Ketoosi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Asia ei liity ketoon, mutta alkoholiin hyvinkin. Asiasta on paljon juttua että miten alkoholi vaikuttaa reenaamiseen, itse olen kuullut et jos vaikka reenat viikon hyvin ja otat vkl kunnon sopat niin viikon reeni jää hyödyttämäksi ja ottaa ensiviikostakin pois. varmaan lomalla paras aika kupille..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ketolla tai ei, niin kyllähän tulee huomattavasti heikompi olo seuraavaksi päiväksi, mikäli ei syö mitään dokaamisen aikanakaan saatikka sitä ennen. Kyllä muutaman sadan lisäkalorin takia viettää seuraavan aamun edes jonkinlaisessa kondiksessa. Ja Reenari4, alottelijahan kehittyy melkeen missä olosuhteissa vaan :).

No kyllä aika monta vuotta on vierähtänyt urheilun parissa, ettei mikään kauhean täyteläin vastaus ollut.
Ja vaikuttaa se alkoholi, oot alottelija tai et;)

Kylläpä ku ketoosi on syvenemässä niin hyvä onsitä hiilaria saada kroppaan ettei rusinaks muutu. Fuhrerillä joku parempi teoria miks ei noin?

Jos se on hyvä keino ottaa hiilaria esim. siideristä sokerin muodossa ni go for it.. :rolleyes:
Eikai tätä tän enempää tarvii perustella?

Fuhrer: tarkotin baariolosuhteita, jos on jo mopo lähteny käsistä ja ei malta enää rajottaa.

Parempi -jotain- hiilaria sinne kroppaan saada, eikä saavuttaa sitä megadarraa.

Monet ku ei malta sitä juomistaan sitte rajoittaa siihen 10 paukkuun, vaan mennään loppuun asti, taju pois.

Nooh eipä tää enää kovin olennaista ole tälle palstalle.

Asia ei liity ketoon, mutta alkoholiin hyvinkin. Asiasta on paljon juttua että miten alkoholi vaikuttaa reenaamiseen, itse olen kuullut et jos vaikka reenat viikon hyvin ja otat vkl kunnon sopat niin viikon reeni jää hyödyttämäksi ja ottaa ensiviikostakin pois. varmaan lomalla paras aika kupille..

Nämä kuuluvat niihin uskomuksiin, joidenka mukaan kananmunia olisi hyvä syödä vain pari viikossa, kuituja pitää saada ihan sairaasti, ja normaalin toimistorotan ruokavalio tulisi koostua pääosin hiilihydraateista.

Faija on mennyt about 80g hiilareilla/pv ja darra on kuulemma ihan samanlainen kun korkeillakin hiilareilla.

Faija on mennyt about 80g hiilareilla/pv ja darra on kuulemma ihan samanlainen kun korkeillakin hiilareilla.

Juu hyvin on pärjnny känni reissut itekkin tuollaissilla hiilarimäärillä, mutta tosiaan siinä ketoosin tiloissa liikuttaessa(0-30gr.) eri meininki. Kippis, kulaus ja kops... :kippis1:

Tässä jotain ketoosille sopivia ruokia

Tiedän että on jo ketju joka käsittelee ketoosia ja sielä on varmasti paljon tähän ruokavalioon
sopivia ruokia jos vain jaksaa selata ~50 sivua.Lukiessani ketoosiin liittyviä threadeja olen törmänny usein
kysymyksiin että mitää saa syödä ja mitä ei. En ole kovin kokenut ketoosi diettaaja (~3vko) mutta olen
kuitenkin lukenut aiheesta jonkun verran.Kategorioista jotain esimerkkejä helpottamaan kaupassa käyntiä :)

Lihat
lähes kaikki lihat sopivat tähän kategoriaan on kuitenki syytä kiinittaa huomiota kastikeen hiilihydraatti
määriin.esim:
-Jauhelihat
-pekoni
-broileri
-katkaravut
-graavi/kylmä savulohi
-paistetut kalat
-savulohi
-liha kastikkeet (syytä tarkistaa ennen ostoa)
-riista
-kuivattu liha

Kasvikset
-pinaatti
-salaatti
-kurkku
-parsakaali
-sipulit
-kurpitsa
-kukkakaali
-paprika
-lanttu

Muita
-mantelit
-neitsytoliiviöljy
-kookosmaito
-kananmunat
-juustot(kermaisat etc)
-voi

hyödyllisiä linkkejä

Pakkis

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=56940

Fineli

http://www.fineli.fi/

hyviä reseptejä

http://karppaus.info/resepti/suosituimmat.php

Ps. paljon olennaista puuttuu mutta jos haluatte niin lisälkää jotain :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensimmäistä kertaa dieetillä, satuin saamaan Nutriletin roippeet ja pakkohan se oli jo itsekuria testatakseni alottaa tää 12pv setti. Tarkotus saada samalla vähän rasvaprosenttia alas (jostain 25% paremmalta puolelta).

Päivä #4 menossa, ja kevyellä safkalla ennen dieettiä. Lisäksi tullut liikuttua reilu 3h/päivä. Uskoakseni ketoosi on alkanut...ainakin alkoholi kolahtaa siihen malliin.

Tsiigailen leffaa paraikaa ja päätin korvata reilun 100kcal jälkiruuan n. 4cl Ardbegillä. Koska makua ja nautiskelua tässä vain haetaan, juomisen tempo on hyvin hidas. 2cl jälkeen kolahti päässä kuin viinipullo konsanaan. Uskomaton kokemus. :)

Piti vain tsekata, että miten ketoosi ja alkoholi sopivat yleensäkään yhteen, humaltuminen kun oli sen verran voimakas. Nyt siis takaisin Curious Case of Benjamin Buttonin pariin, Ardbegilla höystettynä!

Ite tänään juonu 2 lasia viiniä ruuan kanssa ja yhden tuplapukin (erehdys), kolisee todella päähän. Tosin oon nukkunu viime yönä 2,5h.

Alkoholihan sitten vain syventää ketoosia, joten hiilareita kanssa mukaan jos vetää kunnolla kännit.

Itse oon ainakin ketolla syklittänyt homman niin että 12 päivää tiukasti arjessa kiinni ja sitten 2 päivän mässäily (baarireissu+krapulapäivä) pää pysyy tasapainossa dietin kanssa + päähän kolisee uskomattoman nopeesti :)

Olen syksyn mittaan pudotellut painoa "pikku" vedonlyönnin vuoksi 12 viikon aikana 6-7kg ja Omronin mukaan rasvaa on lähtenyt 6kg. Lihasmassa kiloina on pysynyt about ennallaan. Reseptinä aerobisen lisääminen, salitreeni ja suht löysä ruokavalio. Varaa on pudottaa, joten viimeisiä rasvapisaroita ei tässä olla tiristelemässä.

Nyt pitäisi (niinpä niin) pudottaa 5 viikon aikana 6kg painoa ja rasvaa 2,5 prosenttiyksikköä, muuten tulee oravan joulu kun vetoja maksellaan. Jatkaisinko samaan tyyliin mutta tiukemmalla ruokavaliolla vähemmillä hiilareilla, vai pari viikkoa vähillä hiilareilla ja loppu 3 viikkoa ketoosissa? Reilun kilon saa varmaan viikossa pudotettua, mutta tuo rasvapuoli huolestuttaa.

Joulupöytään istuminen ketoosidieetin jälkeen olisikin sitten varmaan mielenkiintoista.

Ite ketoosilla nyt kuukauden ja 6,5kg pois. Rasvaa tästä n.4.5kg. Ekat 2 viikkoa ja -5kg, tankkauspäivä (ihan perkeleesti paskaa naamariin) josta +3kg, nyt toinen 2viikkonen menossa ja 4,5kg pois.. Yksilöllistähän tuo on,mutta itselle tuntuu ainakin aopivan tuo ketoosi. Ja vyötäröltä lähteny 7cm, rinnanympäryksestä 5cm, reisistä 2cm ja haukkarista 0 :D

Vedät koko loppuajan ketolla, kyllähän tosta kuudesta kilosta lähtee heti puolet, kun lopetat hiilarien syömisen. Rasva palaa kyllä hyvin kunhan pääsee kunnolla ketoosiin.. Niin ja jos sitten vetelet ketoosin jälkeen hiilareita, niin varaudu aikamoiseen hiilarihumalaan, itteä alkaa väsyttää helvetisti jonkun ajan päästä..

Tuloksia:
Ketoosi pamahti nopeasti päälle, ja ekan viikon aikana putosi liki 3 kiloa. Neljässä viikossa lähti yli 6 kiloa, josta noin 5 kiloa rasvaa (omronin mukaan).
Olo oli skarppi eikä pahemmin nälättänyt ja n.s. voimat säilyi. Haisin kuulemma aivan hirveälle.
Eli mulla ainakin toimi ketoosi odotetusti. En kuitenkaan ihan pian ketoile uudestaan, perinteinen dieetti/terveellinen ruokailu sopii paremmin tällaisen tavallisen tallaajaan arkeen.

Zone-sarja -42%
tähän vähän offtopiccia mutta mites vedit ketoosidieetin, oliko paljon miinuskaloreita vai söitkö samanverran kuin kulutit? entäpä montako grammaa meni hh per päivä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom