Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhu! Hullusti tippunu. Ite alotin päivää myöhemmin projektin 104kg alkupainosta ja eilen näytti aamupainoks 88kg. Tarkotus pudottaa ennen heinäkuuta vielä 10kg
Mä oon ton puolison seurana jatkanut puhtaalla ruokavaliolla (joka viikko kyllä kevyt herkuttelu ja pikkasen ekstraa muutenkin tumman suklaan jne muodossa) ja nyt oon alkuperäisen tavoitteeni alapuolella jo. Eilen oli aamupaino 54,2kg eli vielä jos noi 200 g tuosta karistaa niin sit nostan taas pikkasen kaloreita. Nyt alkaa olemaan kyllä kiva kesäkondis.
Saman verran tullut syötyä kuin tuo puoliso eli n. 1800kcal. Aloitin samaan aikaankin eli tammikuun alussa. Mä oon pitänyt pienempiä herkutteluja maaliskuun alusta alkaen oikeastaan viikottain (ja miehen tankkauspäivänä oon sit kanssa ihan överit). Treenejä tullut 3-4 viikossa, perus kehonrakennustyyppisesti mahdollisimman kovaa, 1-4-jakoisella vaihdellen (lopetin loppuvuodesta suosiolla voimanostotreenit). Lenkit aloitin tänään. Kylläkin ihan vaan testatakseni omia rajojani, en laihtuakseni.katsoin vähän, että olet lähtenyt matkaan lähes samoista kiloista ja pituuksista kuin täällä. alkupaino 64 tienoilla, eka tavoite 59, mutta pieni haave olis 55 tienoille. 162 cm. millaisella aikataululla oot päässyt tuohon 54 kg, kuinka paljon syöt keskimäärin. miten liikunta, millaisia treenejä, miten kuluttavia? !!
saan sut kohta kiinni ;)
Pe 20.4 aamupaino: 89,9 kg alle ysikympissä ekaa kertaa 8-9 vuoteen
Saman verran tullut syötyä kuin tuo puoliso eli n. 1800kcal. Aloitin samaan aikaankin eli tammikuun alussa. Mä oon pitänyt pienempiä herkutteluja maaliskuun alusta alkaen oikeastaan viikottain (ja miehen tankkauspäivänä oon sit kanssa ihan överit). Treenejä tullut 3-4 viikossa, perus kehonrakennustyyppisesti mahdollisimman kovaa, 1-4-jakoisella vaihdellen (lopetin loppuvuodesta suosiolla voimanostotreenit). Lenkit aloitin tänään. Kylläkin ihan vaan testatakseni omia rajojani, en laihtuakseni.
oot loppujen lopuksi syönyt ihan hyvin painoon nähden.
miten paljon te oikein syötte herkkupäivänä esim. kaloreina?
Me vedetään toukkiksen kanssa n.5500-6500 kcal huvittavaa kyllä, mutta tuo pieni nainen yleensä voittaa nyt siinä syömisessä :D