Ketoosidieetti

Noniin, 10 viikkoa ketoilua takana:
Paino pudonnut 93,5kg->81,5kg... Salilla kuitenkin jaksaa tehä about samoilla painoilla ja joissain liikkeissä jopa isommilla, eli ihan toimiva dietti tuntuis olevan! Vielä olis tarkotus jatkaa pari viikkoa ja sen jälkeen alkaa lisäilemään hiilareita pikkuhiljaa.

Noniin, 10 viikkoa ketoilua takana:
Paino pudonnut 93,5kg->81,5kg... Salilla kuitenkin jaksaa tehä about samoilla painoilla ja joissain liikkeissä jopa isommilla, eli ihan toimiva dietti tuntuis olevan! Vielä olis tarkotus jatkaa pari viikkoa ja sen jälkeen alkaa lisäilemään hiilareita pikkuhiljaa.

Milloin otit ekan tankkauksen kehiin ja kuinka suurilla kaloreilla vrt. normaali miinus päivä? Ja muista tosiaan lisätä hiilareita MALTILLA! Menee ainakin itellä nopeesti fläsäks ketoilun jälkeen...

Milloin otit ekan tankkauksen kehiin ja kuinka suurilla kaloreilla vrt. normaali miinus päivä? Ja muista tosiaan lisätä hiilareita MALTILLA! Menee ainakin itellä nopeesti fläsäks ketoilun jälkeen...

Ekat pari viikkoa meni alle 20g/pvä hiilareita, sen jälkeen aina ennen reeniä olen ottanut hiilarit (noin 35-40g). Alussa noin 300kcal miinuksella, sitten pikkuhiljaa vähän enemmän miinuksella ja nyt menee noin 800kcal miinuksella. Kuinkahan nopeasti niitä uskaltais lisäillä...? oisko hyvä lisätä joku 50g viikossa?

Millai keton jälkee kannattais alkaa syömään ettei fläsät ja nesteet tulis iha törkysesti takas? Eli paljonko hiilarit ja rasvat silloin?

Tuskin kaikki nyt läskiksi menee vaikka miten söisi, kunhan bodaa samalla, mutta nestettä kerää aika huolella se on varma. Eikös se ole paree olla turhan varovainen ainaki kesän kynnyksellä ja nostaa ne hiilarit hitaasti sen sijaan että turhaan kiirehtii? Tai pitää pari extra päivää ekalla viikolla, mutta nostaa muiden "normi"päivien hh määrää 25g:aan, sitten seuraava vko 30g normipäivälle ja 1 mättöpäivä, vko 3: 40g normipäivälle jne.. tapojahan nyt on monta.

Millai keton jälkee kannattais alkaa syömään ettei fläsät ja nesteet tulis iha törkysesti takas? Eli paljonko hiilarit ja rasvat silloin?

Ite aattelin ainaski alkuu lisäillä sillai 5-10g päivässä hiilareita ja alkaa karsia rasvaa / protskuu samalla et menis tavallaa hetken viel miinuksell vaikka hiilareita ruokavaliossa, koska tankkaus päivänäkin paino nousee sen 4kg~ vaikken koske ees ns. "herkkuihin"

Minun ohjeeni on, että unohtakaa öljyn kanssa läträäminen ja käyttäkää täysrasvaisia lihoja, -kermoja ja paistakaa kaikki reilussa voissa. Kova eläinrasva tekee hyvää ja on oikea terveyspommi.

Mulle valmentaja suositteli ketoa pelkästään hyvillä rasvoilla. Ja mitään voita, juustoja, rasvaista lihaa yms. en sais syödä. Toimiikohan tällanen ollenkaan? Muutenkin kyseisen PT:n ammattitaidot on alkaneet epäilyttämään....

Sanokaas joku kokeneempi nopeasti onko tämmönen hyvä setti: Protsku 206g,HH 20g, Rasva 100g. Makrot P 46%,hh 4%, R 50% ja kaloreita tulee 1800kcal. Omat mitat 180/81.

