takakyykky enkka on 180 kiloa ja tänään jäätiin 170kilon kanssa monttuun huutamaan, tekee mieli ruveta syömään kunnolla ja lopettaa tämä diettipelleilly nyt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäköhän johtuu, että näin dietin edetessä rupee potemaan nälkää... Reilu 2kk diettiä takana ja ensimmäiset 9 - 10-viikkoa ei tullut näläntunnetta koskaan. Nyt aina välillä on alkanut olemaan illalla nälkä ja aamulla todella nälkä. Ruokailut mulla on pysyneet täysin samana, joten tästä sen ei pitäisi johtua, mutta mutta.. Ois mulla tossa Roxyleaneja ja parin viikon näyte satsi Cellucor Super HD:ta, näillä varmasti sais hilittyä näläntunnetta, kun dietti on tähän asti menty kofeiinilla, mutta haluaisin säästellä nää ihan tonne vikoille viikoille, millon on tarkoitus vetää suuremmilla kuin -500kcal miinuksilla, jos paino ei rupea silloin olemaan halutulla tasolla.
Samoja havaintoja. Ei siis mitään muutoksia mihinkään, mutta näläntunnetta on nyt paljon enemmän. Ehkä joku kehon "puolustusmekanismi" kun alkaa rasvamäärä putoomaan kehon mielestä liika alas? Sitähän luolamiehenä nääntyisi nälkään jos liian alas rasvat menisi? En mä tiedä, mutuilen.
muoks. Onko muilla ilmennyt mustelmaherkkyyttä dieetin aikana? Minulla on nyt ollut koko ajan jalat mustelmilla ilman, että olisin niitä huomattavasti satuttanut mihinkään.
17.2 aamupaino 86.9kg
Onko muilla ilmennyt mustelmaherkkyyttä dieetin aikana? Minulla on nyt ollut koko ajan jalat mustelmilla ilman, että olisin niitä huomattavasti satuttanut mihinkään.