Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

Huh eli jatketaan samaa rataa. Testaan nyt, että jätän ton pumpin pois, jos kerää turhaa nesteitä. Onko porukka dieetillä juonu paljonki noita latausjuomia ennen treenejä? Onko ollut positiivisia vaikutuksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perse!!!!!!!!!!!!!! Ollu kuumeessa reilun viikon ja nyt rupeaa olemaan kuume selätetty,(viimeisestä kuumepäivästä 5 päivää) eli yhteensä melkein 2 viikkoa telakalla.... jos tänään tai huomenna uskaltais salille...
Paino noussu 3-4 kg 2 viikon takaisesta(pakko olla plussilla, että paranee) ja kaveri joka tuijoittaa peilistä takaisin on selvästi turvoneempi kuin se joka sieltä katseli takaisin 2 viikkoa takaperin.... tää ei oo REILUA!!!!

No ei auta itku markkinoilla ja kesään on vielä pitkä matka... dietti nyt vaan taisi pidentyä parilla viikolla... :(

tankopippuri;3579070[/QUOTE sanoi:
Onkos muita maaliskuulle jatkajia? Pitää huomenna pykätä vastaava ketju aiheelle :D
Hep! Viikkoon ole painossa tapahtunut mitään muutosta miinuskaloreilla & aktiivisella treenillä. Tällä vauhdilla rantakuntoon 2050.

Huh eli jatketaan samaa rataa. Testaan nyt, että jätän ton pumpin pois, jos kerää turhaa nesteitä. Onko porukka dieetillä juonu paljonki noita latausjuomia ennen treenejä? Onko ollut positiivisia vaikutuksia?

Kyllä itellä ainaki Jack3d kätössä. Antaa mukavasti potkua treeniin kun miinuskaloreilla muutenkin jaksaminen niin ja näin, itse yleensä jätän kreatiinin/valmisteet jotka sis kreatiinia 2-3 viikkoa ennen dieetin loppua niin saa ne vikat 1-2 kg vielä helposti tippumaan :)

Kyllä itellä ainaki Jack3d kätössä. Antaa mukavasti potkua treeniin kun miinuskaloreilla muutenkin jaksaminen niin ja näin, itse yleensä jätän kreatiinin/valmisteet jotka sis kreatiinia 2-3 viikkoa ennen dieetin loppua niin saa ne vikat 1-2 kg vielä helposti tippumaan :)

Itte paukuttelen OxyELITE Pro:n kanssa menemään ja huomannu että miinuskaloreiden kanssa on hyvä yhdistelmä pitämään energiatasot korkella. :)
Tavoitteisiin ei kyllä vielä tän kuun loppuun mennessä en pääse, että täytyy jatkaa diettii viel maaliskussa. Hyvin mielin.

Mulla tämä dieetti jatkuu varmaan jonnekin juhannuksen tienoille asti, vedetään nyt kerrankin kunnolla kireeksi. Jengi tuntuu stressaavan todella paljon tuota painon "jumitusta" ja nestevaihteluita. Itse tein hiilaritankkauksen perjantaina, eikä paino ole vieläkään pudonnut tankkausta edeltäviin lukemiin. En ota tästä kuitenkaan paineita, koska tiedän rasvan palavan sillä kulutusta ja treenejä ei ole vähennetty. Tarkkailkaa sitä kunnon edistymistä myös muilla keinoin kuin vain vaa'alla.

Oon kanssa vahvasti sitä mieltä, ettei siitä vaa'an vaihteluista tarvitse stressata jos tietää miinuksilla olevansa. Itellä kuukauden aikana sellanen
reilu pari kiloa tipahdellut, kun rauhassa ollaan menty ja mittanauha vaan kiristyy. Eilen otin IFn käyttöön.
Pitäisköhän ketjun nimi "kevään diettailuksi"?

Mitenkäs teidän mielestänne kannattaisi edetä, kun aloitin kuntosaliharjoittelun pitkän tauon jälkeen tammikuussa ja ideana oli heti alkuun tiputella painoa pois. Nyt painonpudotus on edennyt siten, että kuuden viikon aikana massa on pudonnut 5kg. Alussa elopainoa oli siis 93kg ja nyt mennään 88kg tuntumassa.
Tavoitteena on päästä kesäksi 84kg kuntoon tai jopa sen alle, mutta haluja olisi myös nopean bulkin kautta lisätä lihasmassaa ennen kesää. Onko kuitenkaan hyötyjä tässä tilanteessa ottaa edes neljän viikon pikabulkkia, vai kannattaako suosiolla kiristellä verkkaiseen tahtiin kesäkuuhun asti? Vai voisiko viisain ratkaisu olla jopa kahden viikon syklittely?

Täällä ainakin jatketaan vielä maaliskuu,huhtikuu,toukokuu,kesäkuu ja heinäkuun puolivälissä arvioidaan tilannetta jatketaanko vielä koko kesä läpi vai onko riittävä kireys saavutettu.

itse jatkan vappuun asti, 2kk ja 2pv nyt alla eli samanveran olisi vielä edessä. Tosin jos en ole vielä vappuna tyytyväinen niin jatkettakoon kesäkuun alkuun asti.

Mulla ei ole mitään aikarajaa minne saakka dieettailen. Sitten riittää, kun peilikuva miellyttää. Pitäisi itselläkin hommata tuo mittanauha ja sillä seurata, sillä tuo vaa'an heittely tosiaan on perseestä. Mulla on vielä sellainen vaaka, joka mittailee samalla rasva-%, neste-% ja lihasmassa-%. Siinäkin saattaa monesti rasva-% nousta vaikka kilot karissut ja vyötärö kiristynyt. :D

Helmikuun tulos oli sitten 58,4 -> 56,2 eli pois lähti 2,2 kg (-3,8%).
Mites muilla?

Kuun vikalla viikolla tuli +0,2 kg, vaikka miinuksilla mentiin. Luultavasti jotain hyviä muutoksia kehossa tapahtui silti.

Vyötärö kutistui 84 -> 79,5 cm ja reiden läskikohta 51,5 -> 50 cm. Näihin olen erityisen tyytyväinen!

Modet: voisitteko vaihtaa ketjun otsikoksi Kevään dieettaus, vertaisketju?

Näin päästään jatkamaan maaliskuulle. Omana tavoitteena on saada vielä ainakin 2 kg pois ja vyötärönmitaksi 77, sen jälkeen tarkastellaan tilannetta uudestaan. Pää kyllä kaipaa yhtä cheattipäivää kohta, mutta muilta osin tahto jatkaa tiivistymistä on kova. :whip:

"Dieetillä" nyt 3 viikkoa alkaen 22.1. Alkupaino tasan 90. Tänä aamuna 90,2. Vauhti ei ole ollut siis vielä ihan kauhean hurjaa.

Noniin nyt jo oli aamupaino 89,5. Ei tätä onnistuneeksi painon pudotukseksi vieläkään viittis sanoa. Oh well. Sarjapainot on hilattu lähes samoihin, mitä ne ennen vajaan vuoden laiskottelu- ja läskistymistaukoa oli. Ja vyötärökin hitaasti kaventunut. Tästä on hyvä jatkaa. Kesäkin on vielä prkleen kaukana...

Joo, jospa itsekin osallistuisin keskusteluihin kun on ajankohtainen ketju.

Eli itsekin aloitin dieetin tuossa helmikuun alusta ja lähtöpaino oli 170cm pätkällä kaverilla noin 91-93kg. Nyt kuun lopussa paino on 87kg, joten jotain on tapahtunut. Syönyt olen noin 2000 kcal/pv ja hiilarit on päivästä riippuen joku 70g. Toi hiilareiden puute kyllä näkyy ja tuntuu kropassa kun kaveri kutistuu eikä edes pumppia salilla enää tule. Suolaa menee sapuskoissa ihan reilusti vielä tässä vaiheessa, joten ne pois jättämällä saa sen pari kiloa tuosta varmaan pois sitten jossain vaiheessa.

Kuntoiltua tulee salilla 4-5 krt/vk ja siihen päälle joku 7 tuntia kävelyä viikossa. Tarkoitus olisi tällä linjalla tiputtaa paino tuonne 80kg nurkille ja ihmetellä sitten jatkoa.

Koko dietin saldo tähän mennessä 2.1.2012-29.2.2012 Aamupaino: 120,3 kg -> 99,8 kg :)

Helmikuun alussa taisi olla jotain 107-107,5 kilon luokkaa eli hyvä kuukausi oli tämäkin.

Noup, velocitylla 22 päivää tammikuusta, tohon aikaan on mahtunut 2 ja yksi puolikas tankkauspäivä ja loput menty sitten ketoruokavaliolla kaloreitten ollessa n.1500 kcal.

Täältäkin ilmoittautuu yksi diettaaja mukaan, tarkotus olis kiristellä kerralla kans paikat johonkin siedettäviin ravoihin, sitten kun alkaa peilistä näyttä hyvältä. Tällä hetkellä mitat 192/92,5kg ja rasvat varmaan jossain 20 nurkilla, alotin tässä vielä kreatiinikuurin paripäivää sitten että alkuun varmaan vielä ei heti lähde putoamaan.

En tiedä lihojen pienentymisestä omaan silmään ne on suurentunut :D (Läskin häviämisen tuomaa illuusiota). Ainakaan kädestä ei ole oletettavasti lihaa lähtenyt, koska koko pienentynyt 44,5-43 cm, eli luultavasti fättiä kaikki. Ja lähtökunto nyt oli aika vitun löysä (130 cm vyötärö) niin siitä nyt lähteekin nopeaan, kickstartin otin dietille 3 vkon velocitylla jolloin lähti ekat 13-14 kg ja loput lähtenyt sitten vähän hitaammin.

Mutta ei tuota nyt ainakaan mitään 10 kiloa lihasta ole kropasta lähtenyt :D

Jos olisi niin sitten joku olisi mennyt vikaan, treenipainot ainakin suhtsamat mitä vielä 120 kilosena :)

Hieno juttu tuo on mun mielestä kova suoritus! Ootko mittaillu vattan ympärystä mitä mahtaa olla tällä hetkellä ja mikä on paino ?

Suositut

Back
Ylös Bottom