Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

Semmonen arviolta 4000kcal 10/11pv välein, enimmäkseen ihan kunnon hiilaripitoisesta safkasta. Viimeks tais eksyä yks irtokarkkipussi mukaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miten paljon te oikein syötte herkkupäivänä esim. kaloreina?

Tankkauspäivänä en laske kaloreita ollenkaan, vaan pyrin syömään joka aterialla mahan täyteen hiilaria, ja paino on noussut lähes joka kerta samat 2,5kg. Varsinaisia herkkupäiviä mulla on ollut tänä vuonna yks, ja se todennäköisesti on myös viimeinen. Silloin meni aika paljon roskaruokaa, en ala erittelemään mutta rahaakin meni lähes 70e :D Kalorit pyöri silloin jossain 10k yläpuolella.

nojoo. kyllä te ihan hyvin vedätte. siis kiloja alas ja kaloreita herkkupäivänä. ekaa kertaa tutustun asiaan, et laiharilla olevat herkuttelevat sitten ihan kivasti.

nojoo. kyllä te ihan hyvin vedätte. siis kiloja alas ja kaloreita herkkupäivänä. ekaa kertaa tutustun asiaan, et laiharilla olevat herkuttelevat sitten ihan kivasti.

Itsestäni tuo herkuttelu ei kuulu dietille, vaikka kuin pitäs tankata...oma tankkaus on +-0 kaloreilla ja laadukasta proteiinin ja hiilarin lähdettä, ei karkkia.

Itsestäni tuo herkuttelu ei kuulu dietille, vaikka kuin pitäs tankata...oma tankkaus on +-0 kaloreilla ja laadukasta proteiinin ja hiilarin lähdettä, ei karkkia.
Kuuluuko se herkuttelu sitten bulkille? Eihän se nyt niin voi mennä, vähemmän vahinkoo ne läskipäivät dieetillä tekee, plus vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Bulkilla tulee oleen varmasti henk koht. rankempaa kuin dieetillä, ei oo tankkaus- tai mättöpäiviä ollenkaan.

Kyllä omasta mielestä tankkauksilla dietillä 2-3 viikon välein on vain positiivisia vaikutuksia, sekä henkiseen jaksamiseen ja aineenvaihdunnan vilkkauden ylläpitoon.

Ai saatana, nyt itsekuri petti, oli pakko ottaa pala pullapitkoa kun se tuolla jääkaapissa niin kiihkeästi odotteli :D No, eipä tuo nyt niin katastrofaalista ole ja menipä senkin himo sitten taas muutamaksi viikoksi ohi.

Ai saatana, nyt itsekuri petti, oli pakko ottaa pala pullapitkoa kun se tuolla jääkaapissa niin kiihkeästi odotteli :D No, eipä tuo nyt niin katastrofaalista ole ja menipä senkin himo sitten taas muutamaksi viikoksi ohi.

Ite vedin eilen kolme berliininmunkkia kun sattuivat tulemaan vastaan...

Tänään sitten se mättöpäivä.

Kuuluuko se herkuttelu sitten bulkille? Eihän se nyt niin voi mennä, vähemmän vahinkoo ne läskipäivät dieetillä tekee, plus vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Bulkilla tulee oleen varmasti henk koht. rankempaa kuin dieetillä, ei oo tankkaus- tai mättöpäiviä ollenkaan.

Jos itse päätän olematta syömättä karkkia tai muutakaan mikä ei kuulu sen hetkiseen "ruokaine ympyrään", ei niitä muita tee edes mieli, tosin itsekuri on jo kohtalaisella tasolle, ettei lipsahduksia tapahdu jos niitä ei ole suunniteltu.
Toisilla voi tietty olla vaikeampaa...mulla ei.