Oon ollu nyt ensimmäistä kertaa ketolla ja tämä on toinen viikko ku paahdetaan menemään ja oon nii kaffeel koko aika ku hiilarit 15-30g...mut so wat..tuloksii näkyy jo pikkase kiristymisen merkeissä...ei tää lässytys ollu mun pääasia vaan tämmöistä kysyisin nyt kaikilta teiltä että tuota noin...eiku mitä mu piti..ei vaa..joo..elikkä aamuaerobisesta sen verran että millä TE teette sen ja kuinka korkeella pidätte sykkeenne ja kuinka kauan painatte aamusin menemään? Ja sitten että teettekö vielä treenin jälkeen fillaria tai cross traineria päälle? Itse käyn nyt 6 kertaa viikossa suoraan sängystä sauvakävelylle ja yritän pitää sykkeet siinä 120-130 nurkilla ja vedän sen 45 min... aluks tietenki otin rauhallisemmin et kävin 3-4 kertaa viikkoon ja 30min... ja nyt oon alkanut tekemään lähes joka treenin jälkeen cross trainerilla intervallin noin 20-30min ja sykkeet 140-150... pitäs polttaa rasvaa pirun tehokkaasti.. mut kertokaahan te nyt omat kokemuksenne ja tottumuksenne...:)

Kävin tänään InBody mittauksessa (inbody 720) ja aika erikoiset tulokset tuli. ja en kyllä ainakaan tohon rasvaprosenttilukemaan uskoisi... Noin kolme kuukautta sitten pihdeillä mitattiin 13,3% (joka oli silloin jo mielestäni alakanttiin), nyt noin 11kg kevyempänä inbody mittaus näytti rasvaprosentiksi 5,4! ei täs nyt kuitenkaa missää 5,4% rasvoissa voi olla, joten täytyy varmaan käydä vielä pihdeillä kattomassa mitä näyttää.. En sitte tiedä voiko ketoosidietillä olla jotain vaikutusta noihin erikoisiin tuloksiin....?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kävin tänään InBody mittauksessa (inbody 720) ja aika erikoiset tulokset tuli. ja en kyllä ainakaan tohon rasvaprosenttilukemaan uskoisi... Noin kolme kuukautta sitten pihdeillä mitattiin 13,3% (joka oli silloin jo mielestäni alakanttiin), nyt noin 11kg kevyempänä inbody mittaus näytti rasvaprosentiksi 5,4! ei täs nyt kuitenkaa missää 5,4% rasvoissa voi olla, joten täytyy varmaan käydä vielä pihdeillä kattomassa mitä näyttää.. En sitte tiedä voiko ketoosidietillä olla jotain vaikutusta noihin erikoisiin tuloksiin....?
Noita kahta mittaustapaa ei voi keskenään vertailla. Pihtimittaus on todella kokeneen ihmisen alaa. Mittauksien täytyy olla aina siis identtiset keskenään, että niitä voidaan vertailla. Sekään ei vielä kerro tuloksen oikeellisuutta. Uusin inbody 720 on kohtalaisen luotettava, kunhan kehon nestetasapaino on normaali ja mittaus suoritetaan oikein. Eli noudatetaan valmistajan antamia ohjeita ennen mittausta. 5,4 %- rasvat on aika rapsakat jo. Eli tuossa vaiheessa sun pitäis olla jo ihan säikeillä.

Lainaus Poliaquining artikkelista tmuscle.com:ista: I remember one professional baseball player in Sports Illustrated claiming to be 6% body fat. There was a picture of him in the article and he was more like 17%. At 6% you'd be able to see the guy's pancreas make insulin.

Noita kahta mittaustapaa ei voi keskenään vertailla. Pihtimittaus on todella kokeneen ihmisen alaa. Mittauksien täytyy olla aina siis identtiset keskenään, että niitä voidaan vertailla. Sekään ei vielä kerro tuloksen oikeellisuutta. Uusin inbody 720 on kohtalaisen luotettava, kunhan kehon nestetasapaino on normaali ja mittaus suoritetaan oikein. Eli noudatetaan valmistajan antamia ohjeita ennen mittausta. 5,4 %- rasvat on aika rapsakat jo. Eli tuossa vaiheessa sun pitäis olla jo ihan säikeillä.

Niinpä. Joo en mä kyllä tohon 5,4% usko. Täytyy käydä joku päivä mittauttamassa pihdeillä. Kyl tässä on kolmessa kuukaudessa lähteny ihan hyvin rasvaa, mutta ei ihan noin paljoa sentään :D

Niin tuo on juuri yksi syy miksi en itse ainakaan kiskoisi jumalattomia protskumääriä. Hyöty alkaa olla olematon ja liika protsku vain haittaa kehitystä. Olen aika varma että systeemi ei toimi likikään niin hyvin jos kiskoo 250g protskua ja 125g rasvaa ja 20g hiilareita kuin että kiskoisi 170g protskua ja 155g rasvaa ja 20g hiilareita.

Kreatiinia hommasin nyt kylkiäiseksi ihan testimielessä.

Kapeekäsi: en tee aerobista ollenkaan enää. Muutenki lähtee rasvaa niin ettei mitää tolkkua.

Tässä on nyt pari viikkoa kituutettu vähällä hiilarilla menemään.. kalorit 1900kcal, makrot p45, h16, r39. Tuossa on kuitenkin kohtalaisen paljon vielä hiilaria, joten säästöliekillä ei tarvitse salilla mennä. Olen myös säännöllistänyt syöntiä, eli jaottelen 4-5 kertaan päivässä syömisen ja klo 20.00 jälkeen en syö enää mitään. Painoa on tippunut 113--->108kg, ja vatsanympärys on kaventunut n. 6cm. Sitä vaan tässä mietin, että kuinkahan pitkään tätä tahtia ja näillä hiilareilla kannattaa jatkaa?

Tässä on nyt pari viikkoa kituutettu vähällä hiilarilla menemään.. kalorit 1900kcal, makrot p45, h16, r39. Tuossa on kuitenkin kohtalaisen paljon vielä hiilaria, joten säästöliekillä ei tarvitse salilla mennä. Olen myös säännöllistänyt syöntiä, eli jaottelen 4-5 kertaan päivässä syömisen ja klo 20.00 jälkeen en syö enää mitään. Painoa on tippunut 113--->108kg, ja vatsanympärys on kaventunut n. 6cm. Sitä vaan tässä mietin, että kuinkahan pitkään tätä tahtia ja näillä hiilareilla kannattaa jatkaa?

Aika alhaalta lähdit liikkeelle joten eipä tuossa hirveästi voi viritellä enää. Yksi idea olisi katsoa mihin asti tuo riittää ja sitten nostaa kaloreita ja pitää tovi kondis samassa tasossa ennen uutta pyrähdystä, mutta kenties maltillisemmilla kaloreilla.

Huom! itse olen 30kg sua kevyempi ja syön tuhat kaloria enemmän.

Kreatiinia hommasin nyt kylkiäiseksi ihan testimielessä.

Kreatiini kerää nestettä ketollakin. Hiilarit on max 25g päivässä ja nyt parin pvän aikana on huomannu ettei tartte kusella niin usein käydä ja painokin on noussut. Annos 10g päivässä ja jo eilisessä treenissä oli enemmän puhtia. Hyötyä siis ketollakin vaikka minkäänlaista tankkausta ei tee.

Tiistaina tulee 12 viikkoa täyteen ketoilua. Paino pudonnut 14kg. Aattelin nyt alkaa siirtymään hiilariruokaan takasin, miten se kannattais tehdä? Onko esim 5g/pvä hiilaria lisää hyvä? Ja samalla tietysti rasvaa vähentää

Suositut

Back
Ylös Bottom