Mitä nyt oon lukenu kunnon karppaajien juttuja, niin kaikki rasvattomat proteiinilähteet pitäisi vaihtaa niihin rasvallisiin. Sama koskee kaikkien light -tuotteiden käyttöä. Ne pitäisi vaihtaa täysrasvaisiin. Rasvaa sais päivässä tulla yli 100g. Niinkuin joku tossa jo mainitsikin, pitää rasvojen olla korkealla jos ollaan alhaisilla hiilareilla!! Eli noi edelliset ruoat ei kyllä näytä mielestäni kovin hyviltä. Jos kuitenkin haluat syödä em. ruokia, niin rohkeesti vaan peliin juustoa, kermaa, majoneesia, pähkinöitä ym. Plussaa tuossa oli se ettei (muistaakseni..) näkynyt niitä jugurtteja ym.
Vihanneksista kun kyselit, niin niistä hyviä ovat ainakin kaali, kiinankaali, parika, sipuli, parsakaali avokado, oliivit... (Kahta viimeistä saa syödä vaan kohtuudella, ettei tule liikaa "hyviä rasvoja", luulen että kielto johtuu siitä...)
Itselläni väkisin meinaa tulla syödyksi liikaa proteiinia ja liian vähän rasvaa.. Vanhasta tottumuksesta kun ajattelen että prode on se hyvä ja rasva ja hiilarit on pahaksi.
Vihanneksista kun kyselit, niin niistä hyviä ovat ainakin kaali, kiinankaali, parika, sipuli, parsakaali avokado, oliivit... (Kahta viimeistä saa syödä vaan kohtuudella, ettei tule liikaa "hyviä rasvoja", luulen että kielto johtuu siitä...)
Itselläni väkisin meinaa tulla syödyksi liikaa proteiinia ja liian vähän rasvaa.. Vanhasta tottumuksesta kun ajattelen että prode on se hyvä ja rasva ja hiilarit on pahaksi.