Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin eiks tää ole periaatteessa sama asia kuin atkinsin dietti?
Lainaan hiukka tätä threadii ku en jaksa alottaa uutta. Elikä, mitä kuitu valmisteita porukka vetää keto dieetin aikana? Kuituja pitäs saada mutta ei hiilaria..hiukka ristiriitanen juttu. Kannattaako kuidut sit vetästä aamul vai onko sillä niin merkitystä?
Mites muuten jos rupee ihan kaljaa lassuttamaan (paljon) kesken ketodieetin niin katkeaako ketoosi kaljan hiilareihin estäen asidoosin syntymisen?
Eli onko turvallista vetää känni kaljalla tai sokerisiiderillä, jos yhtäkkinen tarve kesken ketoosin iskee?
Mites muuten jos rupee ihan kaljaa lassuttamaan (paljon) kesken ketodieetin niin katkeaako ketoosi kaljan hiilareihin estäen asidoosin syntymisen?
Eli onko turvallista vetää känni kaljalla tai sokerisiiderillä, jos yhtäkkinen tarve kesken ketoosin iskee?
Viime elokuusta asti atkinsia vetäny, tai ei uskalla sanoa atkins kun joku oman maailmansa tohtori iskee tuohon heti, eli oon vetäny vaan niin low hh ku voi, tietysti sillon tällöin ratkeaa (juhla päivät/liian suuri pähkinähimo joka on heikkous) 103kg->76kg->81kg eli takaisin on vähän tullut syyttäen juuri näitä liian monia juhlapäiviä lähekkäin jne, tosin osa on varmasti lihasta kun sillon kun olin 76kg niin aloin punttailemaan, mutta suurinosa varmasti läskiä, väsymystä tai muita vaikutuksia en ole huomannu itessäni mistä aina hirveästi höpistään, ainut mitä nii paska ei haise enää niin pahalle kun normaali ruokavaliolla :thumbs: ja liekkö sattumaa vai mitä, mutta huomasin että jostain syystä aina pyöreissä kymmenissä kiloissa mulla tahmas helposti useamman kuukauden, eli paino tippui vauhdilla 90kg, oli siinä varmaan 3kk, sen jälkeen se tippui vauhdilla 80kg, jossa se oli muutaman kuukauden, ja sitten tippu taas yks kaks sinne 76kg mutta sitten iski juhlaputki...oma mielipide on että tehokas tapa laihduttaa, en huomaa että olisi lihakset heikentynyt (edes ajalta jolloin en puntannut), mutta sitten se siirtyminen normaaliin ruokaan on asia josta en tiedä, ainut se että päivinä jolloin olen syönyt normaalisti tuli kyllä erittäin herkästi haettua aina välillä jotain pikkunaposteltavaa kuten leipää jne, kun vetää tätä kuuria niin ne on ne tietyt ateriat mitä sä syöt päivässä eikä tule syötyä yhtään välipaloja, että tuo on varmasti yks iso osa koko homman toimimista kanssa ainakin itselläni.
Tottakai voi,mutta välttää kannattaa tärkkelyspitoisia eväitä kuten porkkanaEntäs vihannekset? voiko niitä syödä ollenkaan?
Mitenkäs oikein makeutus-aineet? Pystyykö juomaan limppareita jne.