Itse olen tässä nyt jonkinlaisessa ketoosissa ollut kai ~12 viikkoa. Silloin dieetin aloitin ja hiilarit pois jätin. Tarkoitus oli paleo ideologian mukaisesti ottaa sitten 2 viikon jälkeen marjat mukaan ja hiljalleen tumma riisi/bataatti/quinoa, mutta kun kroppa ja pää tottui olotilaan niin ilman on painettu menemään. 3 päivää työmatkan takia keskellä dieettiä söin hiilareita ja lisäksi muutamalla yksittäisellä aterialla jonkin verran. Rasvatkin on olleet tosi alhaalla eli pääasiassa vaan proteeinia ja kasviksia. Viikko vielä jäljellä ennen USAn matkaa jolloin sitten ruokaa tuleekin edestä ja takaa...
Kuumeilua oli pari viikkoa sitten ja vasta sen jälkeen treeneissä alkoi väsyttään normaalia enemmän ja muutenkin tuntumaan, että nyt kroppa alkaa väsyyn.
Jokunen vuosi aiemmin eka kerran hiilaritta olin ja silloin olotila oli paljon vaikeampi. Tästä jäi todella hyvä maku suuhun eli nopeaan saa painoa ja vyötäröä alas. 12,5 viikossa ~17 kiloa lähti. Kuvia löytyy VIP puolelta.
Kuumeilua oli pari viikkoa sitten ja vasta sen jälkeen treeneissä alkoi väsyttään normaalia enemmän ja muutenkin tuntumaan, että nyt kroppa alkaa väsyyn.
Jokunen vuosi aiemmin eka kerran hiilaritta olin ja silloin olotila oli paljon vaikeampi. Tästä jäi todella hyvä maku suuhun eli nopeaan saa painoa ja vyötäröä alas. 12,5 viikossa ~17 kiloa lähti. Kuvia löytyy VIP puolelta.