli loppupaino oli 77,2...

Kaiken kaikkiaan tosi onnistunut kevät, syksyä kohti nyt kasvatteleen vähän lihasta ja ehkä syksyn jälkeen sit taas pikku rasvanpoltto päälle...
Mukavata kevättä ja tulevaa kesää kanssaihmisille ja tsemppiä kaikille vielä diettiä jatkaville!

Vittu. Ollut niin rankka viikko takana ettei oo kroppa kerenny palautuu -> Pitää tankata tänään, jos vaikka lähtis pahimmat jumit pois.. 8 viikkoa dietillä enkä oo juuri tankkaillu. Paino tippunu 84.1->77.6 - -

Harmi vaan et jalat alkanu oireilee, menee perse maahan kyykkyy nii lonkissa jotain kipuu ;/ No onneks kipu on kummassaki jalassa niin tulee parantumaan joskus.. ehkä

Mulla on nyt viikossa tullu paino kaks kiloa alas. Tänään ekaa kertaa huomasin eroa voimissani, kun mave ja alatalja ei menny ihan toivotuilla painoilla/toistomäärillä. Ainakin minä luulen näkeväni jonkinlaista pientä kiristymistä jo. Kauaa en aatellu enää jatkaa kuitenkaan, koska ei mulla pahemmin tarvetta oo enkä mihinkään lavakuntoon oo pyrkimässä. Ens viikolla on synttärit ni todennäkösesti muutama cheattipäivä on väistämätön. Eipä se mitään haittaa.

Perhana, miten saa viimoset rasvat veke? Jotain pitäs vielä keksiä, kondis johon vois olla tyytyväinen on niin lähellä niin kaukana...

Itselläni ihan samantapaiset ajatukset, viimeiset rasvat ei vaan tahdo lähteä, tai no kyllähän ne lähtee, mutta vauhti on todella hidasta...
Itsellä 2-3% rasvojen pudotus edessä päin, vaaka näyttää pientä muutosta alas päin, jos muutaman päivän välein mittaa, ei auta kuin odotella ja treenata, kyllä se siitä iloksi muuttuu.
Meikkis koittaa olla vaan tarkempi syömisten kanssa, ruokailu ajat ja ruuat mietittävä vaan tarkemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom