Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamupaino: 94,9 kg

Ihan mielenkiinnosta paljon sulla on pituutta. Itsellä 192 cm. Itsellä oli pikkuisen pienemmät alkupainot (116,1 kg ja nyt 107 kg). Velocityllä mennään mutta vaihdan myöskin jossain vaiheessa matalakaloriselle ketolle kun velocity ei enää potki. Itsellä tavoite varmaan jossain 85 kg-90 kg.

12 viikon aikana, mistä 3 bulkkia ja loput dieettiä -5,5 kg. Tänä vkl tauko dieetistä, lauantaina alkoholitankkaus ja sunnuntaina kalorit muuten vaan plussalla palkintona ittelle opinnäytetyön kansittamisesta ja palauttamisesta. Ens viikolla takasin ruotuun.

Oootko Lostedt aina ollu iso kaveri vai nostanu tarkoituksella painon tonne 120kg? Oma ihannepaino olis kans siellä alle 85 ja pituutta juurikin saman verran. Paino kans tällä hetkellä 115 ja olo kun norsulla.

78,9kg. Pari kiloo pois enää ja plus-miinus syklittelylle vuodeksi, ens vuonna on meininki olla näihin aikoihin sellasessa kondiksessa että saa rantakunnon 6-8vkn dieetillä.

Oootko Lostedt aina ollu iso kaveri vai nostanu tarkoituksella painon tonne 120kg? Oma ihannepaino olis kans siellä alle 85 ja pituutta juurikin saman verran. Paino kans tällä hetkellä 115 ja olo kun norsulla.

Aina Ollu iso 115 kg olin 14-vuotiaana ja vuosien saatossa paino jojoillut paljon.

Vihdoinkin on lähtenyt dieetti kunnolla käyntiin. 1,5kk menty miinuskaloreilla ja 90kg -> 83,4kg. Nyt parina viimeisenä viikkona on lähtenyt se 1kg, joten nesteitäkään ne tuskin enää on. Eiköhän tästä johonkin kuntoon pääse :D

Kyllähän tässä dieettais mutta iski tauti päälle. Flunssan oireilla alkoi keskiviikkona, sitten kuumetta eli to ja pe saikulla ja to iltana lensi pari kertaa laattakin. Nyt vissiin pahin takana kun kuumetta ei enää ole ja jaksanut pikku askareitakin kotosalla puuhata. Nuhanen olo vielä. No jos tää tästä vkl aikana ja maanantaina pääsis taas reenaileen.

Itsekin toipuessa oksennustaudista, kokoajan on semmonen vitun nälkänen olo mutta melkein mikään ei meinaa upota. Keskiviikko tuli kokonaan oksennettua ja toinen pää huusi kanssa hoosiannaa ja hädintuskin mitään siis saanut syötyä ja paino muka olisi noussut kilon? Tauti oli siis varsinaisesti keskiviikkona mutta vieläkään ei voi mitään fyysistä tehdä tai alkaa oksettamaan niin helvetisti ettei mitään järkeä.

Kei keho oikeasti panttaa kaikki maholliset nesteet kun joku mahatauti tulee? Jos se ei siis päiviä kestä, nii ei varmaan ihan heti paino tipukkaan mihinkään. Joskus n. 5 vuotta sitten oli 5 päivää ripulissa. Silloin lähti joku 5-6 kg painosta pois ja viikonverran meinas hengästyä kun rappusia käveli ylös. Lyhyestä taudista toipuu parissa päivässä.

Eilen pidin ja tänään (ainakin tähän asti) olen pitänyt dieettiä ihan muuten vaan. Teki mieli kokeilla vähän tätäkin. Vähän ehkä heikohko olo on, koska oon vähentäny hiilihydraatteja, vaikka on niitäkin tullut aika paljon, jos verrattais vaikka VHH-dieettiin. Nyt en osaa päättää pitäiskö jatkaa tätä pari viikkoa, jos vähän saisin kiristyttyä silleen vai pitäiskö suosiolla jatkaa kasvua (mikä todennäköisesti olisi se järkevin vaihtoehto). Voisin tossa salin jälkeen tänään lopettaa tän tältäerää ja jatkaa sitten vähän enemmän tosissaan parin kuukauden päästä.

Eilen pidin ja tänään (ainakin tähän asti) olen pitänyt dieettiä ihan muuten vaan. Teki mieli kokeilla vähän tätäkin. Vähän ehkä heikohko olo on, koska oon vähentäny hiilihydraatteja, vaikka on niitäkin tullut aika paljon, jos verrattais vaikka VHH-dieettiin. Nyt en osaa päättää pitäiskö jatkaa tätä pari viikkoa, jos vähän saisin kiristyttyä silleen vai pitäiskö suosiolla jatkaa kasvua (mikä todennäköisesti olisi se järkevin vaihtoehto). Voisin tossa salin jälkeen tänään lopettaa tän tältäerää ja jatkaa sitten vähän enemmän tosissaan parin kuukauden päästä.

Tosta parin päivän kevyillä miinuksilla olemisesta, että mielestäni yhtä tyhjän kanssa. Dietin tarpeesta on paha mennä sanomaan, kun ei mittoja/taustoja tiedä, mutta sanottaisko näin että ei se parin viikon miinusjakso luulisi ainakaan pahitteeksi olevan. Päinvastoin tällä saattaa olla enemmänkin positiivista vaikutusta kasvuun ja kehitykseen, mikäli oot kauemmankin aikaa jo bulkannut. Eli mun näkemys on, että vedä miinuksilla pari viikkoa ja katso sen jälkeen mitä jatkossa (jatkaako diettiä tai bulkkia). Dietille siirryttäessä kropalla kestää yleensä hetki tottua muutokseen, heikotus siis ihan normaalia.

Minkälaisilla ohjelmilla täälä treenaatte? Itsellä menossa 5 - jakoinen mutta sisältää "turhaa" pumppailua paljon, ajattelin vähän muokata yksinkertaisemmaksi ja jopa vaihtaa jakoa? Minkälaisia treenejä te vedätte?

Eilen vedin noin 500g hiilaria illalla refeediksi, kun paino ei ole oikein laskenut 2 viikkoon ja hieman vetämätön olo ollut. Yllätys oli melkoinen, kun vaaka näytti tänä aamuna 400g vähemmän, mitä aiemmin. Oletin, että nesteitä kertyisi pari kiloa, mutta kunto vaikutti jopa hieman paremmalta mitä aikaisempina aamuina. Tästä lähtien vedän hiilaritankkauksen kerran viikkoon.

jahas paino 113kg, vielä jos n.3kg sais vithuu!! täytyy olla rehellinen et tälläkin hetkellä suklaalevy pöydäl ja suklaa jäätelöö meni jo eile paketti! hitto fazer omistaa mut! OMNOMROUSK on hyvveee suosittelen kanssa diettaajille! ;)

Turbulenssi: kyllä sä siitä oluesta selviät, kunhan et muuten emne mässäilemään sinä päivänä. Itse oon yrittänyt tehdä nyt niin, että jos tiedossa on jotain riskialtista juhlaa tms., niin mieluiten samana tai vähintään edellisenä päivänä sali, ja syömisen jälkeen energiankulutusta voi yrittää vähän kasvattaa aerobisella.

Nyt on jäänyt pahasti junnaamaan 55,2 hujakoille. En tiedä mistä johtuu, koska noin 3 kg lähti hienosti ennen sitä, mutta nyt ei ole noin kahteen viikkoon tapahtunut edistystä. Ihan hyvin muuten menee – penkkiennätys tuli rikottua viikko sitten ja progressio treeneissä on ollut muutenkin aika hyvää, mutta sais nyt tota läskiäkin lähteä!

Suositut

Back
Ylös Bottom