Itellä lähtenyt 3.3-9.3 aika välillä aamupainosta 2kg pois. Onko normaalia, että paino nousi 0,3kg yhden päivän aikana, vaikka aika tarkasti vedetty miinuskaloreilla? Tuokin oli varmaan nestettä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tippuuko paino liian nopeasti? Lepo päivinä kalorit 2700~ , Sali päivinä 3000~
Alotus kunto 182/84KG - 21-23% rasvoilla
Lähteekö tässä dietin alussa vaan nesteet nopeesti (eka dietti) ? Vai pitäisikö lisätä syöntiä.
Tässä aamupainot 7 pvän ajalta.
2.3 - 84.1 KG
3 - 83.1
4 - 84
5 - 83.3
6 - 83.4
7 - 82.5
8 - 82.5
Itellä lähtenyt 3.3-9.3 aika välillä aamupainosta 2kg pois. Onko normaalia, että paino nousi 0,3kg yhden päivän aikana, vaikka aika tarkasti vedetty miinuskaloreilla? Tuokin oli varmaan nestettä?
Tippuuko paino liian nopeasti? Lepo päivinä kalorit 2700~ , Sali päivinä 3000~
Alotus kunto 182/84KG - 21-23% rasvoilla
Lähteekö tässä dietin alussa vaan nesteet nopeesti (eka dietti) ? Vai pitäisikö lisätä syöntiä.
Tässä aamupainot 7 pvän ajalta.
2.3 - 84.1 KG
3 - 83.1
4 - 84
5 - 83.3
6 - 83.4
7 - 82.5
8 - 82.5
Hyvä idea, mittailin vähän iteltänikin mittoja. Saas nähdä miten 84kg->77kg vaikuttaa. Pintapuolisesti ei missään ole sen suurempaa rasvakerrosta, joten toivoisin, että mitat olisivat suht samoissa.Ainiin ja ajattelin nyt alkaa aktiivisesti, joka tankkausta edeltävä aamu ottamaan noita ympärysmittoja vähän laajemmin, tässä olisi tämän aamun satoa:
Siis sun laskut ei vaan voi pitää paikkansa. Oon 181/86 ja vedän vittu massalla tollasiin kalorimääriä (!?). Ilmota itsestäs kuukauden päästä ja ihmettelen jos on lähteny tasasesti kiloja. Kyllä, dietin ensimmäisinä päivinä/viikkoina nesteet poistuvat kehosta. Ja sinun ei missään nimessä tule ainakaan nostaa kaloreita noiden laskelmien perusteella, ellet liiku aivan saatanasti tai ellei painosi ala tippumaan useina viikkoina peräkkäin yli kiloa. En myöskään ymmärrä mikä tuo treenisi intensiteetti on jos se lisää kulutustasi vain 300kcal, ellet sitten jostain syystä halua treenipäivillä isompaa kalorivajetta... Ensimmäiseksi viikoksi tuo painonpudotuksesi on kuitenkin hyvin tyypillinen ja jos noilla kaloreilla saat tiputettua viikossa sen 0,3-1kg niin älä muuta mitään.
Mä olen saman painoinen mutta melkeen puolet lyhyempi . Mun kalorit millä laihdun on 2000 hujakoilla, ehkä hieman alle. Tällä systeemillä viikkovajeeksi tulee 3000-4000. Riippuu treenin intensiteetistä ja määrästä.
Isommalla rasvaprossalla saa tietysti hieman helpommin sitä rasvaa palamaan, mutt silti kummastuttaa nois sun kalorimäärät. Tuleeko vedeltyä hurjasti aerobista?
En tee ollenkaan aerobista.Ihan pelkkää puntti treeniä ja töitä jotka on ajoittain aika raskasta. Ja siihenku lisää vielä mun aineenvaihdunnan nii saa syödä oikeen hyvin ;P
Onneks tehosekotin on keksitty helpottaa elämää kummasti.
Mulla hajottaa....paino ei ole vieläkään tippunut viikonlopusta normaaleihin lukemiin...huoh...jostain syystä tuntuu et kroppa vetäsee kaikki nesteet itteensä, vaikka vessassa saakin juosta normaaliin tiuhaan tahtiin. Kurkku ollu kipeenä jo kolmatta päivää ja muutenkin heikohko olo...voko tuloillaan oleva flunssa muka näin paljon vaikuttaa?
Älkää hyvät ihmiset tuijottako joka päivä sitä puntaria. 1-2 kertaa viikossa riittää ihan hyvin. Pääsee hermotkin helpommalla.
Nestetasapaino ja suolensisältö vaikuttaa niin paljon painoon että se voi helposti heitellä päivästä toiseen +-2kg. Treenikaveri laihtui päivässä 5-6kg kuuluisalla "ripulidietillään" (mahatauti). Vasta kun paino ei laske 2 viikossa, on aika tarkistaa syömiset ja liikkumiset.
Itselläni oli tänään laskenut aamupaino eilisestä 84,3-->83,7 eli nesteitä lähtee vieläkin.. Paljon noita nesteitä mahtaa yhteensä lähteä? :D
Mites muilla, jotka vetävät reippailla miinuskaloreilla, on tuo herkkujen (karkit ja muut mässyt) himon iskeminen? Itselläni tulee lähes päivittäin himo johonkin, esim suklaaseen, mutta tähän mennessä itsekuri on pysynyt hyvänä.
Mites toi alkoholi? pilaako koko loppu dietin, tällä hetkellä menty 2vk ja painoa lähtenyt 3.5kg