Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laihdutanko liian nopeasti, kun painoni on tippunut -3.5kg 3 viikossa?
Riippuu varmaan kuinka paljon on lähtöpaino ? Aika monessa paikassa puhutaan että terveellinen tahti olisi noin 0.5kg/viikossa.
Tuskin tuota liian nopeaksi voi kutsua, aika hyvältä tahdilta kuulostaa.
Alkuun on varmaan parempi motivaation takia tiputella hieman enemmän, en tunne kovin montaa jolla dietillä olisi lähtenyt
ainoastaan tuon 0.5kg/viikossa. Täälläkin usealla lähtee ensimmäisen kuukauden aikana yli 10kg, jos lähtöpaino on luokkaa
100kg taikka enemmän.
Joo, toimikoon tuo nyt varotuksena niille, joilla ei ole oman kropan cheat-reagoinneista vielä tietoa. Suosittelen, että PYSYKÄÄ KAUKANA :D
Kylläpä ihmiset ovat erilaisia. Minä söin tiistaina normaaliruokailujen (perusrahkat ja raejuustot, neljäsosa lohesta, riisiä useampi kauhallinen, kermaperunoita ja kikhernekastiketta annos) lisäksi:FatalE:Huhhuh. Cheattipäivästä kesti viikon verran päästä takaisin sitä edeltäneeseen painoon. Alkoi jo vähän koetella. Seuraava kerta EI sitten sisällä ravintolakäyntiä alkukeitolla sekä jäätelöä. Cheattikaloritkin jäivät varmaan 4000 pintaan, mutta näytti olevan aaaaivan liikaa meikäläiselle.
Kylläpä ihmiset ovat erilaisia. Minä söin tiistaina normaaliruokailujen (perusrahkat ja raejuustot, neljäsosa lohesta, riisiä useampi kauhallinen, kermaperunoita ja kikhernekastiketta annos) lisäksi:
2 pientä keksijäätelöä (sellaisia mitä jengi ostelee kesällä aina kauppareissulla mukaan)
Snickers-patukan
JIM-patukan
jonkun kolmannen vastaavan patukan
400 g:n Almondyn tummalla suklaalla päällystetyn kakun/piirakan (jtn. 400-500 kcal/100g)
400 g:n dallaspitkon
250 g:n pussin jotain Suffeleita etäisesti muistuttavia suklaanamuja
2 kermamunkkia
Paino aamupäivän treenin jälkeen ennen tuota 80,5 kg, paino seuraavan iltapäivän treenin jälkeen 83,5 kg ja paino tunti sitten treenin jälkeen 80,5 kg. :D Mässyttelyn ja nykyhetken välissä olen tehnyt kaksi punttitreeniä ja yhden kahden tunnin aerobisen, enkä jättänyt yhtään ruokailua välistä.
Kaupan kassa muuten katsoi ostoaksiani aika hölmistyneenä ja sanoi jotain tyyliin "harvemmin näkee tällaista settiä". Morjesti vielä jotenkin pelokkaasti, kun olin saanut tavarat pakattua kyytiin.
Ainiin ja ajattelin nyt alkaa aktiivisesti, joka tankkausta edeltävä aamu ottamaan noita ympärysmittoja vähän laajemmin, tässä olisi tämän aamun satoa:
Vyötärö: 103,5 cm (Aloittaessa noin 130 cm)
Lantio: 100 cm
Rinta: 113 cm
Hauis: Oikea: 42 cm Vasen: 41,8 cm (Aloittaessa molemmat noin 44 cm)
Reisi: Oikea/Vasen 64 cm
Pohje: Oikea: 40 cm vasen: 40,4 cm
Forkku: Oikea: 33,5 cm Vasen: 33,3 cm
Muita mittoja ei valitettavasti 120 kiloisena tullut otettua, kuin hanska ja vyötärö