Kiitokset! Oma lähtöpaino on 86kg ja tarkotus tiputtaa tonne 81-83kg tienoille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun vetelit menemään Velocityllä niin miten treenasit eli veditkö punttia ja minkätyyppisellä ohjelmalla? Entäs mites aerobinen treeni eli teitkö ollenkaan ja jos teit niin minkälaista. Itsellä myös neljäs päivä Velocityä menossa ja todella kunnianhimoisena tavoitteena vetää seuraavat 5 ja puoli viikkoa eteenpäin jos pää/selkäranka vaan kestää.
Nonii inbody sanoi 115kg ja rasvat 17%.. iha odotettu tulos ja sairasteltu on runsaasti ja taas vaihteeksi lämpöä on tälläkin hetkellä. Eikhä net rasvat kymppii saa kesäksi.. siitä alemmas ei ole tarvis mennäkää täl hetkellä.
Paljon on normaali hiilihydraatin tarve päivässä?
No niin 103.7kg lähdetty joulu tienoilla. Nyt paino 96.2kg. Nyt on menty sellaista 700kcal ruokavaliolla päivässä saanti. Paljon on normaali hiilihydraatin tarve päivässä?
Kannattaako oikeesti noin pienillä kaloreilla kituuttaa? Tuohon kalorimäärään ei varmaan paljoo mahdu rasvaa ja tarvittavaa protskua? En kyllä tiedä tosiaan mitä sun ruokavalioon oikein kuuluu...Itse syön n. 1500kcal päivässä ja oon alottanu oman urakan 1.1 ja paino on tippunu tasan 7,kg. Eli puolisen kiloa vähemmän kun sulla...Ymmärrän kyllä jos haluaa pikastartin ottaa vaikka sen pari viikkoa, mutta et noin kauaa.
Mulla vaan ärsyttää kaiken maailman pussidiettailijat :D En siis nyt ketään esim. tästä porukasta tarkota vaan yleisesti. Mulla serkkukin kyseli et millä ihmeellä oon saannu tiputettua painoa et oonko noilla pusseilla, kun oli itse menny ostamaan paketillisen. Sanottasko nyt niin et laihduttamaan pystyy kaikki jos oikeesti haluaa, mutta sen laihdutuksen jälkeen vasta tulee oikeesti se taitolaji et onko sitä oikeesti sisäistäny terveellisen elämäntavan ja kohtuuden ruoassa, jolla se paino saadaan sit pysymään siinä painossa mikä kullekkin tuntuu omalta. Sori pieni ylimääränen avautuminen :D Kuuluisat päivät tuloillaan, joten hieman kiristää vanne...
Eli lihaa ja näkkäriäkö :D Toimiiko maha? Kyllä sitä tuohon kokoon saa oikeesti syödä enemmänkin sitä ruokaa ja monipuolisesti...ja rasvaa Kokeileppa kuukausi niin varmasti tippuu paino ;)
Veditkö tosiaan reenipäivinäkin vain tuon 800-1000kc ? Tuossa mennään kyllä jo välillä tajunnan menetyksen rajamailla tuollasella kalori määrällä