Mä syön jatkuvalla syötöllä uusiksi ja uusiksi:Muutaman sivun lukenut ketjua ja olisi mielenkiintoista nähdä mitä tosiaan syötte päivässä ja paljon kaloreita? 26v 185cm varmaan jo 110kg mies ja huomenna olisi tarkoitus testata ketoa. En vain oikein keksi vielä mitä syödä aamulla, kahvitauoilla välipalaa yms. Samaa ruokaa voisin syödä vaikka koko vuoden, ei ongelma. Viime dietillä söin 3200kcal reenipäivinä ja 2800 lepopäivinä. Hiilareiden pois jättäminen ja noin paljon kaloreiden syöminen kuulostaa hassulta. Aamupalaksi ajattelin ihan pellille tehdä munakkaan, kahvitauoiksi paprikasta "leipä" lounaaksi & päivälliseksi 200g jauheliha ja kasvikset, avokado yms, iltapalaksi varmaan samaa munakasta kuin aamuksi. Kaloreita en tiedä vielä mitä moisesta setistä tulee.
-Kermajuusto + pellavansiemenrouhepuuroa
-Tunaa tai joskus lohta
-Kanasalaatti(nyt ronskin painon myötä tarvitsin enemmän rasvaa ja en ole syönyt kanaa niin tässä: salaattikebab, joku toinen annos tuplaten tai leipäjuusto+pepperoni)
-Jauheliha pihvinä(joskus ennen söin tässä nälkääni 5-6hh/100g vihanneksia sen 100-125g eli ½ pussia)[saa syödä mitävaan lihaa toki miten lompakko kestää]
-Pähkinöitä + Heraa (mun kaikki ateriat perustuu tällähetkellä 30%g/opkg täytyy ylittää prodessa, 100g saksanpähkinää on jo ~650kcal ilmankin heraa)
-Munakas(joskus jaksoin tehdä pekonia joka aamu, nyt edellinen pakka meni pihan eläimille...)
Unelmatilanteessa siis kokkaan aamulla jonkinlaisen munakkaan, sitten seuraavat 3-4,3-4,3-4 ~h elelen "liikenteessä"
tunapurkin, pähkinäpussin&sheikkerin ja salaattiboksin(jääkaappi toivottavasti jossain, tai sit tää ekana :D ) kera ->
Tästä illalla kokkaamaan lihat treenien tms. jälkeen ja illalla ennen nukkumaankäyntiä juustoa on helppo vetästä ei vaadi aktivoitumista ja
pellavat nyt joku 20-25g mikä mukiin on kiva tehdä vastaa kait paria ruisleipää ainoastaan, mutta ne KUIDUT yöksi, yleensä aamuisin vatsa toimii.
e: Jos mulla olis vatsaongelmia niin heti ekana tekisin tästä lautaselle annoksen, 100g sisältää 23,7 prodea, 2 hh, 30+ rasvaa ja rakenteeltaan tosiaan sen saa mm. puuroksi(tai rouheina munien sekaan varmaan ainakin juotuna, ja pienemmät määrät limana, tai miksei pelimiehen veto ja 2L pulloon 100g limaa :O ...)
Viimeksi muokattu: