Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

Toivoisin ainakin, että se pitäis nälkää loitolla tehokkaammin ku pelkkä puuro (1dl kaurahiutaleita vajaa 2dl maitoa). Silti jotenki kaks ruokalusikallista mitä tahansa ei kuulosta kauheen paljolta (täyttävältä). Tyhmä kysymys joo, mut kiinnostais tietää onko järkevää ostaa sitä.

Suuri osa meistä saa liian vähän kuituja joten kyllä niitä kannattaa lisätä ruokavalioon oli sitten dietillä taikka ei.

Vain typerykset on dietillä nälissään, syöt paljon vihanneksi ja hieman hedelmiä ym välipaloina.
Kaikenlaiset salaatit, kurkut, porkkanat yms on erittäin hyvää safkaa ja niitä saa vetää kaksinkäsin ilman lihomista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suuri osa meistä saa liian vähän kuituja joten kyllä niitä kannattaa lisätä ruokavalioon oli sitten dietillä taikka ei.

Vain typerykset on dietillä nälissään, syöt paljon vihanneksi ja hieman hedelmiä ym välipaloina.
Kaikenlaiset salaatit, kurkut, porkkanat yms on erittäin hyvää safkaa ja niitä saa vetää kaksinkäsin ilman lihomista.

Pitää paikkaansa. Ite en saa nyttenkään tarpeeks kuitua, mutta ei siitä kyllä mitään haittaakaan oo ollu kun paska lentää ihan hyvin näinkin.

Salaatteja on tarkotuskin lisäillä aika reilusti ruokavalioon. Niitä en edes laske kaloreita sisältäviksi.

Toivoisin ainakin, että se pitäis nälkää loitolla tehokkaammin ku pelkkä puuro (1dl kaurahiutaleita vajaa 2dl maitoa). Silti jotenki kaks ruokalusikallista mitä tahansa ei kuulosta kauheen paljolta (täyttävältä). Tyhmä kysymys joo, mut kiinnostais tietää onko järkevää ostaa sitä.

ei se auta ku kokeilla :) !!

Dieettiä takana nyt 19 viikkoa ja sinä aikana paino pudonnut 104kg --> 89.9kg (tämän viikon painokeskiarvo).

Minulla on paino viimeksi ollut alle 90kg viikolla 46 / 2008 (eli n. 1½kk vuoden 2008 Fitness Expon jälkeen)... ja taas on :)

Oho...olen ollut kyllä todella viitseäliäs painoseurantani kanssa, koska se alkaa vko 11 / 2007 (jolloin minulla alkoi eka kisadietti) ja sitä on jatkunut jo tähän päivään asti ja viime vuoden kesä/syksy on ainoa noin puoli vuotta kestänyt tauko tuossa seurannassa, kun minulla ei ole viikottaisia painokeskiarvoja kirjattuna.

Dieettiä takana nyt 19 viikkoa ja sinä aikana paino pudonnut 104kg --> 89.9kg (tämän viikon painokeskiarvo).

Minulla on paino viimeksi ollut alle 90kg viikolla 46 / 2008 (eli n. 1½kk vuoden 2008 Fitness Expon jälkeen)... ja taas on :)

Oho...olen ollut kyllä todella viitseäliäs painoseurantani kanssa, koska se alkaa vko 11 / 2007 (jolloin minulla alkoi eka kisadietti) ja sitä on jatkunut jo tähän päivään asti ja viime vuoden kesä/syksy on ainoa noin puoli vuotta kestänyt tauko tuossa seurannassa, kun minulla ei ole viikottaisia painokeskiarvoja kirjattuna.
3-4 punnitusta viikkoon ja noista keskiarvo? Toimiva systeemi, ei näy nestevaihtelut ym niin herkästi.

Järkky makeannälkä taas ja oon nyt ollut puoltoista päivää ilman herkkuja.. wau :face: Miten helvetillä mä pääsen täst eroon?! Oon litkiny jo ihan älyttömästi pepsi maxia jos se auttais mut siitäki saa vää pienen helpotuksen.

Niin paljo tekis mieli mennä kauppaa ja tulla kotiin kattoo leffaa ison karkkipussin kera.

Olosuhteiden pakosta viikonloppuna:
2 pitsaa, irtokarkkeja, muutama pala suklaata ja jokunen kourallinen sipsejä. Hyvässä seurassa en sano ei. Koitan sitten kompensoida jotenkin jossain välissä. Ollut myös aika henkisesti rankka viikko, en ole edes jaksanut mennä salille. Yhden kerran kävin pelaamassa sählyä vajaan tunnin. Hakee vähän muotoa ja rytmiä uusi elämä. Tarttis saada rutiinit rullaamaan taas.

Järkky makeannälkä taas ja oon nyt ollut puoltoista päivää ilman herkkuja.. wau :face: Miten helvetillä mä pääsen täst eroon?! Oon litkiny jo ihan älyttömästi pepsi maxia jos se auttais mut siitäki saa vää pienen helpotuksen.

Niin paljo tekis mieli mennä kauppaa ja tulla kotiin kattoo leffaa ison karkkipussin kera.

kokeile keinotekoisia makeanappeja eli hermes. tupla-tripla annos esim. teehen. mul on tääl sama ongelma nyt. tekee mieli makeaa ja suolaista ja kaikkea. mässäämistä yritän säästää viikonloppuun, koska bileet tulossa. nyt maha täynnä ja mtn en tarvitse. kun luin tämän, meen tekemään herkkuteetä ja koitan päästä yli.

vasta 11 päivä kuurilla. eilen kävi vähän hullusti. tein yli kahden tunnin kuluttavan juoksulenkin. lopulta en saanut kaloreita kuin n. +300 plussan puolelle päivän aikana. tänään sitten elän jollain miinuksella, koska nälkä ei meinaa lähteä ja koko ajan tekee mieli jtn. yritän tässä sinnitellä normaalilla kuurikaloreilla alle 1800 kcal viikonloppuun asti. viikonloppuna tulossa bileet. vähän jänskättää, mitähän sitä tulee juonua ja syötyä. tosin perjantain punnitusta odotan innolla :)!

kokemuksia, vinkkejä?

Siedettävä kesäkunto lähestyy, matkaa on vielä 2-3 kiloa. Paino tällä hetkellä 87,2kg (lähtöpaino 99,5kg 2.1) Pari viikkoa sitten sairastin lyhyen, mutta rajun vatsataudin kovan kuumeen kera ja sen jälkeen otin viikon ylläpitokaloreilla ja kevyemmillä treeneillä. Annoin kropan tankkaantua rauhassa ja samalla sai muutenkin lepoa. Vyötäröltä on karissut 15cm.

vasta 11 päivä kuurilla. viikonloppuna tulossa bileet. vähän jänskättää, mitähän sitä tulee juonua ja syötyä. tosin perjantain punnitusta odotan innolla :)!

kokemuksia, vinkkejä?

Jos ollaan dieetillä niin se kannattaa tehdä ihan kunnolla sitten, bileitä tulee ja menee. On sitä itsekkin tässä dieetin aikana tullut käytä bileissä, eväinä mukana rahkaa ja light-limsaa. Sulla kun vasta 11 päivää takana niin nyt kannattaa ottaa niskasta kiinni ja päättää että ei tule siellä bileissä juotua tai syötyä mitään mikä ei kuulu dieettille.

Jos ollaan dieetillä niin se kannattaa tehdä ihan kunnolla sitten, bileitä tulee ja menee. On sitä itsekkin tässä dieetin aikana tullut käytä bileissä, eväinä mukana rahkaa ja light-limsaa. Sulla kun vasta 11 päivää takana niin nyt kannattaa ottaa niskasta kiinni ja päättää että ei tule siellä bileissä juotua tai syötyä mitään mikä ei kuulu dieettille.

mun tapauksessa kärsii yhdet bileet tulla vastaan, koska en yleensä juhli useasti vuodessa. nämäkin bileet merkkibileet, joista poisjääminen on jo epäkohteliaisuus. eipä tuota ole ennenkään hirveästi tullu syötyä bileissä. parin viikon dietin jälkeen ei edes tarvi paljon juoda, siideriäkin saa lightina. toki ennen bileitä jos tekee sellaisen kahden tunnin lenkin, niin saa hyvin kalorit kasaan. jos tää dietti siihen kaatuu, ettei yksiä bileitä kestä...niin sitten ei varmaan pysy laihdutuspaino kasassa dietin jälkeen :)! lähinnä tässä mietityttää toi viime sunnuntain lenkki, kun tosiaan en pystynyt syömään kuin + 300 kcal.

Aamupaino sama 97.4kg ku jossain vaiheessa viime viikkoa. Viikonloppu ei siis lisänny - yllättävää kyllä - painoa. Aamulla salilla. Olkapää paskana kolmatta viikkoa. Joku juttu tosta oikeasta olkapäästä on ottanu aika hyvin kyllä hittiä ku vedin lipat. En tiedä, pitäskö mennä käymään lekuris, mut mitä se sil sit tekis? Määrää buranaa?

Pistin kokeeksi päivän annokset kalorilaskuriin. Kävin salilla juuri ja palkkarijauhot on loppu, niin ajattelin vetää nyt rahkan ja banaanin alkuun. Kalorilaskurin mukaan kulutukseni on 2600kcal, mutta uskon aineenvaihduntani yms pönkittävän sitä noin 3000kcal paikkeille.

Painoa oli aamusella 83kg ja pituutta 174,5cm.

Olen tässä dieettaillut 7 viikkoa ja paino pudonnut vajaa 7 kiloa. Tulos ei vielä tyydytä kun ei rasvat oikeista paikoista ole lähtenyt.

Niin tosiaan aloin miettimään noita syömisiä että jos olen vastaavaa settiä vetänyt joka päivä suunnilleen, paitsi yleensä päiväruoka jotain kiinteämpää kuin koulun "liha"keittoa. Voisiko olla että kroppa alkaa menemään säästöliekille?
En ole mitään kunnon mättöpäivää pitänyt, eilen vedin kebabit iltaruoaksi kun semmoiset nyt sattui tulemaan... Ryypännyt et luonnollisesti ole.

EDIT: Jaha tiesin sanoa teidänkin ryyppäämisistä. Siis ryypännyt EN ole. :face:

Ja tuo oliiviöljy on vitun pahaa.

^Treenipäivinä kannattaa vetää reilusti enemmän, ainakin tuonne 2000kcal paremmalle puolelle, muuten näyttää omaan silmään ihan hyvältä. Lepopäivinä itse vedän sen 1600-2000kcal, treenipäivinä sitten +2000kcal.

Tuntuu tuo alle 2000kcal jotenkin hirveän vähältä, varsinkin kun yleensä allekin jää kun ei tuota öljyä jaksa saakeli vetää kun joka kerta saa muutaman oksennusrefleksin taustatueksi. Olen pitänyt periaatetta että treenipäivinä ruokailu eroaa vain palkkarin osalta, jota ei nyt sitten tietenkään ole. Kai sitä pitää vetää tupla rahkat näin iltaan!

Itse kävin just hakemassa loppuviikon sairaslomaa mahataudin johdosta. Alkoi jo viimeviikon torstaina! Takapakkia tulee pahasti.
Ajattelin kyllä Lostedt 61# kokeilla tuota sun heittämään ruokavaliota itse seuraavalla viikolla kunhan tästä taudista tokenee :)

jostain syystä eilisestä nälästä ja kauhusta selvitty jopa puhtaasti.
aamupuntari 62.00, -2,4 kg ja 12 päivä menossa. ALKUALKU.
tänään odotti töissä järjestetty grilli, joten ns.
olosuhteiden pakosta:
naudan pihvi
makkara
sämpylä + kaksi juustoaviipaletta
pekonin viipale
vähän sipulirenkaita
jonkin verran majoneesisalaattia

kuivattuja hedelmiä meni siinä jälkiruuaksi.
moneen päivää ISO lounas, laittoin ilmeisesti elinmistöä liikkeelle. ruokailun jälkeen iski tosi kova vilu!

tästä olosta kun selviää ilman lisäherkutteja voi huomenna jatkaa taas diettiä normaaliin tapaa JOPA hyvällä omalla tunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom