Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt selkeesti alkaa dieettivoimat loppumaan... Eilen tuli törkee himo herkkuihin, oikeastaan pahin sitten vuoden alun. Ja matkaa olis vielä 15 kiloa tavoitteeseen, vaikka melkein 15 on jo takanakin:/ Nyt vaan alkaa oleen sellanen ns. peruskunto eli ei näytä enää läskiltä, vaikka painoa melkein 100 kiloa onkin ja kun ei näytä, alkaa sitä mielessään kelaan, että "nyt mä voin relaa..." ja kappas, kohta mittarissa taas joku 115...
Täytys vaan jaksaa jaksaa jaksaa...
Onhan siitä ja vielä lähtee 14-15 kg se on ainakin tarkoitus.
mittaa on 183 intissä mitattuna. Nykyään varmaan joku 180 about. Ja tavoite tosiaan se n. 85kg...Mulla ihan samat fiilikset. Olen pudotellut 136 kg ->108 kg ja alan taas näyttää ihmiseltä kun pituutta on kuitenkin 192 cm. Mulla tavoite jossain 90-85 kg. Paljon on pitkä jos sillekin tavoitteena joku 85 kg?
Mutta joo kyllä tässä motivaatio on saatanan kovilla.......
Hmm.. Onkohan mun kroppa jotenkin hiton sekasin, ku tossa aikasemmin valittelin tota nälkää. No tänään söin tossa lounaan, mikä sisälsi, salaattia, appelsiinimehua 6dl, n 150-200g raejuustoa, n. 300g kanaa. Ennen syömistä ei ollut minkäänlaista nälkää, ruokailusta noin tunnin kuluttua vatsa sekaisin ja tämän jälkeen taas kauhea nälkä. Pitäisköhän mun suosiolla kokeilla vetää tähän väliin vaikka 2 viikkoa ylläpitokaloreilla tai pienillä plussilla ?
Hmm.. Onkohan mun kroppa jotenkin hiton sekasin, ku tossa aikasemmin valittelin tota nälkää. No tänään söin tossa lounaan, mikä sisälsi, salaattia, appelsiinimehua 6dl, n 150-200g raejuustoa, n. 300g kanaa. Ennen syömistä ei ollut minkäänlaista nälkää, ruokailusta noin tunnin kuluttua vatsa sekaisin ja tämän jälkeen taas kauhea nälkä. Pitäisköhän mun suosiolla kokeilla vetää tähän väliin vaikka 2 viikkoa ylläpitokaloreilla tai pienillä plussilla ?
Pistetääs nyt tännekkin jotain kuvaa, Vip-puolella laajempaa kuvasatoa dietin varrelta, mutta tässä keskivartalon muokkaantumisesta yhdet kuvat:
Lähtöpaino: 120,3 kg
Eka kuva: 117-118 kg
Toka kuva tältä aamulta: 92,2 kg
Ongelma ei pitäis aiheutua mehusta. suht prikuulleen samlla ruokavaliolla menty 2kk, ongelma on nykyään se, että syömisen jälkeen tulee kauhea nälkä. Vaikka paino onkin tippunu tasasesti -0.5kg / viikko, niin epäilen et syön silti liian vähän ja nyt tässä painossa keho rupee laittamaan vastaan.
Aattelin tehdä sen mitä olisi pitänyt jo alussa, käyn ostamassa ruokavaa'an ja ihan pokkana tuolla buffetissa missä syön niin punnitsen ruoat niin nään oikeesti sen määrän paljon syön ettei tarvi mutuilla.
Iskenyt sässä parina päivänä semmonen tuskanhiki ja huono olo nälän takia, niin en usko et se voi oikeen muusta johtua, kun liian vähästä ruoasta.
Epäilisin, että tuossa on juuri siitä kyse, että syöt liian vähän. Oma elimistöni toimii ainakin niin, että kroppa saattaa helposti tottua niukkiin kaloreihin, jolloin nälän tunnekin katoaa, vaikka olisi huutavilla miinuksilla. Sitten kun antaa vähän ruokaa koneeseen, alkaa kroppa elpyä ja huutamaan sitä nälkää. Kannattaa ottaa ruokavalioon sitten ainakin hyvin ravinteikkaita ruokia (esim. runsaasti kasviksia), jos haluaa miinuksilla mennä.
näinhän se on itselläkin. Pystyn oleen iha sairaan pienillä kaloreilla ja ei edes haluta syyä.. sillo mennään metsään.