Jos itse päätän olematta syömättä karkkia tai muutakaan mikä ei kuulu sen hetkiseen "ruokaine ympyrään", ei niitä muita tee edes mieli, tosin itsekuri on jo kohtalaisella tasolle, ettei lipsahduksia tapahdu jos niitä ei ole suunniteltu.
Toisilla voi tietty olla vaikeampaa...mulla ei.
Rauha maahan, mähän vaan kysyin... Todella kunnioitettavaa jos et mässypäiviä koskaan pidä, vaatii selkärankaa. Tankkauspäivät tietenkin erikseen, ne on ketodieetillä pakollisia.

22.4

Aamupaino: 88,7 kg
Vyötärö: 95 cm
Lantio(Perseen levein kohta): 99 cm
Rinta: 107 cm
Reisi: 60,5 cm
Hauis: 40,1 cm
Pohje: 41 cm
Forkku: 33 cm
Otin vielä tänään selkäkuvat noitten kännykamera räpsyjen lisäksi, mitkä laitoin aikaisemmin, täydelliset seurantakuvat, mitä olen aiemminkin ottanut sitten ennen 5.5 tapahtuvaa tankkausta, ja sinne tavoite asetettu väh. 2 kg tätä alemmas eli 86,7 kg :)

Tänään tankataan, jonka johdosta kuva myös aamupalasta, kuva sisältää:

2 Juustopiirakkaa
1 pizzanpala
30 g sinappia
1 berliininmunkki
1 mansikkapiirakka
0,5 l rasvatonta maitoa

ja kuvan ulkopuolelta meni vielä pari irtokarkkia + mignonmuna ja 2 dl maitoa :D

Liitteet

• SANY0053.JPG
    SANY0053.JPG
    97,1 KB · Katsottu: 345
  • SANY0054.JPG
    SANY0054.JPG
    92,2 KB · Katsottu: 357
  • SANY0055.JPG
    SANY0055.JPG
    101,6 KB · Katsottu: 290
Itsellä diettiä takana noin 5 viikkoa, paino pudonnut 79,5kg-->76kg. Vyötärön ympärys 83cm-->78cm. Varsinaisia tankkauspäiviä ei ole ollut, noin kerran viikossa olen syönyt yhden aterian jossa enempi hiilareita yms. Matka puolessavälissä. Pituttaa 188.

Mä aloitin tän herkkupäivän vähän rauhallisemmin kuin tuo puoliso. Yksi juustopiirakka, berliininmunkki ja mansikkapiirakka kahvin kanssa. :) Sit karkkia ja tortillasipsejä. Töiden jälkeen sit voi syödä kerralla reilumminkin. Ja eipä edellisestä tankkauksestakaan ole kuin 7 päivää eli ei ehkä ole tarvettakaan ihan niin suurelle määrälle :D

22.4

Aamupaino: 88,7 kg
Vyötärö: 95 cm
Lantio(Perseen levein kohta): 99 cm
Rinta: 107 cm
Reisi: 60,5 cm
Hauis: 40,1 cm
Pohje: 41 cm
Forkku: 33 cm
Otin vielä tänään selkäkuvat noitten kännykamera räpsyjen lisäksi, mitkä laitoin aikaisemmin, täydelliset seurantakuvat, mitä olen aiemminkin ottanut sitten ennen 5.5 tapahtuvaa tankkausta, ja sinne tavoite asetettu väh. 2 kg tätä alemmas eli 86,7 kg :)

Äijä senkun porskuttaa, no eipä tuolla tahdilla kerkee ainakaan tulla toisiin aatoksiin sen verran nopeeta on tippunut.

En tiedä vääristääkö nuo kuvat, mutta sulla näyttäs olevan aika pitkänmallinen selkä ?

Lihavuus on sun kohdalla enään muisto vaan, toivottavasti löytyy kuvia vielä millä voi herkutella aikaansaannoksia:)

Huomenna nyt sitten vihdoinkin liityn teihin ja alotan dieetin. Kestosta en vielä tiiä, mutta niin kauan aattelin jatkaa että peilikuva alkaa näyttämään paremmalta. En siis lähde pudottamaan painoa vaan polttamaan rasvaa (hehheh näillähän on aika suuri ero kuitenkin).

Kuiduthan pitää nälkää poissa (ja nälkää pelkään eniten tätä dieettiä alottaessani :D). Onko jollain kokemuksia pitääkö pari ruokalusikallista (6g kuitua) tollasta Kuidukas kolmen viljan leseseosta nälkää poissa? Aamupuuroon siis sekottaisin sen, joten pitääkö lesepuuroni kauemmin nälkää kuin normaali puuro?

Huomenna nyt sitten vihdoinkin liityn teihin ja alotan dieetin. Kestosta en vielä tiiä, mutta niin kauan aattelin jatkaa että peilikuva alkaa näyttämään paremmalta. En siis lähde pudottamaan painoa vaan polttamaan rasvaa (hehheh näillähän on aika suuri ero kuitenkin).

Kuiduthan pitää nälkää poissa (ja nälkää pelkään eniten tätä dieettiä alottaessani :D). Onko jollain kokemuksia pitääkö pari ruokalusikallista (6g kuitua) tollasta Kuidukas kolmen viljan leseseosta nälkää poissa? Aamupuuroon siis sekottaisin sen, joten pitääkö lesepuuroni kauemmin nälkää kuin normaali puuro?

mulla toimii toi veteen keitetty kaurapuuro. joukkoon maitoa. on täyttävä ja ns. lämmin ruoka. mun mahalla nälkä pysyy paremmin kasassa ku mahaan saa lämmintä ruokaa. aamulla yleensä 1,25 dl kaurahiutaleita puuroon. valmiiseen puuroon maitoa 0,8 dl. joskus esim. illalla jos kauhee nälkä ja kalorit vähissä: teen puolitan kaurahiutaleiden määrän ja lisään maitoa samanverran kuin aamulla. jälkimmäinen puuro yleensä vellimäinen, mutta toimiva!

Itse ollut myös vuoden alusta, en nyt tiedä onko dietti, mutta ainakin painoa pudottanut. Noin neljä vuotta ollut kuntoilut ja ruokailu/juominen retuperällä ja nyt alkuvuodesta aloitin punttisalin ja kuntoilun uudestaan. Täältä kun lukee niin muiden vyötärön ympärys pienenee tasaisesti painon pudotessa, itsellä alkupaino 108kg ja nyt 95kg. Vyötäröltä lähtenyt 106cm->103cm eli aika vähän? Pituutta itsellä 173cm. Matka on pitkä ja päämäärä pimennossa, mutta mennään niin pitkälle kun mielekkäältä tuntuu:) Ehkä sitten taas joskus paino ylös ja penkki +200kg, kuka tietää...

No mitäs luulet:D?

Toivoisin ainakin, että se pitäis nälkää loitolla tehokkaammin ku pelkkä puuro (1dl kaurahiutaleita vajaa 2dl maitoa). Silti jotenki kaks ruokalusikallista mitä tahansa ei kuulosta kauheen paljolta (täyttävältä). Tyhmä kysymys joo, mut kiinnostais tietää onko järkevää ostaa sitä.

Äijä senkun porskuttaa, no eipä tuolla tahdilla kerkee ainakaan tulla toisiin aatoksiin sen verran nopeeta on tippunut.

En tiedä vääristääkö nuo kuvat, mutta sulla näyttäs olevan aika pitkänmallinen selkä ?

Lihavuus on sun kohdalla enään muisto vaan, toivottavasti löytyy kuvia vielä millä voi herkutella aikaansaannoksia:)

Juu kärjistetysti voisi sanoa, että mulla on 198 senttisen yläkroppa ja 170 senttisen jalat, esim. housumitoissa niin 36 tuumaa pituudessa niin mulla jää helvetisti ekstraa :D 32 pituus on sopiva vasta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom