Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä sulle sitä tarkoittanut vaan tolle veijarille, joka säätää ja häslää päin helvettiä. Se on ihan sama mitä sanoo, niin tää tahvo tekee omin päin ja sitten ihmettelee. Toi sun ruokailu oli siis malliesimerkki.
Häääh? Minä mitään metukkaa syö :D. Mitäs helvettiä Sinä sekoilet.
Ja muuten kysymys samaan mitä parempaa kalkkuunassa olisi muuten(kun itsekkin satun nautasikaa syömään suht useasti)?
gorilla vai mikä lie nyt olikaan ei syönyt punaista lihaa ollenkaan. Siks noi vaihdot.
Normaalia maitoa mitä yleensäkkin, tai kermaa(parempaakin niin :P) kahvimaidot on niin vähäisiä ettei niitä edes kannata laskea.Mites kahvi ja tee ketolla? Siis kofeiinin vaikutus..? ja sit mietin mitä maitoo siihen sekaan tunkis :D
Itse suoritan nyt mutupäättelyä mutta jos kaverilla on verensokeri vaikka 6mmol ja vetää light-limua eikä mitään muuta ja tunnin parin päästä mittaa verensokerin niin eihän se voi olla mitään muuta kuin alhaisempi kun mistään ei ole sokeria elimistöön tullut? Versus siis tilanne jossa sama verensokeri ja sipaset päälle litran normia sokerikolaa ja tunnin päästä onki verensokeri 20mmol(ihan hatusta vedetty luku, kuitenkin sokeria siis veressä enemmän kuin alussa). Joku fysiologian tohtori saa korjata jos olen väärässä?Joskus aikoja sitten muistan lukeneeni jostain ketjusta kun eräs pakkislainen oli tehnyt omia tutkimuksiaan. Mitannut verensokerin, juonut light-limua ja jonkin ajan kuluttua mitannut uudestaan. Joka kerta oli verenskeri laskenut. Kyllä tää riittää ainakin mulle tutkimukseksi ilman, että siihen on käytetty miljoona rahaa ja tehty raportti johonkin alan lehteen.
Itse suoritan nyt mutupäättelyä mutta jos kaverilla on verensokeri vaikka 6mmol ja vetää light-limua eikä mitään muuta ja tunnin parin päästä mittaa verensokerin niin eihän se voi olla mitään muuta kuin alhaisempi kun mistään ei ole sokeria elimistöön tullut? Versus siis tilanne jossa sama verensokeri ja sipaset päälle litran normia sokerikolaa ja tunnin päästä onki verensokeri 20mmol(ihan hatusta vedetty luku, kuitenkin sokeria siis veressä enemmän kuin alussa). Joku fysiologian tohtori saa korjata jos olen väärässä?
Hyvä Sherlock. Tosin tässä tapauksessa mittauksen aikaväleinä puhuttiin muutamasta minuutista. Kai sen nyt vähän idiootimpikin tajuaa, että pitkän ajan kuluessa se verensokeri tippuu itsestäänkin.Itse suoritan nyt mutupäättelyä mutta jos kaverilla on verensokeri vaikka 6mmol ja vetää light-limua eikä mitään muuta ja tunnin parin päästä mittaa verensokerin niin eihän se voi olla mitään muuta kuin alhaisempi kun mistään ei ole sokeria elimistöön tullut? Versus siis tilanne jossa sama verensokeri ja sipaset päälle litran normia sokerikolaa ja tunnin päästä onki verensokeri 20mmol(ihan hatusta vedetty luku, kuitenkin sokeria siis veressä enemmän kuin alussa). Joku fysiologian tohtori saa korjata jos olen väärässä?
Älä nyt hyvä mies sekoile enempää vaan ote muiden neuvoista oppia.
44g ei ole edes kovin alhainen, saati superalhainen, varsinkaan sinun kokoiselle.
Kokeileppa syödä viikko näin:
Aamulla: Munakas munat kokonaisina
Välipala: Juustoa(100g->)
Lounas: Kanasalaatti
Palautusjuoma treenin päälle
Illallinen: Lihaa/Kalaa
(hiilareita ~10)
Päälle runsaasti kahvia/teetä ja treeniä niin usein kun pystyy. Luulisi että viimeiset kilosi tippuvat noin 2 viikossa.
http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=303
Kokeilin eilen, hyvää oli, oli hirvee leivänhimo ni vei sen kyllä mennessään
juupelisjuu
Mä oon kans tuota kokeillut, ja oli kyllä hyvää! Melkosen tiukkaa tavaraa vaan... Jos tekee neljä sämpylää, on yhdessä energiaa noin 250 kcal, vaikka koko on sama kuin normaalilla sämpylällä!
Jos kokeen suorittaisi paastotilassa, välttäen paastoamisen alusta kokeen loppuun turhaa liikkumista.Juuri näin se menee... ei sen tajuamiseen tohtorin arvoa tarvita.
Kun kroppa ei saa hiilaria (=sokeria), niin verensokeri putoo... Haloo!! Aika simppeliä!?!?!
MT