Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitens tuo alkoholi ketoosidieetillä? Suunniteilla 6,5 viikon ketoosin jälkeen nauttia yhtenä iltana alkoholia. Kannattaako jo edellisenä päivänä ottaa enemmän hiilareita?

Jos meinaat kunnolla juoda, niin kannattaa. Menee viina päähän ketolla ihan helvetisti ja darrat on aivan järkyttäviä.

Yksilöllistä. Ei mulle tullut sen pahempaa darraa kuin normaalistikkaan, tosin kärsin niistä aina muita enemmän.

Ja juomat pitää valita huolella ettei tule hiilareita överimäärää.

Yksilöllistä. Ei mulle tullut sen pahempaa darraa kuin normaalistikkaan, tosin kärsin niistä aina muita enemmän.

Ja juomat pitää valita huolella ettei tule hiilareita överimäärää.

Eikai hiilarin määrällä ole väliä jos ei aio yrittääkään pysyä pariin päivään ketoosissa? Alkoholi joka tapauksessa keskeyttää sen. Jos mä alkoa otan niin ihan just sitä mikä maistuu :LOL:

Pari viikkoa ketoa takana. Eilen tuli juopoteltua viskin ja kossuvissyn voimalla. Hyvin nousi päähän, känni oli hyvä ja darrakin tuli takaisin kun se kauan oli ollut kateissa. Oikeastaan parhaat kännit aikapäiviin nollahiilarien avulla.

Keto on siitä jännä että vaikka olen syönyt vähän miten sattuu, kroppa on silti kiristynyt. Ummetuskin on nyt loppunut kun kropalla meni eka reilu viikko tottua carnivore-pohjaiseen safkaan.

Kesäloma loppui ja kuvaan tulivat työmatkakävely sekä säännöllinen puntti. Syöminen vähän väheni kun ei vain ehdi.

Painon putoaminen tippui ja vähän nousikin.

Heittäkääs esimerkkejä omista päivän syömisistä ketolla. Itse suunnittelen että voisi kuukauden tai parin pätkän koittaa syksymmällä, tällä kertaa ilman mitään hiilaritankkauksia.
Itellä vois mennä seuraavaan malliin:
aamiainen: kahvi mustana
lounas: keitettyjä kananmunia, juustoa, kaaliraastetta (kylmänä salaattina töissä)
välipala töissä: mielikuvitus loppuu, mikrossa lämmitetty burgerpihvi??
iltaruoka : lihaa ja kaalia/kurkkua, tai munakas juustolla, pekonilla yms

rytmitys vois mennä 16:8 mallin pätkäpaastolla, jolloin kolme ateriaa passeli. Jos tuntuu että saa syödä tarpeeksi isoja annoksia, niin miksei sitten aamullekin aamiaismunakas.

Itse ainakin tykännyt pätkäpaastolla & ketolla syödä ensin töissä salaattibaarista kevyen, mutta mahdollisesti proteiinirikkaan salaatin oliiviöljyllä. Töiden jälkeen kyhäilen isomman aterian, joka koostuu yleensä jauhelihasta/kanasta ja wok-vihanneksista. Kyytipoikana olen tykännyt syödä smetanaa tai ranskankermaa. Hieman myöhemmin (7-8 maissa) syön iltapalan ja siihen kuuluu usein tonnikalaa, kananmunia sekä juustoja ja/tai majoneesia. Vatsan toimintaa ylläpidän pellavansiemenrouheella.
En tiedä onko mikään maailman paras ruokavalio, viisammat saakoon ohjeistaa myös minua. Tämän päivän makrot oli HH5%(25g), Rasvaa 67 %, Prot28%(160g), energiaa tuli 2250kcal (omapaino 84kg).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No jos noin mietitään niin on ainakin itselleni paras ruokavalio! Mieliala korkealla ja lopultakin alkoi fläsää kadota myös keskikropasta. Lähinnä vaan mietityttää juuri tuo kovien rasvojen käyttö.

Tämmöiseksi se on mennyt:

Aamiainen: kaksi öljyssä paistettua kananmunaa, hera+psyllium drinksu
Lounas bufferioissa: lautanen täyteen vihreää salaattia, päälle reilusti oliiviöljyä ja noin parisataa grammaa kanaa/kalaa/vähärasvaista punaista lihaa
Ennen salia banaani ja salilla vitargo+EAA
Illallinen himassa: lautanen täyteen vihreää salaattia, päälle reilusti oliiviöljyä ja noin kolmesataa grammaa kanaa/kalaa/vähärasvaista punaista lihaa
Naposteluun varattu 50 grammaa saksanpähkinöitä per päivä
Kahvia menee muutama kuppi
Illalla kaseiinia jos jaksaa

Tarttis kai laskea paljonko tuosta tulee kaloreita ja vähän säädellä.

No jos noin mietitään niin on ainakin itselleni paras ruokavalio! Mieliala korkealla ja lopultakin alkoi fläsää kadota myös keskikropasta. Lähinnä vaan mietityttää juuri tuo kovien rasvojen käyttö.

Ei ketoosiruokavaliossa sen enempää kovia rasvoja tarvitse olla kuin mitä nyt muutenkaan. Samaa kohtalaisen rasvamäärän lihaa/kanaa/kalaa yms. ja ketoosisyömisiin kun yleensä rasvaa tarvitsee kuitenkin ihan lisäämällä lisätä, niin senkun ottaa sen esim. pähkinöistä, manteleista, siemenistä, avokadosta, erilaisista öljyistä. Ei sinne kermaa ja smetanaa tarvita.

Tämmöiseksi se on mennyt:

Aamiainen: kaksi öljyssä paistettua kananmunaa, hera+psyllium drinksu
Lounas bufferioissa: lautanen täyteen vihreää salaattia, päälle reilusti oliiviöljyä ja noin parisataa grammaa kanaa/kalaa/vähärasvaista punaista lihaa
Ennen salia banaani ja salilla vitargo+EAA
Illallinen himassa: lautanen täyteen vihreää salaattia, päälle reilusti oliiviöljyä ja noin kolmesataa grammaa kanaa/kalaa/vähärasvaista punaista lihaa
Naposteluun varattu 50 grammaa saksanpähkinöitä per päivä
Kahvia menee muutama kuppi
Illalla kaseiinia jos jaksaa

Tarttis kai laskea paljonko tuosta tulee kaloreita ja vähän säädellä.

Mä oon kanssa joskus karppaillut joten jonkinlainen käsitys tästä touhusta. Mainitsit tuolla toisaalla että tekee mieli hampurilaista (en toki tiiä miten vakavissaan sen heitit) ja kun katson noita sun päivän syömisiä, niin iso mies kun olet niin saattaa olla et syöt liian vähän. Nimittäin oman vhh-ruokavalion aikana oli hyvä ja kylläinen olo, eikä tehnyt mieli makeaa eikä mitään hiilariakaan.

Heittelin nopsaan Sulamoon noi sun öljyt, lihat, pähkinät ja kananmunat ja laskiessa öljyn määräksi desilitran, noin 2100 kcal noista tulee. Onks liian vähän? Millaiset diettikalorit sulla yleensä on? Herat ja muut toki jätin laittamatta mutta että melko matalat kalorit, tässä tuli vaan mieleen. :)

Sanoisin että öljyä/rasvaa menee enemmän. Ei tässä mikään nälkä ole ja makeasta en edes tykkää, hamppariakin himoitsen enemmän tunteen takia. Ihanaa kun juusto, kastike ja pekonirasva valuu suupielistä.

No, sit kun se tunnekin häviää niin sit on hyvä balanssi (y)

Hauska se kyllä huomata kun olin lähes nolla hiilareilla (n.5 grammaa/pvä) kesäkuusta ja pieraisin ehkä kerran kahdessa viikossa ja vatsakivut/nipistelyt hävisi 100%. Eilen otin hiilarit MALTILLISESTI hupina käyttöön, eli riisin ja puuron niin jo heti maha kipuilu kun makasin sängyllä ja varmaan 6 krt paskalla molempina päivinä, ku normisti 3pvän välein kerran sekin toimitus tarttee tehdä. Jatkossa koitan, että esim. 2pvää vähän hiilaria ja 2pvää 0 hiilaria. Sillä saan paineita lihaksiin mutta turvotus yms lähtee nollahiilaripäivinä ja nälänhallinta kivempaa...maybe... kokeilua kokeilua..

Itse ollut myös kova piereskelemään ennen, mutta keto/carnivorella kadonnut pierut kokonaan. Samaten paskat on muuttunut löysästä semmoseks tasaseks pötköks. Monet pitää piereskelyä, turvotusta ja löysää paska normaalina, mutta ei se taida ihan niin olla. En aluks uskonu tota että vihannekset ja kuitui ei välttämättä ole hyvä asia, mutta nyt on mieli muuttunut, kun huomaa miten kroppa, pää ja suoli toimii ilman niitä huomattavsti paremmin.

Paljoko vedätte kaloreita suurinpiirtein ketolla? Itse en tarkkaan laske, kun kroppa tuntuu kiristyvän tällä tyylillä kokoajan, mutta arviolta semmoset 3000-4000 kaloria tulee päivässä.

Paljoko vedätte kaloreita suurinpiirtein ketolla? Itse en tarkkaan laske, kun kroppa tuntuu kiristyvän tällä tyylillä kokoajan, mutta arviolta semmoset 3000-4000 kaloria tulee päivässä.[/QUOTE]
Minkälaine äijän perus ruokailu et saat ton 3-4k täyteen?ite ku kertoa testailin niin 2.5k teki melkeen tiukkaa..tosin if samalla itellä.ihan vinkkejä siis kalastelen sen takii kysyn (y):)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom