Mitä haittaa light cokiksesta on dietillä? Ei siinä ainakaan kaloreita ole.Parasta ois ihan ilman, mutta en mä olekkaan koskaan sanonut että mulla ois huippu itsekuri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä haittaa light cokiksesta on dietillä? Ei siinä ainakaan kaloreita ole.Parasta ois ihan ilman, mutta en mä olekkaan koskaan sanonut että mulla ois huippu itsekuri.
Mitä haittaa light cokiksesta on dietillä? Ei siinä ainakaan kaloreita ole.
Treenin jälkeen (päivän eka ateria, ~2400 kcal)
katso liitettä 79653
Ja jälkkäri (~3300 kcal)
katso liitettä 79654
No tuo kai nyt ei ole ihan parasta hampaille ja eikai nuot keinomakeutusaineet muutenkaan ole erityisen terveellisiä. Mutta lienee yksi hyttysen kusi itämeressä vaikka tupakointiin verrattuna. Joten....jatkan laittilimpparin imemistä kunnes kuolen niihin. ;)
Ja hyvin etenee, 90kg -> 82.3kg!
Ja ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko muutkin huomanneet saman, kun alkaa dieetille ja pitää kaikki paska unohtaa (karkit, limsat, pullat yms) niin loppujenlopuksi ei edes tee MIELI syödä mitään edellämainittua? Itellä ainakin joka kerta kun alkaa dieettailemaan, ei enää edes maistu karkit yms. shaibat :D
Ai viidessä päivässä 6 litraa? No niin, jos mä ostan Prismasta sen 8 litran päkin niin se ei ikinä kestä lähellekään viikkoa... Ime sitä kuin sieni jos sattuu kaapista vaan löytyyn!
Mä kaivan jossain välissä sulle linkin siitä mitä noi light-E:t oli ja teki pääkopassa:P nyt ei jaksa puhelimella säätää.
Oon varmaan nähnytkin tuon, ei tunnu missään. No sitten vois tietty ruveta juomaan vain olutta.
Kiitos kauniista sanoistasi, mutta kyllähän minä läski olin :D
En ehkä "jenkkityyliin" lihava, mutta kuitenkin.
Olen keskipitkä eli 181,5 cm ja kyllä tässä valitettavasti saa alle 80 kg mennä että lopputilanne miellyttää
Itse miellän lihavan kyllä vielä pykälää paria tukevammaks mitä sinä tuossa kuvassa. Sitten kun pääset alle 80kg niin ankara bulkki päälle
Näyttää jo aika kireenä olevan paikat paitsi alavatsa, siellä taitaakin olla tiukassa se rasvaliini.
Henk. koht. en tajua miksi dietillä pitää lopettaa elämä siinä määrin että kaikki herkut jättäis pois. Tänäänkin meni puolikas Dallaspulla ja reipas pala Viipurin Rinkeliä. Ei haitannut mitenkään diettiä, pienen kahvakuulajumpan kävin tekee ja vähän kävelee, ja silti -400-500.
Aina jos emäntä ostaa suklaata tms, otan palan tai kaksi. Ei niitä herkkuja tartte vetää 500kcal edestä, mutta ei niistä tarvitse mielestäni täysin luopuakaan.
Itse pitänyt about 10% sääntöä, että jos 90% on muuten ok safkaa, niin 10% saa olla mitä vaan. 2000kcal dietillä se on 200kcal....nams! Eikä joka päivä tartte tietenkään vedellä =)
Kohtuu kaikessa.
Näitä jutusteluita kun on seuraillut, niin tuntuu että porukka ressaa enempi vähempi siitä lihasten häviämisestä, mutta en kuitenkaan muista monienkaan itkeneen että dietti meni vituiksi kun lihat hävisi. Yleensä jos jokin kusee niin itsekuri ja dietti jää siis kesken. Onkos kellään kokemuksia "totaalisesta lihaskadosta" dietin aikana, eli siis sellaisesta että kiristely ei olisikaan tuonut toivottua tulosta kropassa vaan lihat kadonneet rasvan mukana?