Tuo olikin ihan hyvää luettavaa tosin aika paljon tuo sisälsi sitä mitä tiesinkin. Ongelma on se etten tiedä MITÄ Söisin ennen treenejä että se olisi soveltuvin buustaa sen puntti treenin läpi muttei katkoisi ketoosi sykliä. Ongelman isoin juttu lieneen myös se että treeni päiviä on minulla nyt 6 viikossa ja aika vaihtelee aamu 8 iltapäivän 14-18 väliin riippuen töistä. (tosin palaan nyt vasta töihin polvileikkauksen toipumisesta) 60% sali ajasta menee ihan puhtaasti tuon leikatun polven kuntouttamiseen sen lisäksi teen aina yhden ylävartalon lihasryhmä treenin. Testailin tänään tuota 10-8-6-15 sarjaa ja se tuntui yllättävän hyvältä jaksoin jopa tuon 15 toistoa ilman että piiputti täysin. Sen olen huomannut nyt käydessä verraten aijempaa treenamiseen että jos stoppi tulee niin se sit on siinnä sitä viimmeistä ei saa puristettu perseelläkään ennen se oli että kun tuntui ettei enää nouse niin silti meni vielä yksi.
TArvii nyt kokeilla tuota että miten se tehoaa jos otan päivän hiilarit ennen treeniä oon pitänyt nyt hiilarit noin 30-40g välissä.