Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

matkalla painoon 59 kg. näin aluksi.

13.4. 64,40 kg
20.4. 62,45 kg -1,95 kg

aika iso oli painonmuutos ensimmäisen viikon jälkeee eli odottaa voi plussaviikkoja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huhu! Hullusti tippunu. Ite alotin päivää myöhemmin projektin 104kg alkupainosta ja eilen näytti aamupainoks 88kg. Tarkotus pudottaa ennen heinäkuuta vielä 10kg

saan sut kohta kiinni ;)

Pe 20.4 aamupaino: 89,9 kg alle ysikympissä ekaa kertaa 8-9 vuoteen :)

Mä oon ton puolison seurana jatkanut puhtaalla ruokavaliolla (joka viikko kyllä kevyt herkuttelu ja pikkasen ekstraa muutenkin tumman suklaan jne muodossa) ja nyt oon alkuperäisen tavoitteeni alapuolella jo. Eilen oli aamupaino 54,2kg eli vielä jos noi 200 g tuosta karistaa niin sit nostan taas pikkasen kaloreita. Nyt alkaa olemaan kyllä kiva kesäkondis. :)

Aamupainona 97.4 kiloa. Piti tarkistaa kolmeen kertaan. Mut se se oli. Oiskohan se sit joku 92kg kesäkuuksi O_o??

11vk takana ja 5vk edessä, nyt alkaa välillä vähän pääkopassa kiristää kun meinaa tehdä niin pirusti mieli roskaruokaa :kuola:
Paino on mennyt onneksi suunnitelmien mukaan joka viikko sen 500g alaspäin ja salilla tulokset on noussut...

Mä oon ton puolison seurana jatkanut puhtaalla ruokavaliolla (joka viikko kyllä kevyt herkuttelu ja pikkasen ekstraa muutenkin tumman suklaan jne muodossa) ja nyt oon alkuperäisen tavoitteeni alapuolella jo. Eilen oli aamupaino 54,2kg eli vielä jos noi 200 g tuosta karistaa niin sit nostan taas pikkasen kaloreita. Nyt alkaa olemaan kyllä kiva kesäkondis. :)

katsoin vähän, että olet lähtenyt matkaan lähes samoista kiloista ja pituuksista kuin täällä. alkupaino 64 tienoilla, eka tavoite 59, mutta pieni haave olis 55 tienoille. 162 cm. millaisella aikataululla oot päässyt tuohon 54 kg, kuinka paljon syöt keskimäärin. miten liikunta, millaisia treenejä, miten kuluttavia? :)!!

tässä siis

Liitteet

• 20.4 4.jpg
    20.4 4.jpg
    36,8 KB · Katsottu: 296
  • 20.4 3.jpg
    20.4 3.jpg
    72,9 KB · Katsottu: 258
  • 20.4 2.jpg
    20.4 2.jpg
    45,9 KB · Katsottu: 253
  • 20.4.jpg
    20.4.jpg
    33,2 KB · Katsottu: 357
katsoin vähän, että olet lähtenyt matkaan lähes samoista kiloista ja pituuksista kuin täällä. alkupaino 64 tienoilla, eka tavoite 59, mutta pieni haave olis 55 tienoille. 162 cm. millaisella aikataululla oot päässyt tuohon 54 kg, kuinka paljon syöt keskimäärin. miten liikunta, millaisia treenejä, miten kuluttavia? :)!!
Saman verran tullut syötyä kuin tuo puoliso eli n. 1800kcal. Aloitin samaan aikaankin eli tammikuun alussa. Mä oon pitänyt pienempiä herkutteluja maaliskuun alusta alkaen oikeastaan viikottain (ja miehen tankkauspäivänä oon sit kanssa ihan överit). Treenejä tullut 3-4 viikossa, perus kehonrakennustyyppisesti mahdollisimman kovaa, 1-4-jakoisella vaihdellen (lopetin loppuvuodesta suosiolla voimanostotreenit). Lenkit aloitin tänään. :hyper: Kylläkin ihan vaan testatakseni omia rajojani, en laihtuakseni.

saan sut kohta kiinni ;)

Pe 20.4 aamupaino: 89,9 kg alle ysikympissä ekaa kertaa 8-9 vuoteen :)

Onnea!

Katselin tossa, että viimeisen 1.5 viikon aikana aamupaino on pyörinyt 75.6-.76.7 välillä, oli tossa semisti jotain vatsavaivoja, mitkä todnäk. johtu liian vähästä syömisestä, tänään oli aamupaino 75.4kg. Tän kuukauden tavotteeseen eli 74kg ei ton 1.5 viikon ongelman takia oo pääsemistä, mutta realistisena tavotteena asetan loppukuun painoksi alle 75kg ja se pitäisi olla saavutettavissa.

Kesäkuun loppuun tavoitepaino 70kg ja vaikka silloin olisi vielä rasvaa vyötäröllä niin alan silti syklittämään kaloreita. Toi 70kg tulee olemaan mulle sellanen virstaspylväs kanssa, että sen alla ei olla oltu sen jälkeen kun salilla ruvettiin käymään eli 5-6v sitten, oon aina ollu vähän tämmönen laihaläski tai sitten se johtuu olemattomista vatsalihaksista :D

Saman verran tullut syötyä kuin tuo puoliso eli n. 1800kcal. Aloitin samaan aikaankin eli tammikuun alussa. Mä oon pitänyt pienempiä herkutteluja maaliskuun alusta alkaen oikeastaan viikottain (ja miehen tankkauspäivänä oon sit kanssa ihan överit). Treenejä tullut 3-4 viikossa, perus kehonrakennustyyppisesti mahdollisimman kovaa, 1-4-jakoisella vaihdellen (lopetin loppuvuodesta suosiolla voimanostotreenit). Lenkit aloitin tänään. :hyper: Kylläkin ihan vaan testatakseni omia rajojani, en laihtuakseni.

oot loppujen lopuksi syönyt ihan hyvin painoon nähden.

mulla aamupaino kilon enemmän ku viikko sit , saatana. En tiedä miksi paino ei sinäänsä putoa, sillä suonet on alkanut pilkistelemään jo kunnolla olkapäistä,selästä,mahasta ja jaloista joten luulis että ees vähän on ihraa lähteny.

Toisaalta syitä voi olla monia, aineenvaihdunta jumissa (2 pv välein istuntohetki) tai muuten vaan kroppa sekasin stressaavan parisuhde tilanteen vuoksi.

vittuuks tässä, tänään syön niin ettei tarvii olla nälässä koko aikaa, en paskaa vaan suht puhtaasti, mutta kumminkin.

Me vedetään toukkiksen kanssa n.5500-6500 kcal :) huvittavaa kyllä, mutta tuo pieni nainen yleensä voittaa nyt siinä syömisessä :D

miten paljon te oikein syötte herkkupäivänä esim. kaloreina?

Omat "herkkupäivät" voi olla kaukana monen muun herkkupäivästä. Kun ite en niinkään oo perso milleekkään karkeille ym. leivoksille niin noina päivinä menee ihan vaan normi ruokaa. Ja kun noina ns. mättöpäivinäkin syö puhtaasti niin +3000kcal päivä saantiin saa pistellä ihan kiitettävän määrän kunnon ruokaa. Kun dietillä tottunut 2000kcal päiviin niin on toi reilu 3000kcal yhtä juhlaa:)

Aamulla painoa 83kg. Olo tuntuu ja näyttää tiukemmalta kuin noin vuosi sitten vedetyllä dieetillä ja silloin painoa oli 80kg. Tää motivoikin hyvin jatkamaan vielä muutamia kiloja!

Me vedetään toukkiksen kanssa n.5500-6500 kcal :) huvittavaa kyllä, mutta tuo pieni nainen yleensä voittaa nyt siinä syömisessä :D

No tuohon määrään saa kyllä pistellä sen verran safkaa/herkkuja, että ei ihan joka viikonloppu voi pitää:) Itellä ollut toi maltillinen +3000kcal syöntipäivä joka lauantai tammikuun alusta asti ja paino/rasvat putoo suunnitellusti. Paitsi nyt otetaan parin kolmen viikon pikku massakausi tähän väliin, elikkä seuravat päivät vedetään kunnolla sapuskaa naamariin ja sitten taas parin viikon dieetit jne.....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom