- Ikä
- 39
Itseä kiinnostaisi tietää, että kuinka moni täällä on vetänyt itsensä oikein kunnon kireäksi ketoosilla? Puhutaan nyt vaikka n. 6-9% rasvaprosentista. Lähtökohdat yms. tiedot olisi myös mukava tietää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vedetty 2 viikkoa ketoa, energiaa 2300kcal josta rasvaa 65% / 157g, proteiinia 34% / 185g, hh 1% 4g. Paino tullut alas 107kg -> 100kg. Treenipainot pysyneet pääsääntöisesti vähintään samalla tasolla kuin aiemminkin, sarjat 2-4 x 8.
_Miten tästä jatketaan?_ Rasvaahan pitää tiputtaa mutta lisäänkö nyt jo hiilareita joka päivälle? Millaista hiilaria, kasvisten lisäksi? Tarkoitus jatkaa niin pitkään kuin tarvis, tai kesäkuuhun asti.. Otanko käyttöön CKD:n vai TKD:n?
mites jos esim kahen viikon välein pitää "mättöpäivän" ja ketoosi katkeaa, niin kestääkö siinä taas se 2vkoa että pääsee siihen ketoositilaan :D ?
Huh ku kuulostaa aika niukalta suhteelta. Saa kaksin käsin vedellä rypsäriä^
----------------------------
Tuli huolella vedeltyä koskenkorvaa viikonloppuna. Se tuskin vaikuttaa ketoon koska hiilareita 0?
Ei se ketoon vaikuta, mutta ei se painonpudotusta edistä :D Hattua nostan silti, jos mä meen vetään raakaa viinaa ketolla niin diu diu.
Huh ku kuulostaa aika niukalta suhteelta. Saa kaksin käsin vedellä rypsäriä^
Tommoset suhteet vaatii kyllä panostusta. En käsitä mitä voit ylipäätänsä syödä 60prot/200 rasva suhteella paitsi voita rasiasta?
Oon seuraillu mielenkiinnolla tätä threadia ja on kyllä laidasta laitaan ketoilijoita...Yks juttu mikä mietityttää on se, että kuinka moni käy tsekkauttamassa arvot lekurissa ennen ketoilun aloittamista? Joo,on niitä tässäkin threadissa jotka on käyny ja arvot ok mut esim. tuommoset 200 grammaa voita pannun kautta ääntä kohti, ei taida olla hirveän pitkäaikanen ketoilu kyseessä vai kuinka? Joillekin toi ketoilu on pysyvä elämäntapa.miten eroaa esimerkistä? Itellä olis tarkoitus aloitella ketoilu mut pari juttuu on epäselviä: minkä takia hiilarit on just 20 g tai vähemmän? Onko toi jakosuhde prode: 30-40 % rasva: 60-70% ja rasva n.5% hyvä lähtökohta? Mikä olis paras tapa seurata nimenomaan rasvan palamista eikä lihojen? vaaka kun ei kaikkea kerro.onko se pihdit tai kehonkoostumus-mittaus? ja mikä olisi seuranta väli?
Sori jo etukäteen jos joltain paloi päreet.Jos ei muuta ni nostinpa uudestaan perusjutut esille...
Mäkin luulin et proteiinin rajoitus ja rasvan lisääminen olisi vaikeaa. Mutta ei se itse asiassa ole. Esim. yhteen kermakastikkeeseen saa upotettua aika paljon rasvaa ;) Paistan siis eka lihan pienessä määrässä voita ja lisään sitten loppuvaiheessa enemmän. Kananmunista syön myös usein vain keltuaiset. Pari viikkoa olen siis syönyt vähemmän proteiinia, mutta vasta nyt aloitan ketoilun.
No siis ketoosissa alkoholin juominen voi johtaa ketoasidoosiin mikä ei ole mikään hirveän haluttu tila.
http://www.pakkotoisto.com/ravinto/9603-alkoholi-ja-ketoosi/#post141795 Hyvä postaus Hulkilta 7 vuoden takaa.
Minäkin innostuin ketoilemaan Antti Heikkilän kirjan luettuani. Jos kiristelis takaisin samoihin lukemiin ku ennen opiskelun aloittamista...
Ensimmäinen ketoilupäivä tänään, kaloreita kulutuksen verran (itse asiassa 52 kcal yli kulutuksen), protskua 30%, hiilaria 1 % ja rasvaa 70%. Grammoina hiilaria tuli 8 g, lähteenä parsakaali ja jääsalaatti. Vettä menny se normimäärä, 2,5 litraa. Nälkä ei ole päässyt yllättämään, eikä makea paska himota tippaakaan. Treenit kulki, tosin hikoilin normaalia enemmän. Voi tietysti johtua jostain muustakin... Huomenna ois tarkoitus vetäistä 40 min aamuaerobinen tyhjällä vatsalla, saas nähdä miten kulkee...